Auteur Topic: Aftertalk NCN goes Nordschleife 30-08-2009  (gelezen 77252 keer)

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
Re:Aftertalk NCN goes Nordschleife (2)..
« Reactie #15 Gepost op: 00:23:31, maandag 31 augustus 2009 »
Motorrijder heeft zowiezo minder in te brengen als een autorijder. Je hoeft maar onderuit te gaan en je gaat al.
Letterlijk

Vond het een geslaagd dagje. De fotos ga ik uppen.

Tis misschien wel leuker om met een grotere groep te gaan. Tis nu wel redelijk vaak dezelfde personen die gaan heb ik het idee. Maar dat terzijde

Heb me supergoed vermaakt. 3 rondjes gereden en geen noemenswaardig e problemen OP de ring.
Op de weg erheen en terug vanalles maar dat komt in een ander topic.

@ lau

Laatste rondje heb ik niet meer gereden. Baanafsluiting wilde ik niet op wachen want moest naar huis

@ jano

was niet naar jou bedoeld hoor

@ fred.
Ik zal ff kijke tnx

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #16 Gepost op: 01:09:56, maandag 31 augustus 2009 »

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #17 Gepost op: 01:29:50, maandag 31 augustus 2009 »
Lekkere Pics mark, je kon het cker niet laten om naast die 370Z te gaan staan ;)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #18 Gepost op: 06:56:05, maandag 31 augustus 2009 »
-kwijl- 370z :wedgie1: -kwijl-

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 09:13:49, maandag 31 augustus 2009 »
Haha, dat kan natuurlijk ook, maar ik bedoel dan als ie uit wil slapen en niet zo`n eind wil rijden :D

Maar wij hadden op de heenweg ook nog een motorslachtoff er.. lag in de foetushouding in het gras, motor naar de klote in een weiland.. dus die zal ook niet heelhuids ervanaf komen.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
Re:Aftertalk NCN goes Nordschleife 30-08-2009
« Reactie #22 Gepost op: 09:40:24, maandag 31 augustus 2009 »
Kun jij niet goedkoop een treetje regelen voor mij en/of de rest. Was goed te doen :)

Offline Reality

• NCN Forum Member
« Reactie #23 Gepost op: 09:41:31, maandag 31 augustus 2009 »
Kun jij niet goedkoop een treetje regelen voor mij en/of de rest. Was goed te doen :)

inderdaad Group Buy!!!

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #24 Gepost op: 09:41:39, maandag 31 augustus 2009 »
 LOL

Offline Sandman

• NCN Forum Member
  • Powerd by 2.5 YD25DDTI
    • Foto's
« Reactie #25 Gepost op: 09:54:31, maandag 31 augustus 2009 »
zal is kijken wat dat kost hier
rij morgen wel ff langs de drankenhal hier naast ....

Offline Madness

• NCN Forum Member
  • **
  • Drift kikker
    • RcDrift.nl
« Reactie #26 Gepost op: 09:57:22, maandag 31 augustus 2009 »
Wat een dag!
Eerste keer ring voor mij met de Beemert, 3 rondjes kunnen rijden, eerste ronde rustig aan gedaan en de andere 2 toch wel redelijk kunnen knallen! Mooi een Impreza WRX STI bij gehouden :D

Ook ik ben helemaal kapot, zeker vanochtend toen we wekker weer om 6.30 ging... :(

S'ochtend hoorde ik Laurens nog zeggen.. ''De baan is open tot 19.30uur, maar zo lang blijven we toch niet''  en wie zat er om 19.15uur nog ff snel ze snitzel naar binnen te werken om toch nog een laatste rondje te kunnen knallen? Hellaas was het hek al dicht :P Shit happens Lau!

Ik heb een top dag gehad en heb me prima vermaakt, gaat ik zeker vaker doen!

Kom maar op met de foto's! Hoop dat er ook een is van mn 2de ronde waarneer ik op 2 wielen caurousell uit kwam  >:D

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #27 Gepost op: 10:11:35, maandag 31 augustus 2009 »
Lekkere Pics mark, je kon het cker niet laten om naast die 370Z te gaan staan ;)

Lijkt me logisch.
Stond ook nog een GTR maar daar stond ik de vorige keer al mee op de foto.

Ik ga zowiezo nog 1x terug dit jaar omdat ik nog 1rit heb. Volgende keer moet je maar mee peet ;)

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #28 Gepost op: 10:14:26, maandag 31 augustus 2009 »
Hier mijn verslagje:

Verslagje:

's Ochtends om 06.00 opgestaan, aangekleed, gedoucht, ontbeten etc.
Rond 06.45 stonden Patrick (Reality) en zn broertje voor de deur. Michael kwam aangefietst en rond 07.00 waren Lennaert (Madness) en een maat er ook.
Vertrokken richting Duitsland en onderweg nog een collega van Michael opgepikt die aansloot.

Met 4 auto's achter elkaar doorgereden en bij Venlo even een pauze ingelast van een kwartiertje oid. Onze weg vervolgd naar de Ring waar we rond 10.30 waren. Geen gekke dingen gehad onderweg en in de P11 nog de 230 km/h aangetikt.

Eenmaal ter plaatste een rondje op het parkeerterrein gelopen. Enkelen waren er nog nooit geweest en keken dus hun ogen uit, anderen waren er nog maar 1 keer geweest. Zelf gelijk een 4 ronden kaart gescoord en niet lang daarna met Michael het eerste rondje afgelegd. Eerst nog wat troubleshootin g gedaan bij de Sunny van Mark. Toen de baan op gegaan. De eerste paar bochten nog beetje onwennig maar dat was snel verdwenen. Remmen hielden zich ok. Het nieuwe blok is fijn rijden, soms mis je nog wel in het middenbereik wat vermogen maar niks leukers dan hoogtoerig een bocht uit te trekken. Je kunt daardoor ook de auto beter de bocht doorkomen.
Bij sommige bochten heel ietsjes de rem aantikken tijdens het insturen zorgte ervoor dat de achterkant ietsje zette waardoor je heel lekker kon sturen. Bochtencombo's gingen heerlijk en de Falkens deden het heerlijk. De verse stabi-stangetjes merkte je ook qua stabiliteit.

Na het eerste rondje wat gegeten en gedronken en niet lang daarna weer een rondje gedaan met ik dacht het broertje van Patrick. Die begon het eerste stukje te filmen maar besloot hiermee op te houden omdat het zn eerste Ring-rondje was en hij dat niet door een schermpje wilde beleven. Hij vond het in ieder geval helemaal te gek.

Het was best druk rond de baan maar er waren niet veel baansluitingen waardoor alles mooi doorstroomde. Niet veel last van verkeer gehad op de baan, echt heerlijk. Superleuke lijnen kunnen rijden daardoor.

Tussendoor steeds weer even naar kijkplekken gereden etc. Nog een Mini Cooper de vangrail in zien duiken.

Rondje 3 ging Patrick zelf mee die ook zichtbaar genoot. Ook hier ging alles weer perfect. Helaas ging toen de baan dicht ivm een zwaar ongeval. Motorrijder gecrasht en overleden. Een collega die ik tegenkwam was er langs gereden en had het bloed uit de betreffende man zien stromen. Niet fijn.
Na 2 uur ging de baan open en reden we ons laatste rondje...

Dit keer met de maat van Patrick. We stonden heel strategisch geparkeerd dus konden bijna als een van de eerste de baan op.

Daarna wezen avondeten en voor de zekerheid nog een 1 ronden kaart gekocht in de hoop dat we na het eten nog 1 rondje konden doen. Helaas waren we net te laat. Die rijden we dus de volgende keer wel weer op :)

Al met al voor mij en de auto een enorm geslaagde dag. Veel auto's en motoren in kunnen halen wat erg leuk is. Ook snelle wagens voorbij kunnen gaan puur op baankennis. Een Ferrari 360 spider voorblijven terwijl ik buitenom ging in Karoussel is toch wel leuk. Op het rechte stuk ging hij voorbij maar ik bleef hem strak volgen. De baan leer ik merkbaar beter kennen.

Terugweg naar huis verliep rustig en om 00:00 ging ik richting bed.
« Laatst bewerkt op: 10:18:15, maandag 31 augustus 2009 door DaMasterPNut »

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #29 Gepost op: 10:45:12, maandag 31 augustus 2009 »
Mooi verhaaltje

die mini was dat toevallig deze?

Toen ik terugkwam stond die er nl niet meer.