Klein verhaaltje van mijn kant met wat fototjes.
Voor mij dus (nu pas) de 1x dat ik meeging naar de ring (zelf niet rijden overigens).
Eerst zaterdag avond een paar koude pilsjes gedaan in Eindhoven bij Mark
Volgende ochtend op tijd vertrekken, we zouden om 9u gaan maar Mark stond weer te treuzelen omdat hij niet weet hoe die zn versterker moest aansluiten :D

Dus ik ff kijken en met 5 minuutjes alles weer gefixt :D
Toen naar Jano gekart, zoals gewoonlijk ook te laat
Onderweg Fred opgepikt in Limboland en toen op naar Duitsland!

Na vele afslagen gemist te hebben omdat het erg moeilijk is de tomtom te volgen, uiteindelijk aangekomen op een plaats wat aardig leek op de bestemming.
Rijden we de eerste beste parkeerplaats op en hoe toevallig (ja was echt toeval):

Maar geen auto eigenaren te bekennen, dus maar een mooi plekkie langs de baan gezocht en ff kijken hoe het ging op de ring

Maargoed, auto's kijken op circuit kan in NL ook dus weer verder
dit keer de andere ringgangers gevonden bij Hannes (vaste prik geloof ik voor die jongens)
Met Laurens de deal gemaakt om met hem een rondje mee te ringen.
Dus ons gereed gemaakt, gordels goed aangetrokken en gaan met die banaan.
Hoe had ik het in gedachte:
Lekker doorrijden en lekker bochtjes nemen
Hoe ging het echt:
Scheuren en piepende banden door elke bocht, plankgas op elke rechte centimeter!
Kon goed merken dat die de baan aardig kent, ging erg goed (maarja ik ben niks gewend ook :D )
Op momenten dat ik dacht die bocht kan niet harder, vlogen de porsches om de oren.
Ik moet zeggen dat de P11 goed aanvoelde gedurende de rit.
Alleen op het einde wat lichte zwabbering van de achterkant, maar dat was waarschijnlijk de losgekomen subkist die door de kofferruimte gesmeten werd :P
Erg leuke ervaring!
Eenmaal klaar met het rondje heb ik mezelf bevrijd uit de vierpuntgordel
s en waren we naar een parkeerplaats-achtig stukje gereden.
Toen Laurens even weg was van zn auto moest ik nog gauw de P11 beletten van het naar beneden rollen want de handrem werkte niet helemaal lekker.
Maar ook dat is allemaal goed gekomen.
Later naar een andere kijkplaats gereden om nog wat foto's en filmpjes te maken, nog wat eten en drinken enzo
Mijn meeste foto's daar zijn jammer genoeg mislukt, dus alleen de redelijke foto's hieronder

En toen baanafsluiting

Hier vast 1 filmpje, er is er nog 1tje bezig met uploaden
http://www.youtube.com/watch?v=qmbCptsJ3jI#noexternalembed#Op een gegeven moment begon het weer slechter te worden en besloten we terug naar NL te rijden
Onderweg nog wat gegeten en moesten ook wat mensen even kijken hoe hard hun auto ook al weer kon
Al met al super geslaagd dagje voor mij.
Ik zal zelf nog steeds niet met een eigen auto gaan rijden, maar zal zeker nog eens meegaan! O0