ZO mensen Ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben pieter 25 en ik woon in oosterhout. zo lekker origineel :D
Ik ben lang geleden al hier actief geweest, en sommige kennen mij en mijn auto nog wel. Voor diegene die hem niet kennen ik zal zsm even een topicje openen.
Een aantal jaren geleden heb ik hier aangekondigd de nissan te verkopen en een nieuw project te starten. Namelijk een widebody mx5.
Echter ik heb ruzie gekregen met mijn ouders. Ik ben toen verhuisd naar braband, heb met mijn vriendin een leuk huisje gevonden, en de nissan...
Die is nooit verkocht. Ze is bij mijn vader in de schuur blijven staan. Alwaar ze nu al 3 jaar stil staat.
Nu komt het, mijn ouders zijn inmiddels gescheiden, mijn vader heeft zijn bedrijf verkocht. En die nissan staat in de weg. Ik ben in bespreking met hem om de auto hier naar oosterhout te halen, en hem terug te brengen in zijn oude glorie. :wedgie1:
Na drie jaar stilstand is hij er niet beter op geworden, en aanstaande vrijdag ga ik daarom naar gouda terug om foto´s te maken en om te kijken wat voor werk en hoeveel werk er aan de wagen is. Dus zo gauw ik meer weet weten jullie het ook
Hierbij 1 foto, ik ben benieuwd wie mij en de auto nog kennen. En vooral wie er nog foto´s van hebben. Want ik heb er bijna geen 1 meer