Oke dat is waar ik ken de vrouw wel een beetje en als die eenmaal iets in de kop hebben moet het ook gebeuren haha :P
maja er zijn er natuurlijk wel meerdere te koop.
maar let wel op hap niet gelijk naar wat de verkoper zegt laat hem eerst met een voorstel komen.
je caddy kan veel meer op brengen. de verkoper wil immers die caddy voor niets hebben als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je een beetje geluk hebt is die primera door iemand ingerolen die er 3000 euro voor heeft gekregen max
dus als je dan kijkt naar wat je er nog bij moet doen heeft hij die caddy voor nop.
die caddy gooit ie dan voor 2500 naar de export die pakt hij dan ook nog eens een keertje.
het mooiste zou wel zijn om de caddy op marktplaats te zetten (als hij er dan nog niet stond)
lijkt mij sterk dat niemand zo´n caddy wilt hebben voor weinig vooral als die er nog goed uit ziet.
al vang je er maar 1500 voor dan kost je die auto toch al 1500 minder :)
ik denk namelijk dat de prijs die hij voor de primera heeft staan exclusief inruil is maar met garantie en nieuwe keuring.
dus hij maakt voor zich zelf dan een reken sommetje. zodat hij de werkelijke prijs van de primera eigenlijk alleen maar op schroeft leer mij een verkoper kennen. :)
Nissan mankeert over het algemeen erg weinig aan en komt meestal zonder pardon door de apk vooral jouw bouwjaar dus die apk kost em helemaal nix!
Maar goed ik wil je uiteraard niet van de auto af praten want het is inderdaad een black beauty :)
Dus laat em niet schietten
Greetz Fors