moguh mensen

Vond dit een erg gezellige dag, heerlijk focking weer O0 Heerlijke poetsgeurtjes O0, gewoon een heerlijke meet.
Veel te vroeg aanwezig, maarja kon ik niks aan doen. Na snel omkleden de eerste bakken koffie maar naar binnen gewerkt. Klein puntje uit mijn ledenvertegenw
oordigers taak, heb op een gegeven moment een bekertje neergezet met kleingeld, die stond daar 3 uur en er was verder niks ingegooid, vond ik toch een beetje jammer jongens.
Na het wassen,kleien,poetsen kon ik van Rens mijn nieuwe poets spullen in ontvangst nemen :cheer:, trimdetailer, tiregel en 2 nieuwe doeken. BB nogmaals bedankt voor het tijdelijk lenen van je watermagnet. O0
Auto glimde heerlijk :cheer:, daarna mipa en freek nog even naar mijn remdruk ding laten kijken. Het is schijnbaar mijn remdrukbegrens
er die stuk is, of iig 1 daarvan, GTi heb er aan iedere kant 1. Nog even laten rijden door mipa en de gti had de 7000 toeren weer even gezien ;D ondertussen hadden BB en barry zich opgeofferd om naar de Mac te gaan, na wat eten kwam inene de man met de hamer de hoek omkijken.
Normaal komt die langzaam aansluipen, maar op 1 of andere manier trok hij een sprintje en had ik het toch echt ff moeilijk. Toen gelijk maar besloten om naar huis te gaan, onderweg wet ik nog ingehaald door een schreeuwende K12, wat klinkt dat ding heerlijk als je voorbij rijdt igor O0
Volgend jaar cker weer :cheer:
@ tijn, Focking nice ouwe ennuh vond het cker ook weer relax dat je erbij was O0 O0