Laatste even de originele grill gepoetst en weer terug geplaatst, het gaas zat met de originele punten bevestigd dus dit was makkelijk om te steken!
Ik heb gisteren eens de motorbaai geïnspecteerd, om iets wijzer te worden van de stock set-up die er in ligt! Omdat dit mijn eerste turbo-auto is ben ik nog een turbo-noob... Ik ben er achter gekomen dat de er tussen de (relatief) kleine intercooler en de gasklep een dumpvalve zit (een beetje weg gepropt onder de zekeringskast).
Ik zou graag de stock dumpvalve vervangen met een BOV zodat het afblazen te horen is maar vraag me af of dit gewoon redelijk plug en play is om van dumpvalve naar BOV te gaan. Door de BOV wordt natuurlijk druk afgeblazen naar de buitenlucht, dit is door de MAF gemeten lucht die dus gedeeltelijk ontsnapt, kan de auto daardoor niet te rijk lopen af en toe? Of zijn de verschillen te verwaarlozen? Neem aan dat er hier meerdere 200sx rijders zijn die de dumpvalve vervangen hebben voor BOV, alle info is welkom :)