Auteur Topic: aftertalk 17 en 18 mei: Nordschleife weekend  (gelezen 100137 keer)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
  • Geslacht: Man
    • Mijn nissan 350Z
aftertalk 17 en 18 mei: Nordschleife weekend
« Reactie #90 Gepost op: 11:28:31, woensdag 21 mei 2008 »
Damn Madness jij hebt echt mooie pics geschoten man.
Alleen is deze wel beetje wazig. Volgens mij was dit net na dat zo'n sjonny vw noob me afsnee op de parkeerplaats.

;D ;D

charmant zeg

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #91 Gepost op: 11:38:12, woensdag 21 mei 2008 »

Keigezellig :P

Offline mipa

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Zag je me vliegen
« Reactie #92 Gepost op: 11:38:50, woensdag 21 mei 2008 »
Lolz

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #93 Gepost op: 11:53:53, woensdag 21 mei 2008 »
dat is pas charmant

Offline mipa

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Zag je me vliegen
« Reactie #94 Gepost op: 15:13:16, woensdag 21 mei 2008 »
Mijn foto's

Had camera keer aan me vriendin gegeven. Zij vergeet teminste niet foto's te maken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YTLLLRJB

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #95 Gepost op: 15:18:54, woensdag 21 mei 2008 »
Toffe pics! Die wil ik ook wel op schijfje of stickie hebben Patrick ;)

Offline mipa

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Zag je me vliegen
« Reactie #96 Gepost op: 15:30:18, woensdag 21 mei 2008 »
Toffe pics! Die wil ik ook wel op schijfje of stickie hebben Patrick ;)

350mb dus kies maar. Wil je schijfje. Of stick ?

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #97 Gepost op: 15:31:29, woensdag 21 mei 2008 »
Doe maar stick dan

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #98 Gepost op: 15:36:36, woensdag 21 mei 2008 »
je mist duidelijk wat als je thuis blijft O0

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
« Reactie #99 Gepost op: 17:28:16, woensdag 21 mei 2008 »
ik ga even oefenen met een P10 op de ring met GT4 :)

Offline Freek

• NCN Forum Member
« Reactie #100 Gepost op: 20:28:09, woensdag 21 mei 2008 »
Ik wil ook alle fotos van iedereen hebben enzo. Mipa kan jij een ftp dumpmap maken oid?
Ik heb ook wat filmpjes op de terugweg. Die moeten missch in de compilatie.

GT-1981

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 20:48:05, woensdag 21 mei 2008 »
Ziet er goed uit kmoet binnenkort ook maar weer is gaan is weer een tydje geleden ff kijke wat de Z daar doet maar eerst naar 24hrs van le mans en dan ff rijden op zandvoort.....!!!!

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #102 Gepost op: 22:04:53, woensdag 21 mei 2008 »
Nordschleifemeet 17.05.08 - 18.05.08

Vrijdagavond 16.05.08:

De dag voor het Ring-weekend. Zoals gebruikelijk is Jeroen naar Zwolle gekomen om hier de nacht door te brengen zodat we 's ochtends samen konden vertrekken.
Datzelfde gold voor Freek, alleen bleef hij bij Patrick slapen. Aangezien Zwolle > Emmeloord nog wel te doen is zijn Jeroen en ik met mijn auto naar Emmeloord gekacheld voor een avondje voorpret!

Rond 23:00 besloten Jeroen en ik om terug naar Zwolle te gaan, de volgende ochtend was het vroeg opstaan.

Zaterdag 17.05.08:

Eindelijk was het zover: voor het eerst een volledig weekend in het teken van de Nordschleife met overnachting op een kwartiertje van de Ring vandaan!. En niet met z'n 2en maar gelijk met 7 man en 4 auto's, helemaal top dus!

De ochtend begon al lekker rommelig, er was wat onduidelijkhei d over de afgesproken tijd waardoor we met zn 4en (ik, Jeroen, m'n broertje en zijn kameraad) 45 minuten in de miezerregen bij de afgesproken pomp hebben gewacht. Daarbij kwam ook nog eens dat Patrick+Mirjam en Freek last hadden van een lokale wegafsluiting.

Toen we eenmaal konden vertrekken was het al 10:00u, terwijl we hadden doorgegeven dat we tussen 11:00u en 11:30u bij het pension wilden aankomen. Snel alle portofoons uitgedeeld, kanalen ingesteld en vertrokken. Niet lang daarna volgde ook nog eens een flinke file vanwege wegwerkzaamhed en.

Gelukkig had ik een bak met snoep mee dus riep ik om wie er zin had in een graai uit de Fruitella-bak. Degene die als eerste reageerde was Freek. Of ik even plaats wilde maken, dan kon hij het even aannemen. Ik stond op de linkerbaan, dus stuurde zover mogelijk richting vangrail. Toen kwam Freek door het midden langs Jeroen en Patrick om vervolgens bij mij te stoppen voor een versnapering.
Daarachteraan volgde de rest ook. De vrachtwagencha uffeur op de rechterbaan stond behoorlijk raar te kijken.

Toen het eenmaal weer reed hebben we zonder problemen Duitsland bereikt. Tussendoor nog wel even gestopt ivm een korte lunchbreak. De eerste duitse worsten van het weekend werden naar binnen geschoven.

Uiteindelijk waren we rond 13:00 gearriveerd bij pension "Alte Sudschleife". Bij aankomst zag Freek dat er een gat in zijn linker ashoes was gekomen. Zonder enige aarzeling werden alle gereedschapski sten tevoorschijn getoverd en begonnen om de schade te herstellen. Dankzij de technische kennis van beide P10 rijders hebben ze het op een MacGyver manier weten op te lossen: tape, plastic en ty-rips. Dit heeft het tot aan Freeks oprit gehouden!

Terwijl de reparatie in volle gang was besloten Jeroen en ik om te kijken of we konden inchecken. Helaas, deur was dicht. Wel hing er een brief je met telefoonnummer . Ik uitgelegd wie we waren, uitgelegd van de vertraging etc. Een kwartiertje later kwam de beheerder eraan en gaf ons de sleutels en een rondleiding.
Samen met de kameraad van m'n broertje en Mirjam hebben we vast de meeste bagage naar binnengesleept .

Kamers waren erg netjes en alle wensen/eisen waren goed overgekomen. Het kostte slechts 30 euro p.p.p.n inclusief ontbijt.

Nadat we onszelf hadden geinstalleerd zijn we naar de Ring gereden via prachtige bergweggetjes waar het al leuk knallen was. Het was toen al eind van de middag, en iedereen heeft die dag 1 of 2 rondjes gedaan. Iedereen had een 4-ritten kaart gekocht.

De eerste rondjes waren voor mij weer wat onwenning omdat ik de laatste keer Intrax alleen in de regen kon testen, nu voor het eerst op het droog dus moest even kijken hoe de auto zou reageren. Dat beviel goed, maar heb het bij 1 rondje gehouden voor de zaterdag.

Tussendoor uiteraard nog wat gesnackt bij Imbiss Hannes.

Toen we besloten hadden genoeg rondjes te hebben gedaan gingen we even inkopen doen voor de zaterdagavond. De boodschappen bestonden uit halve liters Bitburger, rode wodka, energy drink, Pringles, kersen in sap voor Freek..., el-cheapo chocoladetoetj es en keukenpapier :P

Het moge duidelijk zijn dat de zaterdagavond erg gezellig was. We begonnen op het balkon maar door het weer zijn we binnen verder gegaan. Diverse genante momenten zijn op film vastgelegd. Vooral Freek was lekker op dreef met mijn broertje erbij.
We hebben enorm veel gelachen en iedereen was toch wel enigszins aangeschoten.

We gingen zo rond half twee pitten, we waren al lang op en de volgende dag zou toch de echte Ring-dag moeten worden.

Zondag 18.05.08:

Jeroen en ik waren als eersten op. Ik was 's nachts nog een paar keer wakker geweest. Jeroen kan snurken zeg, ongelovelijk :D
Toen iedereen uit de veren was en in het land der levenden zijn we eerst wezen opruimen want dat was wel nodig. Niks kapot of stuk, maar wel even de bezem erdoor zegmaar. Toen naar beneden gegaan om te ontbijten. Goed georganiseerd met voor ieder wat wils. Daarna afgerekend en de sleutels afgegeven.

Direct naar het circuit gereden in de hoop gelijk de baan op te kunnen. Tijdens de rit naar de baan toe kwamen we al zeer dichte mis tegen dus dat begon al niet erg handig. Eenmaal aangekomen was de Ring inderdaad dicht ivm dichte mist. Alleen de Ring Viper's en Taxi's raceten rond. O.a. de welbekende Sabine gespot terwijl ze driftend in de M5 over de baan knalde. Erg gaaf om te zien.
Tussendoor wat kijkplekken langs de baan bekeken, veel potentieel toffe foto- en filmlocaties gevonden.

Toen de baan eindelijk open ging tegen 14:00 besloot iedereen snel naar zijn of haar auto te lopen en een potje te gaan sturen. Voor de mensen van NCN ging dit allemaal probleemloos verder, voor veel anderen die met ons meewaren hebben we voor taxi gespeeld. Erg leuk.

Onderweg diverse ongelukken gezien. Freek en Patrick stuitten op een motorrijder die onderuit was gegaan. Dit was nog niet zo lang geleden gebeurt aangezien er veel volk nog bij stond. Was gebeurt in Adenauer Forst.
Het laatste rondje van Freek reed ik me hem mee. Toen spotten we een Porsche Carrera die rechtdoor vol in de bandenstapel gevlogen was. Alle airbags eruit en wielen op plekken waar ze niet horen.
Zelf heb ik niet veel geks gezien onderweg, alleen pech gevalletje geloof ik.

Met rijden, kijken en ouwehoeren zijn we tot zo'n 16:00 zoet geweest. We besloten dat het wel goed was geweest en gingen na een mooie fotoshoot op huis aan.

Tijdens de rit naar huis ontstond er nog wat verwarring doordat de navigatie van Freek riep dat we naar links moeten terwijl die van mij rechts zei. Toen viel de groep helaas uit elkaar waardoor ik, Freek en Patrick nog 1 clubje vormden.

Eenmaal in Nederland ging Freek zijn kant op waardoor Patrick en ik samen onze weg verder vervolgden. Nog even snel gegeten in de Mac en al toeterend afscheid genomen toen ik de afslag naar Zwolle pakte.

Al met al een enorm geslaagd weekend met de echte clubspirit. Veel gezelligheid, behulpzaamheid en lol! En uiteraard weer 2 Ring-verslaafden erbij :D

Offline Loek54

• Vliegende Hollander
  • NCN Forum Member
  • VE + Fe
    • G20.net
« Reactie #103 Gepost op: 22:17:32, woensdag 21 mei 2008 »
Geslaagd, dat is duidelijk. Geen foto's van het hotel ?

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #104 Gepost op: 22:19:07, woensdag 21 mei 2008 »
Heeft Mirjam gemaakt, ik dacht dat Patrick al een linkje had gepost.

Pension was prima in orde! Voor 30 euro p.p.p.n kon je er niets van zeggen en er waren prima parkeerplekken voor ons allemaal.