Ik heb jullie echt niet gezien.. dacht dat jullie niet gekomen waren :D Nog wel goed rond gekeken?!
Maar mijn foto's komen later, net pas thuis en flink lam, was vroeg vanochtend.
Wel lekker de sunny uitgelaten. Heen en terugweg lekker lopen blazen dik 200+ op nav.
Terugweg kon ik richting de 220 a 225 rijd er een kutaudi voor me die niet weg wilde gaan, weg recordpoging. De naald is nu op max 215 blijven hangen met 4 man heuvel op, dus valt me niets tegen. Ook rond de ring lekker achter de rest aan gescheurd enzo.
Échter.. ik reed op weg naar huis achter een heel langzaam rijdende mondeo. Ik wachtte een km of 15 op een goede overzichtelijk e plek om in te halen, had ruim overzicht over een ruime kilometer. Maat naast gevraagd of hij nog iets zag, maar nee. Ik naar 3 vol gas, reed ik +- 120 ik links de mondeo voorbij en op het moment dat ik naar links ging zie ik verderop ineens een koplamp.. kerel voor me ineens in de ankers, ik ook meteen (zat echt een meter achter die mondeo) en vol de ABS is ( voor 1 seconde) een harde piep van de banden en ik reed keurig 40..
Dus dat ging net goed.
Even op een rijtje van auto's die zich nogal in de sunny hadden vergist ( waaronder ikzelf):
Audi A4 1.8T
Audi TT 1.8T
Volvo ?? 2.4
Allen werden flink weggereden op snelweg en op 80 weg e.d.
Al met al geslaagde dag ondanks de enorm lange mist.. maar goed de rest komt morgen wel