Ff weer een update.
Het is eigenlijk rustig rond geweest mijn auto. Afgelopen 2.5 weken lekker met vakantie geweest. Daarvoor eigenlijk weinig gedaan. Wou ook ff een 2dagen in de week niet met auto's bezig zijn. Wel heb ik een HKS boost controler erin gezet en nu staat de druk op 1 baren ik heb te hks intercooler piping aangesloten. Volgens sommige is 1 bar te veel maar hij doet het nog prima :P. Over een tijdje gaat de auto geschorst worden en laat ik hem thuis onder de carpoort staan. Als de auto geschorst is zal er wat dingetjes gaan veranderen waaronder een andere turbo, manifold, injectoren en het inlaatspruitst
uk omgelast. Toch zit er stiekem ergens ver achter in mijn hoofd het idee om er een twin turbo van de te maken :? :shock: Puur omdat het me wel leuk lijkt en ik alles in eigen huis kan maken, zoals uitlaatspruits
tuk, turbo inlet enz.
Wel heb ik nog wat liggen waar ik volgende week oid mee bezig ga. Hier een foto's
Brembo????

:?

330mm

Over een week of acht komt er wel een setje stoelen binnen die ik dan ff ga passen. Hopelijk pas ik erin. De stoelen lijken op deze alleen is de kleur als het goed is iets anders, helemaal zwart.

Dit is trouwens hoe de auto er nu bij staat.