hallo iedereen,
Ik ben Tim, 20 jaren jong en afkomstig uit castricum (omgeving alkmaar en beverwijk). ik ben trotse eigenaar van 2 nissan 200 sx s13's

in juni 2008 kocht ik de blauwe sx over van vriend van met de bedoeling om er een project er van te maken. Helaas bleek het chasis toch rotter dan ik dacht, dus kocht ik in september de rode sx zonder motor. De bedoeling was om van 2 sxen 1 te maken. zo gezegd zo gedaan.

Het plan destijds was om voor een topmount setup te gaan. dus er moest vanalles aangepast worden.
In de tussentijd werd het buiten wel erg koud. Dus het zag er naar uit dat het project een tijdje stil zou staan, totdat ik freek leerde kennen. Die was zo aardig om een plek in de loods te regelen waar zijn sx ook een tijdje heeft gestaan.
Zo kon ik weer gerust verder met de sx zonder in het barre donkere weer te hoeven staan. Toen kwam het volgende probleem:
Ik had een mooie nieuwe topmount turbo besteld, maar toen ik hem ging passen bleek de turbo veels te groot te zijn. Ik baalde als een stekker. Freek had destijds wat problemen met een slechtlopende motor in z'n sx en was dus opzoek naar een ander blok. Dus toen werden de plannen helemaal omgegooid. Ik verkocht het blok aan freek en we hebben hem meteen overgehangen.

nadat we freek zijn auto rijdend hebben gemaakt, heb ik de keuze gemaakt voor een nieuw blok. Eric had nog een complete rb25det swap staan uit een vroeger project. na wat overleg zijn we met elkaar akkoord gegaan en komt het blok eind maart mijn kant op.
tot die tijd ben ik de sx aan het opknappen. Het motorruim is nu fluor oranje gespoten en ik ben nu langszaam wat kleine dingetjes aan het terug plaatsen.
mvg Tim