Hallo,
Mijn naam is Fokko, ben 59 jaar en een beetje autogek. Mijn beroep is docent 4 dgn per week en 1 dag als zelfstandige auto-renovator, daarmee bedoel ik het polijsten en waxen van liefst klassieke auto's, maar het merendeel zijn nieuwere Porsches, Mercedes etc.
Dit is ontstaan als hobby (nog steeds), het als een uitdaging zien dat verweerde lak weer tot leven kan worden gebracht. Ook leren interieur behandel en repareer ik zonodig.
Het product dat ik gebruik is Swissvax, een geweldig product.
Ik bezit o.a. een Micra automaat van 1986. Kleur rood en heeft nu 90.000 km gereden. Bij toeval deze auto ontdekt en ik moet zeggen: het rijdt goed voor een 1986-er. Moet nog wat aan gesleuteld worden zoals het onderstel, veren en dempers.
Mijn dagelijkse auto is een Honda Civic Hybrid van 2007. Een geweldige kar, zuinig, snel en zeer comfortabel. Mijn vrouw rijdt in een lancia dedra, gedateerd maar wel leuk.
Mijn dochters rijden regelmatig in de Micra, ze vinden o.a. de stereo in de micra zo lekker (ik heb de hoedenplank met MDF en 2 Boschmann boxen aangepast). Binnenkort ga ik de Micra verlagen en van nieuwe dempers voorzien.
Tot zover mijn doopceel, als er vragen zijn, stel ze gerust.