Het was me een dagje wel vandaag.
Om 7 uur van huis vertrokken richting deurne.
8 uur daar en gelijk begonnen met het veranderen van de injectoren, brandstofpomp en de brandstof drukregelaar.
Nieuwe O ringen voor de injectoren ook gelijk geplaatst uit voorzorg ( je zal net zien dat ze gaan lekken )
Hier de roze 600cc :shock: nismo injectoren

Ook marcello ( de eigenaar van de 2e R32 GTR kwam lekker vroeg en kon gelijk gaan sleutelen.
Rod hoorde al toen hij nog aan de andere kant van de straat was dat er een lek zat in zijn inlaatspruitst
uk.
Dit bleek later dus ook en het was de pakking die de geest had gegeven.
Dat was dus het oor van de skyline goeroe.
Kan ook niet anders als je al 13 jaar in de skyline's vertoeft :lol:

en wat een zooi in de auto echt overal draden en zooi :D

Hier alex die net niet bij die ene bout kon komen op de normale manier :lol:

Andere benzinepomp en drukregelaar waren snel geplaatst en konden we de weg op.
Na een 20 minuten waren we in duitslan en konden we het gas opengooien :P
Na een aantal runs was het eigenlijk al klaar we konden niet verder met de boost omhoog dan 0.9bar :cry:
De airflow meter waren de storende factor dachten we maar toen we ff langs de kant van de weg stonden en onder de kap aan het kijken waren bleek dus dat de retourslang van de intercooler niet helemaal lekker zat.
Na deze vast te hebben gezet konden we weer opnieuw beginnen en nu lekker naar de 1.0bar.
En ik kan je vertellen dat het nu een totaal andere auto is geworden het is echt een beest. :ruk :worth
Op de terugweg vanuit duitsland kwamen we nog wat leuke auto´s tegen een zwarte porsche GT3 een grijze en een zwarte S4 alle uit engeland en de grijze sloot gelijk achter mij aan.
Dus ik had goede hoop :lol:
Weg vrij en gas erop in 3 maar al na 100 meter liet ie me gaan waarvoor weet ik niet :d
Terug in ridderkerk ff langs de zaak kwam ik een oud model S2 tegen bij het stoplicht maar die kon in de stromende regen niet echt aanhaken :D
En dan bij thuiskomst lees je het bericht dat de oude R33 van henk behoorlijk dood is en had ik zoiets van dat had mij ook kunnen gebeuren met dat noodweer onderweg naar huis :roll: