De 20 pk die ik heb gewonnen is absoluut merkbaar.
en jij had meteen een gt moeten kopen :D
niet om lullig te doen tegen heren tuners hier, maar je auto leren kennen (leren rijden en de grenzen kennen) heb je meer aan als tunen.
zijn genoeg mensen met een berg aan tuning op een sr20DE, maar met mijn bone stock sr20DE was er maar bar weinig verschil te merken.
Neem me zelf als voorbeeld, een CAI is leuk in de hoger toeren, maar daar onder is het een dooie boel.
kwestie van consessies maken.
zelf merk je vaak wel de vooruit gang in pk winsten of nM's, maar als er iemand met een tragere wagen de bochten toch beter neemt, beter schakeld, dan verlies je nog steeds de stijd

Maar goed, zelf kan ik A niet rijden en B ik heb geen snelle wagen :D
desnietaltemin (wat een woord) blijft het op krikken van je vermogen wel leuk. En voordeel met de sr20de zijn de eerste 10-15 pk winsten de kosten niet en erg goed te doen. Alleen wat daarna :D
SS kan je van Ebay afplukken, en meteen een 2.5 incher downpipe nemen, kom je al een heel end.