Deze vraag krijg ik vaak gesteld via mail.
Dit forum werkt met een systeem om ongewenste registraties te voorkomen. Je kan jezelf voorstellen dat dit ingesteld is, voor onder andere diverse internet-Bots, zoals Google. Dit is zo gedaan, om de privacy te waarborgen van onze Forum Members en Club Members.
Ook is deze procedure ingesteld om fraude en misbruik te voorkomen van derden.
Hoe werkt dit systeem?
Dit systeem werkt op basis van het registreren van het juiste e-mail adres en het invoeren van een zogenaamde validatiecode. Indien jouw e-mail adres of validatiecode niet goed is ingevoerd, kan jij je niet kunnen registreren op dit forum.
Dit kan vervelend zijn, maar zoals eerder omschreven hierboven, is dit een duidelijke methode, waar geen aanpassing voor mogelijk is.
Ik krijg de mededeling dat er een activeringsmai l verstuurd is, maar ik krijg helemaal geen mail binnen?
Ook dit probleem komt wel eens voor. Dit kan meerdere redenen hebben:
- Houd er rekening mee, dat elke mailserver een andere snelheid hanteerd, het kan dus soms enkele minuten duren, voordat jij dit mailtje krijgt;
- Heb je wel je eigen mailadres ingevoerd? Is dit niet het geval, dan krijg je ook geen mail van ons;
- Controleer je spamfolder eens. Helaas zien sommige mailservers onze mail alszijnde SPAM. Hier is niks van waar, want wij spammen niet, wij sturen puur informatief e-mail naar het door jou opgegeven e-mail adres tijdens registratie.
Als al deze bovenstaande punten niet werkt, kan je een mail sturen naar het Forum Beheer: mipa@nissanclub.nl Eén van onze Admins zal dan handmatig jouw account activeren, zodat je toch bij ons op het forum kunt kijken en uiteraard posten.
Veel succes en plezier gewenst op het forum van Nissan Club Nederland!