Michel,
Maar AUB, ga geen webshop beginnen.... !!! Dat is in mijn ogen wel het domste wat je kan doen op dit moment. Je moet veel investeren, als je al geen voorraad aanlegd moet je duur inkopen. De marges zijn ontzettend klein. De problemen zijn ontzettend groot. Denk bv aan de wet op afstand kopen. Klanten kunnen hun producten terugsturen enz. Denk ook aan verzend kosten. En de ene webshop na de ander gaat momenteel onderuit. De hele markt is verzadigd op het moment. Als je al leuke winst wil maken moet je echt veel omzetten. Maargoed, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening 
8)
I hear you, maar ik pak het een anders aan.
Mijn leverancier doet dropshipment, wat in houdt dat de klant bij mij besteld, ik bestel bij de leverancier,
de leverancier levert de goederen bij mijn klant. Ik betaal de leverancier nadat de klant mij betaald.
Ik heb dus geen voorraad, geen tranport perikelen, en bij terugzending of reparatie naar mij, zend ik het terug naar mijn leverancier.
Die regelt alles. Mijn leverancier heeft 40000 artikelen op voorraad.
Marge is inderdaad laag, maar daarvoor draag ik geen enkel risico. Ik zie de webshop als een lange termijn traject naast mijn urenverhuur.
En mijn webshop krijgt een uniek concept waarover ik hier uiteraard geen uitspraken doe.

Op lange termijn moet de naamsbekendhei
d van mijn shop net zo vanzelfspreken
d zijn als marktplaats voor 2e hands, en genoeg verkoop genereren om daar mijn volledige inkomen mee te maken.
Je kan aan de meeste shops ook precies zien waarom ze onderuit gaan. (vaak studentjes die een centje willen bijverdienen)
Het feit dat zovelen onderuit gaan zie ik niet als een obstakel, maar juist als een opening van kansen. :)
Maar bedankt voor je mening, kan ik zeer waarderen.
Gaaf dat er een frame voor normale radio in de koffer lag. O0
Je hebt denk ik wel een goede aankoop gedaan. O0
gr,
Michel