Hi Daan,
Wat doe je in Spanje voor je werkgever? Eneh... heeft ie niet een baantje en een pandje in Portugal? :D ;D
Kan helaas niet zeggen dat de pech golf ooit is gestopt, zit nu zonder werk.
Mijn vorige baas had een gokverslaving en werkte zich zo in de nesten dat hij me niet meer kon betalen.
Maar op een zonnige noot, ik heb een aantal mensen die heel veel van me houden en ik van hen,
en ik heb gelukkig het vermogen om in ieder negatief een positief lichtpunt te zien.
Maar weer even terug bij jou, vertel 's wat je daar doet en is het voor een bepaalde tijd of onbepaald?
Heb je een vriendin of vrouw of gezin met je meegenomen of en je alleen? Wie heb je allemaal moeten achterlaten en hoe voelt dat?
En waar in Spanje zit je precies? en eh.. hoe is het weer daar?
En ga je nog wat spannends doen met die Nissan? Mod projectje of zo?
Ik hoop dus ook zoiets te vinden, een baas in NL met een job in Portugal. Ik heb heel veel (muzikale) vrienden achtergelaten daar.
Eens in de twee a drie jaar ga ik er (volgende keer met de Primera uiteraard :) ) op vakantie en dan is het alsof ik nooit ben weggeweest, een paar weekjes puur geluk waarmee ik weer even vooruit kan.
Een van de mooiste momenten op reis is de rit door de Pyreneeën, die geweldige massa steen om je heen en daar dan met een nietig autootje doorheen mogen crossen. :)
Op een gegeven moment is er een open plek tussen twee enorme bergen en dan zie je een piep klein strandje met de zee er achter.
Geen huis te bekennen in een straal van 25km en totale stilte. Alleen de wind laat zich daar horen.
Moet ik altijd even stoppen, en een traan weg pinken.

Om vervolgens weer met 180 de bochten af te snijden. >:D
Nou nou, ik zit wel op mijn praatstoel hier op dit forum, ;D , doe ik normaal niet zo vaak, maar het zal het warme welkom wel zijn.
Ik kreeg een hele berg leuke reacties op mijn eerste stukje.
Ik ga nu maar afsluiten amigo. Mucho feliz con tua vehicolo nuevo. (m'n Spaans is niet zo goed als m'n Portugees vrees ik)
Buenas,
Michel