Inmiddels is een Laguna onderlip onderweg.
Zodra deze binnen is (
en de auto weer klaar is), zal ik hem gaan monteren O0
Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten bij het monteren?
Of een bepaalde manier van monteren zelf?Ook even een kleine update hoe de auto er momenteel uitziet
Graag leg ik eerst even uit wat er gebeurt is :(
Ik heb de auto naar de Dealer gebracht voor een nieuwe APK, Grote beurt en nieuwe Riemen.
De monteur heeft de auto helemaal klaar gemaakt en moest nog even de puntjes op de i zetten om hem apk af te melden.
Dit moest hij op de vloer doen, dus de auto in de achteruit van de brug af gereden.
Hierbij is hij om onduidelijke redenen (te veel gas, of voet van het pedaal gegleden) met de achterkant van de auto op de doorgaande weg gereden.
En jullie raden het al, daar reed al iemand anders.
Dezevrouw kon mijn auto niet meer ontwijken er reed dus de acherbumper in.
:cheer:Altijd fijn zo'n leuke monteur (en dan ook nog stagaire) :cheer:
Geluk bij een ongeluk? De trekhaak mag er nu wel af en alle kleine puntjes worden direct meegenomen :)

Totaalplaatje :(

Deuk aan het zijpaneel

Eh,, de balk die de klap heeft opgevangen :o

Spanning op de deur

Ja hij zit nog in het slot :-\
Ik werd dan ook niet vrolijk toen de garage belde om het te vertellen, maar gelukkig kan alles weer goed worden herstel en is de auto in goede handen nu, zodat ik hem eind volgende week normaal gesproken weer kan ophalen.
Dan wordt het nog met man en macht een aantal dingen aanpassen voor het volgende meetingseizoen welke begint in Februari met Racing Expo in Leeuwarden