Hallo Allemaal,
Ik ben Mark Ottens en woon in een klein dorpje in de provincie Groningen.
Het Nissan rijden is mij er met de paplepel ingegoten en inmiddels heb ik (na een VW en een Fiat) reeds mijn 2e Nissan.
De eerste was een Almera N15 GTI welke ik ongeveer een jaar in mijn bezit heb gehad.
Toen was ik toe aan een iets grotere en nieuwere auto.
Mijn oog is toen gevallen op de P11-144 Sport + met een 2L motor.
Na een aantal dagen denken heb ik deze auto aangeschaft.
Inmiddels zijn er al enkele aanpassingen aan de auto gedaan, maar klaar is het nooit volgens mij :)
De auto is rondom 4 cm verlaagd en voorzien van 17" League velgen.
De ramen m.u.v. het voorraam zijn getint.
Verder is er (nog) niet veel verandert aan de auto omdat de Audio mijn prioriteit had.
Inmiddels is dit allemaal net klaar en kan ik verder met het Exterieur (waar niet veel aan verandert gaat worden omdat de auto van zichzelf al een plaatje is).
Exterieur:Rondom verlaagd 40mm Weitec.
17" League velgen
Getint glas
Xenon verlichting (af fabriek)
Ice:JVC KD-DV7402 Headunit
CDT Compo 16 cm voorspeakers
Boss audio 6x9 achterspeakers
Subs 2x Kicker CVR 12"
Deze woofers heb ik in de 2ohm uitvoering en heb ik gelust zodat de woofers beide op 1ohm gaan spelen.
Op mijn monoblok (1 kanaals) gaan ze dan samen dus 2ohm stabiel spelen.
VersterkersVersterker 1 (Aansturing van de speakers)
Kicker ZX 700.5
5 kanaals versterker welke momenteel alleen 4 speakers aanstuurt.
Als winterproject wil ik een tweetal CVT65 woofertjes nemen en deze op het 5e (mono) kanaal aansluiten.
Versterker 2 (Subwoofers)
Om de Kickers aan te sturen heb ik gekozen voor een Audio System F2-500 welke gebrugd 1092 watt RMS geeft op 2 ohm.
Dit is genoeg sap voor de Subs welke per stuk 400 watt RMS leveren. (oververmogen is niet erg voor Kicker woofers :cheer:)
ToekomstplannenToekomstplanne
n zijn er natuurlijk genoeg.
Na de winter ben ik van plan om de velgen eronderweg te halen en deze te vervangen voor een set 18" wielen
De nieuwe velgen zal dan iets in de trend van Team Dynamics Equinox worden (modelsoort).
- Laguna onderlip
Booskijkers
En voor de rest is de auto eigenlijk helemaal af.. Met dank aan Nissan O0
Foto's 

Reacties zijn natuurlijk welkom :)