Hallo, mijn naam is Pieter, ik ben 32 en woon in Oss. Sinds kort ben ik werkzaam als medewerker van een Autopoetsbedri jf hier in Oss.
Tot voor kort reed ik lekker op een ouwe Honda Vision Met-In Scooter. Goedkoop, betrouwbaar en met de afstanden die ik maak nog eens goed te doen. Een auto is voor mij eigenlijk een nutteloos ding...ik woon op 3 minuten fietsen van mijn werk en op 2 minuten van de eerste de beste supermarkt. Maar ik ben wel ween enorme autofanaat. Niet alleen verzamel ik boeken, folders, tijdschriften, modelauto's en nog veel meer over auto's, ik ben ik actief als lid, beheerder en zelfs webmaster op een aantal forums. Oh ja...die forums gaan dus over auto's ;D
Maar goed...ik hoef geen auto...maar ik heb er wel een gekregen. Gekregen ja. Je leest het goed. Een Nissan Primera 1.6 SLX Hatchback. Bouwjaar...gee n idee. Hij is donkerrood en er zit een airco in (die niet werkt helaas). Mijn broer heeft hem aan me gegeven omdat ie er niks meer voor beurt en er toch nog wel een groot aantal maanden APK op zit en de auto verder nog in orde is.
Ik heb er een paar keer ingezeten en weet dat het inderdaad geen nieuwe meer is...in de verste verte niet meer. Alhoewel dat ik er wel van overtuigd ben dat een goeie poetsbeurt en een middagje neuzen op de sloop de auto weer erg goed zal gaan doen.
Mijn andere broer heeft vorig jaar voor erbij even een Nissan 100NX gehad. Dat was niet zo'n heel succes. De 5e versnelling sprong er steeds uit, dat ding had constant last van sluiting en de wielkasten waren nogal krokant. Ik ben er nog over verbaasd dat het hokje zo simpel (een andere veerpoot rechts achter) door de APK is gerold.
Ik hoop dus dat deze Primera dus een stuk beter is dan die 100NX. Hij is ook wat jonger...missc hien scheelt dat ook wel wat.
Oh ja...ik moet eerlijk bekennen...Nis san is niet het merk waar ik echt warm van loop. Op mijn verlanglijstje staan nml nog twee andere auto's die ik ook wel erg graag wil hebben, nml een Subaru Legacy 2.0 Turbo of een Citroën XM V6-24. Maar tot die tijd zal ik genoegen nemen met deze Primera.
Zodra ik hem heb zal ik zorgen voor wat foto's!