Goed, wat betreft die alto.., laten we zeggen dat ik die vr6 goed partij bood. Niet meer en niet minder.
Iedereen snapt toch wel dat zo'n Golf makkelijk van me weg zou rijden wanneer ie wat meer ruimte krijgt.
Sunny kostte me destijds m'n (jongere) Colt + audio instalatie +11.000 euries. Dat is voor mij nog altijd behoorlijk veel geld ja. Maar ik wilde allang nissan rijden en dit was m'n wens. Dus ik deed es gek.
Ik weet niet of ik al verteld heb dat ie na 2 weken (260km) al meteen motorisch in de soep liep ?
Ik was een beetje in de spreekwoordeli
jke aap gelogeerd. De garagist gaf ook ineens alleen nog maar garantie op wat onderdelen, maar ik zou een behoorlijk arbeidsloon moeten betalen. Later zou hij de auto zelfs zonder garantie verkocht hebben en ik ben er heilig van overtuigd dat hij de aanoopnota hieromtrend uit mijn tas heeft gehaald terwijl ik daar nog naar het toillet ben geweest. (Want die was toen ik hem erbij wilde pakken ineens foetsie terwijl de rest vd bijgevoegde papieren allemaal nog netjes bij elkaar zaten.)
Enfin, Na De Auto gebracht te hebben (op een trailer naar Apeldoorn!) en nog wat aangetekende brieven die niet werden beantwoord, wist ik zeker dat we er niet meer uit zouden komen en heb ik de sunny weer opgehaald. Deze heb ik voor herstel aangeboden bij de dealer die hem ooit nieuw verkocht had en mijn garagist verantwoordeli
jk gesteld voor de kosten.
Na een rechtszaak van ruim 4 jaar gewonnen en de kosten + rente vergoedt gekregen.
Ik weet niet of het te lezen is, maar dit waren m'n eerste 2 rekeningen vd nissandealer voor het blok en de schokbrekers :

Was toch eventjes slikken.