jongens bedankt voor alle positieve reakties.voor de jongens die benieuwd zijn naar de instal even geduld hebben.het gaat nog wel wat tijd in beslag nemen voor het is wat het moet worden.en mischien komen we elkaar dan eens tegen op een meeting.robi-one die afstel mogelijkheid ga ik mischien nog gebruik van maken.ik hoop dat de terug reis beter is verlopen als de heen weg.
Mooie wagen idd! En TREO, da's een merk wat je zelden tegenkomt. Zelfs weinig mensen kennen het. Ik heb ook een 12" TREO sub in een bandpass kist zitten, en dat gaat hard genoeg! Superkwaliteit O0Ben benieuwd.....ik ben bang dat het toch 2 gesloten kisten gaan worden 30 liter per stuk.voor het gene wat ik er mee wil gaan doe zal dit goed gaan functioneren.want voor SQ hoeft het niet knalherd te gaan maar moet het mooi aansluiten op mijn compo.klopt treo is niet zo bekend bij de mensen.ik kocht deze subs dan ook voor best weinig geld.en kon ze daardoor niet laten liggen.nu ik weet dat het gesloten kisten gaan worden.moet ik aleen even uitdokteren hoe ik ze het beste kan plaatsen.omdat ik toch nog zoveel mogelijk kofferbak ruimte over wil houden.bij die subs komt er namelijk ook nog een extra accu een yellotop en 3 versterkers in de kofferbak te liggen.dus dat wordt nog even puzelen.maar dat komt allemaal dik in orde.verder worden er nog verschillende delen beplakt met dempings materiaal.ik hoop aleen dat de 2 subs een beetje in bewegin willen komen met die 1500 watt rms.gr Chrismo