Ach ja, ik zag de foto en had even geinformeerd hoeveel witte QQ's Nissan had verkocht en dat zijn er niet veel, dus beslissing was snel gemaakt. Tja en waarom Quashqai? Gevoel als ik op zoek ben naar iets dan moet het gelijk zijn: Dat is um en dat had ik met de QQ. Eerst met de dealer gezeten om de auto aan te kleden met accessoires, 18 inch, rvs voor-en achterplaat etc. tja en toen zei de verkoper (eindelijk eens een verkoper die met je meedenkt en goed kan inschatten wat je mooi vindt): Wat vindt u van deze witte, met 19 inch in kleur gespoten velgen, verlaagd, in kleur gespoten kunsstof onderdelen en ramen getint? Gelijk toen ik hem zag: Die wil ik ;D Prijs lag ietsjes hoger dan de QQ die we hadden aangekleed, dus maar besteld.
De prijs van de QQ is goed voor wat je krijgt (standaard zeer complete auto) tis wel wat anders dan de twee auto's die we nu rijden, maar ik rij rij al zo'n jaar snelle auto's en vindt het wel genoeg. De Renault heeft 225 peekaatjes onder de kap. Ik heb nog net geen leden voordeelpas van het CJB, maar die gasten lijken wel overal te staan tegenwoordig. Verstand komt met de jaren dus ga ik er ook maar aan toegeven. 2009 is idd. een eind weg maar op auto-gebied hoef ik me niet te vervelen en geduld is een schone zaak. Hebben we weer iets om naar uit te kijken :D