Auteur Topic: Thieuke stelt zich voor  (gelezen 30012 keer)

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Micra 2.0 GTi
Re: Thieuke stelt zich voor
« Reactie #15 Gepost op: 22:46:53, zaterdag 05 april 2008 »
P12 sedan... erug vette bak! Jammer dat die niet SR20DE zijn aangedreven, anders wist ik mijn GT zijn opvolger wel :)

Offline mario

• NCN Forum Member
  • **
  • Powered by NCN
    • NISSAN POWER FOREVER
« Reactie #16 Gepost op: 00:15:32, zondag 06 april 2008 »
nee  station bak

thieuke

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 08:32:01, maandag 07 april 2008 »
Ik zou persoonlijk voor de P12 kiezen maar ja...

ja en nee. Tuurlijk is het leuk de Primera ook aan te passen, maar dit gaat zeker langer duren.

Je moet even weten dat ik sinds ik mijn rijbewijs heb een Swift heb gehad en altijd wilde plannen heb gehad. Maar was eerst student en heb daarna eerst niet zulke goede banen gehad dat er van verbouwen veel terecht kwam. Bovendien heb ik 2 ongelukken gehad met de Swift die ik eerst had en heb die telkens zelf gerepareerd. Daar ging elke keer veel geld in zitten (lang leve de creditcard, maar niet heus:(). (zie www.members.ly cos.nl/suzukiswiftgs/home.htm (let op, er kan een lycos pop-up-scherm komen)

Uiteindelijk vlak voor dat ik echt zou gaan beginnen met die Swift kwam er een man van 80, zonder rijbewijs, zonder APK, slecht ter been en slecht ziend in een Peugeot 205 aan die dacht even de achterkant te moeten verbouwen zonder mijn toestemming. De beste man was wel verzekerd dus wat kreeg deze jongen voor een auto vol in een verbouwing????? € 850 euroiotjes met behoud van wrak....... weg Swift, weg droom.

Toen ik vast werk kreeg heb ik een andere Swift (deze witte):

gekocht waarvan het nog steeds mijn droom is om die zo te maken als ik die wil hebben.

Noem mij maar gek, tis een wagen uit 1991, maar hij is nog hard in de bodem, en het blokje loopt goed. Ik heb een geflowde en geboorde kop liggen, sportnokkenass en, carburateurs van een Suzuki GSX-r 1100..... Het blijft een 8-klepper! 16v's zijn er al genoeg getuned en/of voorzien van een turbo en ben nog steeds van plan uit te zoeken hoe ver je met een 8v Swift kan gaan. Dit kost erg veel geld aangezien je alles moet laten maken want er is gewoon weinig tot niks voorhanden laat staan plug&play.......

Ik moet het geld dus goed besteden.....

Het wil niet zeggen dat de Swift eerst af moet zijn en dan pas de Primera, integendeel, maar voor de prijs van een spoiler heb ik voor de Swift dus een afgedraaid vliegwiel, of krukaspoelie, of een setje koni's etc. etc.

Het is dus droom versus verlangen (droom = Swift klaar, verlangen = Primera opleuken).....

Moet dus wel overwogen keuzes maken, en kan niet zomaar zeggen dat de één voorrang krijgt op de ander....

@ rest:

We hebben staan twijfelen tussen station en sedan, de hatchback vonden we allebei het minst geslaagd door de achterkant.... . de station had mijn voorkeur, tot ik hier op het forum in aanraking kwan met de mogelijkheden, oja en bij de mac in Rosmalen stond laatst een zwarte sedan, met zwarte BBS-achtige velgen met goude schroeven (was zo'n 3-delige, of wannebe 3-deklige velg, kon dat niet zien van die afstand.

« Laatst bewerkt op: 08:35:24, maandag 07 april 2008 door thieuke »

thieuke

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 10:13:54, woensdag 09 april 2008 »
We gaan de primera morgen-middag ophalen :):):).

Zal even wat extra foto's maken dan.

thieuke

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 08:12:58, donderdag 10 april 2008 »
Hoppa, gisteren middag opgehaald, kon niet wachten.

Rijdt prins heerlijk, en in de 6e versnelling lekker cruisen.

Eén minpuntje: Waar zijn de bekerhouders gebleven????????????????

Nja zal die in de middenarmsteun van de achterbank maar gebruiken!

Tijd voor een lidmaatschapsf ormulier om deze club een beetje te steunen. :)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 08:59:49, donderdag 10 april 2008 »
TOP O0

thieuke

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 18:45:48, donderdag 10 april 2008 »
Ja, en hier de beloofde foto's:

Offline PhUnkY

• NCN Forum Member
« Reactie #22 Gepost op: 18:49:02, donderdag 10 april 2008 »
Hele nette wagen Thieuke! O0 Toch een auto met potentie zeg ik zo!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #23 Gepost op: 19:00:18, donderdag 10 april 2008 »
Daar kun je idd best leuk mee spelen ;)

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #24 Gepost op: 19:02:00, donderdag 10 april 2008 »
Nice ride en genoeg mogelijkheden  O0

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #25 Gepost op: 22:20:32, donderdag 10 april 2008 »
Over die bekerhouders, die kwamen dacht ik toch te vervallen als er gekozen was voor telefoonintegr atie bij de p12?

Offline Kippie-style

• Meetings & Merchandise
  • NCN Forum Member
« Reactie #26 Gepost op: 22:28:54, donderdag 10 april 2008 »
hey welkom leuke wagen.
veel plezier op het forum.

gr kippie

thieuke

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 08:02:00, vrijdag 11 april 2008 »
Over die bekerhouders, die kwamen dacht ik toch te vervallen als er gekozen was voor telefoonintegr atie bij de p12?

Ja, er zit dus een carkit in die ik niet kan gebruiken, heb daar geen telefoon voor. En nu liet ik gisteren aan een maatje van me de auto zien en had het daarover en hij vond het ook vreemd (in de middenarmsteun achter zit er namelijk wel 2 bekerhouders) en toen zei ik tegen hem, ik denk dat die daar moeten op de plek van de telefoon.

Dat lijkt me nu bevestigd.

Het volgende is dus om die bekerhouder terug te scoren op een sloop of bij de dealer, en dan een blue-tooth carkit in laten bouwen. Ga zaterdag terug naar de garage waar de Primera vandaan komt om de katvervanger onder de Swift te laten zetten (de bouten zijn te verroest dus wil dat niet zelf in de hobby schuur doen, als het mis gaat......) En zal ik meteen een prijs opgave en afspraak maken voor de Primera.