Ik zou persoonlijk voor de P12 kiezen maar ja...
ja en nee. Tuurlijk is het leuk de Primera ook aan te passen, maar dit gaat zeker langer duren.
Je moet even weten dat ik sinds ik mijn rijbewijs heb een Swift heb gehad en altijd wilde plannen heb gehad. Maar was eerst student en heb daarna eerst niet zulke goede banen gehad dat er van verbouwen veel terecht kwam. Bovendien heb ik 2 ongelukken gehad met de Swift die ik eerst had en heb die telkens zelf gerepareerd. Daar ging elke keer veel geld in zitten (lang leve de creditcard, maar niet heus:(). (zie
www.members.ly cos.nl/suzukiswiftgs/home.htm (let op, er kan een lycos pop-up-scherm komen)
Uiteindelijk vlak voor dat ik echt zou gaan beginnen met die Swift kwam er een man van 80, zonder rijbewijs, zonder APK, slecht ter been en slecht ziend in een Peugeot 205 aan die dacht even de achterkant te moeten verbouwen zonder mijn toestemming. De beste man was wel verzekerd dus wat kreeg deze jongen voor een auto vol in een verbouwing????? € 850 euroiotjes met behoud van wrak....... weg Swift, weg droom.
Toen ik vast werk kreeg heb ik een andere Swift (deze witte):

gekocht waarvan het nog steeds mijn droom is om die zo te maken als ik die wil hebben.
Noem mij maar gek, tis een wagen uit 1991, maar hij is nog hard in de bodem, en het blokje loopt goed. Ik heb een geflowde en geboorde kop liggen, sportnokkenass
en, carburateurs van een Suzuki GSX-r 1100..... Het blijft een 8-klepper! 16v's zijn er al genoeg getuned en/of voorzien van een turbo en ben nog steeds van plan uit te zoeken hoe ver je met een 8v Swift kan gaan. Dit kost erg veel geld aangezien je alles moet laten maken want er is gewoon weinig tot niks voorhanden laat staan plug&play.......
Ik moet het geld dus goed besteden.....
Het wil niet zeggen dat de Swift eerst af moet zijn en dan pas de Primera, integendeel, maar voor de prijs van een spoiler heb ik voor de Swift dus een afgedraaid vliegwiel, of krukaspoelie, of een setje koni's etc. etc.
Het is dus droom versus verlangen (droom = Swift klaar, verlangen = Primera opleuken).....
Moet dus wel overwogen keuzes maken, en kan niet zomaar zeggen dat de één voorrang krijgt op de ander....
@ rest:
We hebben staan twijfelen tussen station en sedan, de hatchback vonden we allebei het minst geslaagd door de achterkant....
. de station had mijn voorkeur, tot ik hier op het forum in aanraking kwan met de mogelijkheden, oja en bij de mac in Rosmalen stond laatst een zwarte sedan, met zwarte BBS-achtige velgen met goude schroeven (was zo'n 3-delige, of wannebe 3-deklige velg, kon dat niet zien van die afstand.