Auteur Topic: Hans stelt zich voor  (gelezen 13422 keer)

Offline GA16DE

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • SR20DE - P11 144
Hans stelt zich voor
« Gepost op: 01:12:49, vrijdag 05 augustus 2005 »
hallo dan allen ,

kortgelden dit forum ontdekt daar ik mijn 2de nissan heb nu maar nog lang niet mijn laatste,
ben niet zo'n styler wat betreft auto's maar een mooi setje velgen en wat andere kleine dingetjes doen vaak al wonderen , moet het allemaal nog uitvinden.....

mijn  Naam is dus hans, ik ben 40 jaar en woon in Roermond, Limburg ...heb momenteel een hele lieve vriendin ( en een stuk jonger  ^-^) ben al een keer gescheiden na een hele vervelende ervaring, heb geen kinderen en werk in de beveiliging en reis daardoor dagelijks zo rond de 70 km voor de zaak wat jaarlijks uitkomt op zo'n 25.000 (incl prive km)

na ooit begonnen te zijn met een Fiat Ritmo ( jakkes  >:D) daarna 2 volvo's 360 en 340 (eveneens shit maar je moet wat  ???) een toyota corolla een mitusbishi galant (was wel ok , maar duur) een peugoet 309 ( goedkoopste auto ooit en reed als een hel  :D) en zojuist verkocht mijn eerste nissan (sunny 1.4 clair) die ik maar een jaar had en er zeer tevreden over ben/was maar hem weggedaan heb omdat ik zo'n 25.000 per jaar rij en daardoor nu op LPG ben gaan rijden ipv benzine kwam ik kortgeleden een LPG-G3 tegen in de vorm van een primera 1.6LX uit 1995 , hatchback en daar ben ik wel al zeer blij mee , rijd iets trager (vanwege gas denk ik) maar eenmaal op toeren is het weer een geweldige nissan
ondanks dat hij misschien geen schoonheidspri js verdiend ( zitten na 10 jaar en 191.000 op de teller wel wat plekjes en kleine deukjes in maar welke auto heeft dat niet ) kleur is donkergroen ondanks dat op kenteken bewijs blauw staat ( schijnt vaker voor te komen bij nissan....zijn die jappen misschien kleurenblind? :D)

na precies een week had ik wel al 2de hands spiksplinterni euwe OZ racing velden eronder liggen met nieuwe 185 bandjes erop (was 175) en dat geeft de auto toch al een heel andere aanblik, wil wel nog mijn analoge klok een keer uitbouwen en daar een toerenteller voor in de plaats zetten (zie andere topic daarover van mij in dit forum) en daarna witte of zilvere platen op de km en toerenteller zetten...(wat hulp daarbij zou welkom zijn  :-\) 
verder ben ik blij dat het weer een hatchback is want dat miste ik wel bij de sunny (sedan) , kwa opbergruimte en de achterwisser die toch wel handig is als je veel onderweg bent. met uitzondering van de sunny waren al mijn eerdere auto's ook hatchback, dus vandaar ik dat wel miste .....

verder weet ik zo even niet wat te vertellen maar hebben jullie vragen ...ga je gang en misschien dat ik je een antwoord kan geven

oja.....foto's plaatsen heb ik nog niet zo'n kaas van gegeten dus dat komt nog wel een keer  ;)

en....die rode primera in het plaatje naast mijn naam vond ik gewoon ff een leuke auto vandaar die erin staat..wordt tzt wel de groene van mij als ik er plaatje van heb geschoten

groetjes hans  :)

Offline dennismo

• NCN Forum Member
  • shift___lock
Re: Hans stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 11:00:44, vrijdag 05 augustus 2005 »
nou welkom! en je bent niet de enige uit roermond hier  :)

leuk verhaaltje en nissan is nissan  ;)
of het nu een showauto is of gewoon een standaard auto 8)

Offline GA16DE

• NCN Forum Member
  • **
  • SR20DE - P11 144
« Reactie #2 Gepost op: 11:06:59, vrijdag 05 augustus 2005 »
wie is er dan nog meer uit Roermond?  :), misschien dat ik eens kan kijken dan of ik de auto zie rondrijden dan  :), of ervaringen uitwisselen, tips ed. is altijd welkom  O0

Offline Super Scout

• NCN Forum Member
  • Hopman
    • Scouting Montgomery Huizen
« Reactie #3 Gepost op: 14:18:36, vrijdag 05 augustus 2005 »
heet je vriendin toevallig leontine?????

Offline GA16DE

• NCN Forum Member
  • **
  • SR20DE - P11 144
« Reactie #4 Gepost op: 14:45:29, vrijdag 05 augustus 2005 »
Leontine ? hoe kom je daarbij? :) , neehoor ....haar naam begint met een B en eindigt op een A ( nee niet Bea :) )

Offline Super Scout

• NCN Forum Member
  • Hopman
« Reactie #5 Gepost op: 18:02:19, vrijdag 05 augustus 2005 »
owkeej, ik d8 het ff, ik ken namelijk een hans uit Roermond, met een veel jongere vriendin...... en die heet leontine, dus vandaar!

Offline GA16DE

• NCN Forum Member
  • **
  • SR20DE - P11 144
« Reactie #6 Gepost op: 18:06:30, vrijdag 05 augustus 2005 »
das dan toeval  ;), ik ken geeneens een leontine  ;)....maar Hans-en uit roermond hebben dus statistisch gezien de jongere vriendinnen dus :D

Offline Super Scout

• NCN Forum Member
  • Hopman
« Reactie #7 Gepost op: 18:07:31, vrijdag 05 augustus 2005 »
hahaha, geinig hoor.......zee r zeker toeval!:D

Offline GA16DE

• NCN Forum Member
  • **
  • SR20DE - P11 144
« Reactie #8 Gepost op: 18:08:03, vrijdag 05 augustus 2005 »
 ;)

Offline Super Scout

• NCN Forum Member
  • Hopman
« Reactie #9 Gepost op: 18:08:32, vrijdag 05 augustus 2005 »
 :D leuk die smileys  :o

Offline dennismo

• NCN Forum Member
  • shift___lock
« Reactie #10 Gepost op: 20:35:53, vrijdag 05 augustus 2005 »
Leontine ? hoe kom je daarbij? :) , neehoor ....haar naam begint met een B en eindigt op een A ( nee niet Bea :) )

haha  :D

Har, met een zwarte GTI-R