Hoi allemaal,
Tja, ik ook in een Nissan. Nooit gedacht, maar wel gebeurd.
Ik ben Marcel, 29 , en woon in Haalderen en rijd sinds een paar weken een N13 automaat.
Mijn hobby is een heel ander ( Duits ) merk en mijn dagelijkse auto was voor de sunny een......
Laat ik maar niets zeggen, anders krijgen we van die discussies :P :P
Eind januari was mijn crossa toch echt op, dus wat anders moest er wat anders komen.
Of weer een corsa ( winterwielen weer kunnen gebruiken ) of het merk waar ik dagelijks de kost mee verdien.
Maar het budget was max 750 anders kon ik mijn corsa ook wel gaan oplappen Mmmmm eens snuffelen: een K10 , nee dat is echt te klein voor dagelijks 80 km , een N13 is groter, maar duurder in de wegenbelasting dan mijn corsa.
Lastig!!!
Weet je wat, we gaan gewoon kijken en dan zien we het wel. Uren rijden voor een geschikte corsa was ook geen optie ( qua tijd en brandstof ben je dan nog meer kwijt dan een Nissan om de hoek zoeken.)
Kijk een donkergroene N13 automaat 1.4 131.000 op de teller.
's Avonds gaan kijken en rijden. Valt echt niet tegen wel een minpunt ,wat ook in de advertentie stond, was het afslaan net na een rustig genomen bocht of rotonde.
Lossen we op dacht ik!!
De plannning was om die week meer auto's te gaan bekijken, want mijn opeltje was verkocht en die week mocht ik de swift van m'n schoonzusje lenen, maar ook maar beperkt.
Nachtje geslapen over de sunny, andere bezichtigingen afgezegd en deze N13 nog maar eens met daglicht gaan bekijken, want we hadeen grote krassen op het dak gezien en dat zat me niet lekker.
Zaterdag 26 januari eens gaan kijken en inderdaad grote krassen op het dak en de bumpers voor en achter hebben ook wel eens een paaltje gekust. Winkelwagentje
s ook en kleine kinderen hebben het plaatwerk wel een aangeraakt.
Maar ja hij liep goed ,net interieur, APK tot oktober , dorpel links zit wel wat rottigheid, maar is goed te herstellen ,prijs was al gezakt van 750 naar 475 en hij is betrouwbaar!!
Dus onderhandelen over de prijs en weer een paar tientje eraf!!
Oeps een Nissan gekocht!!!
Geeft niets, is meer auto dan mijn opetje, verbuikt iets meer en is wat zwaarder, maar je krijgt er wel wat voor terug!!!
Van mijn hobby lagen er nog wat 15 inch velgen en die passen goed.
Dikke stereo van mijn Fiat Cinquecento Turbo lag ook al 4 jaar te niksen dus die erin.

Het afslaan is verholpen door de onsteking op tijd te zetten.
Nu alleen nog het lichte stotteren bij 80-100 km/uur verhelpen ( carburatuer reinigen ).
Plannen????
Veel kleine deukjes eruit laten halen en 2 andere bumpers (zonder schades ) erop.
Meer voorlopig niet, want mijn ander opeltje schreuwen ook om aandacht.
groetjes,
Marcel