Opels staan er hier 4 van rond de deur, waarvan ook 1 b kadett, de rest zijn c modellen
toch zijn ze niet heel erg slecht, ze bestaan nog steeds naar al die tijd al zeg ik het zelf!!
vorige week een Datsun Sunny Coupe APK gekeurd uit 1979!!
Wel erg slecht in zijn lak en 2 slechte deuren, maar voor de rest een hele harde auto
specs van die cinq ( bestaat niet meer by the way )
1.1 standaard 55 pk, met turbo ( gek he ) intercooler(tje) 100+ pk, eigengewicht standaard 735 kg, met turbo ?????? 0-100 8.4 seconden, topsnelheid net iets hoger dan standaard (180 )
voor de rest:
-schijfremmen achter gebouwd ( Uno Turbo )
-lederen bekleding
-elektrische ramen met raamsluitmodul
e op alarm (achteraf )
-open dak
-dikke stereo van Rockford Fosgate
-6x14 velgen met eerst 175-50-14 , later 195-45-14 om nog een beetje vermogen op de weg te krijgen
-overgespoten in originele kleur rood
er zal vast nog wel meer zijn, maar ik heb de auto al 3,5 jaar niet meer dus al de kleine detais schieten er even bij in.
Dit alles heeft in 3-4 jaar tijd ( laatste jaar niets aan verbouwd i.v.m. aankoop huis ) inclusief de aankoop een kleine 22.000 gulden gekost, waarvan de helft aanschaf was.
Dit ga ik in ieder geval nooit zo gek meer maken!!!
Foto's zijn er wel, maar geen digitale. De digitale die er wel zijn, zijn niet door mij genomen maar door iemand op een circuitdagje van de Cinquecento Club Holland en de Uno Club Holland in Lelystad

Toen de cinquecento kapot liep heb ik de auot gemaakt en verkocht.
Eens pech met zo'n turbo, altijd pech werd er gezegd
Voor de techneuten onder ons:

groetjes,
Marcel