Ben eindelijk eens begonnen met het opknappen van de kofferruimte. Ben begonnen met het maken van een hoedenplank van mdf om deze later met zwarte hoedenplank stof te bekleden. (tip voor het bekleden van een hoedenplank of andere dingen. Doe de randen allemaal goed afronden, hierdoor blijft de stof niet hangen op de scherpe rand en krijg je een veel mooier afgewerkt effect.) Nu ik toch met een andere hoedenplank bezig was heb ik gelijk andere hoedenplank boxen gekocht. Dit zijn 4 weg boxen 380W van pioneer.
Ook voor op de bodem heb ik een nieuwe plaat gemaakt. Deze bestaat uit twee delen zodat ik eventueel met een lekke band nog bij de reserve band kan. Ook deze zijn met zwarte hoedenplank stof bekleed.
De versterkers heb ik op pootjes gezet en in het midden een gat geboord, zodat ik hier de bekabeling doorheen kon laten lopen en zo onder de plank door weggewerkt hebt. Ook heb ik bij de hoedenplank een hoekstaaltje van alluminium aangebracht om de hoedenplank star te maken en de bekabeling weg te werken.
Zie hieronder de foto's van hoe het er nu bij ligt. In de toekomst mischien nog neon verlichting aan brengen.
Hier zie je het totale plaatje.

De versterkers op pootjes met het gat eronder waar de kabels doorheen lopen.

Het hoekstaaltje dat dient voor versteviging en kabelgoot.

En nogmaals het totale plaatje.