Ow je rijdt op gas natuurlijk. Dan moet 19' geen probleem zijn. Voordeel is snellere reactie en meer vermogen. Zoek maar even op ontstekingstij dstip, zijn aardig wat topics over.
De eerste 100 meter is die 19' geen enkel probleem. Pas bij volgas wordt het link op euro 95, en zelfs dat valt wel mee.
Er gebeurd helemaal niets bij 95 octaan, zolang je maar geen volgas geeft of andere gekke dingen doet.Verzetten staat in de FAQ.
netjes, past er goed onder, als of het oem is.Ziet er beter uit als een Laguna lip, jammer dat het op de GT niet gaat passen.
Gt bumper is iets breder aan de onderkant.jou bumper loopt zeg maar naar binnen toe en de gt weer iets meer naar buiten
netjes, vanavond ff piccies maken!!welk kleurje heeft je Xenon?
Dit is mijn topic: http://www.nissanclub.nl/index.php?topic=22447.0Ik heb 8000K gehaald al werd me 10000k en 12000k geadviseerd.. (kom op hey.. ben geen kermis attractie ;D )En piccies zijn al gemaakt.. Check de topic :)Vanaaf natuurlijk avond pics.. (iemand goed met camera's? Ik heb een Canon IXUS 80 IS, ik wil graag de instellingen weten zodat ik savonds (snachts) nogsteeds hele mooie foto's kan maken van mijn lichten en auto..??))