Heyy Mede-Nissanerss..
Na een Nissan (Primera 1.6 Estate W10) gereden te hebben heb ik daarna een Escrot Wagon gehad, en nu net 5 uur geleden een VW Golf 3 Variant TDI met het een en andere modificaties.
Maar geen van de auto's daarna heeft de comfort van de Estate kunnen overtreffen!!
Daarom: Weer een Primera.. deze keer een Sedan 2.0 op
Liquid Propane Injection oftwel
LPI.
Je voelt dus absoluut geen verschil of je op LPG rijd of op Benzine.. mss heel kleinbeetje, maar dat is echtwel verwaarloosbaa
r :D
Werking van de LPI SysteemDe auto heb ik vandaag gekocht, maar hij heeft wel een klein beetje aandacht nodig. De waterpomp dient vervangen te worden, want hij maakt geluid. :( De as is na aankoop na 120KM voor de stoplichten er afgevlogen dus ben nu opzoek naar assen (liefst 2).
Het is een Zilver metalic P11 uit 1997 met maar net 232k km op de tellert O0 .
laatste onderhoud was:
- LPI pomp,
- Dynamo,
- Bougies,
- Filters,
- Vloeistoffen
heb al een DTM uitlaat klaarliggen die ik ooit voor de estate had gekocht, maar er natuurlijk niet onder paste 8)
Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, omdat hij nu @ de garage staat.. maar hier alvast de pics van de advertentie die op marktplaats stond..:

Ik heb geen idee wat ik nu met de P11 ga doen, ik had nu nog alleen velgjes + uitlaat op het oog..
Voor de rest mss nog un x een verlaging. Mss verder nog een mooie subtiele spoilertje en een CAI (kijken of ie niet moeilijk doet dan ivm LPG)
Ooit mss een keer als ik geld heb kijk ik wel verder.. maar dit is nog wel om ff zoet mee te blijven O0
Het totaalplaatje:

Earotwins om die Primera ruitenwisserkw
aaltjes tegen te gaan.. 8)

Groetjes,
PrimeraLPI