Hallo Allemaal,
Mijn naam is Harry en ik ben sinds bijna een half jaar de trotse eigenaar van een Sunny GTI uit 1994. Ikzelf kom uit Soest (omgeving Amersfoort), de sunny komt uit de omgeving Amerongen, voor als hij misschien iemand bekend voor komt.
Ik ben zelf 24 jaar en dit is mijn eerste Nissan en tot nu toe heb ik heel erg veel plezier van mijn autootje/ De vorige eigenaar heeft deze auto volgens eigen zeggen maar een paar maanden in zijn bezit geweest, maar is er in de tussnetijd wel zeer zuinig op geweest.
Dat bleek ook wel na een aantal proefritten. Toen ik hem kocht was alles aan de auto nog standaard behalve één of andere vage kenwood radio.
Bij toeval ben ik bij het forum terecht gekomen toen ik bij Mark een lambdasonde ben wezen halen. Mark nog bedankt voor de tip en de rest waar je me mee geholpen hebt.
Momenteel heb ik nog weinig vervangen aan de auto behalve wat audio.
JBL composet GTO507
JBL hoedenplankspe akers T595
JBL versterker GTO75.4
Pioneer radio (type ??????)
Tevens heb ik via Mark een ander spruitstuk er onder ziten en is de kat vervanger onderweg. En aangezien ik nachtblind ben heb ik er ook meteen een 8000k xenonkitje in gezet. (scheelt echt veel)
Ik heb nog een aantal dingen op stok staan die ik echt nog graag wil doen. Waaronder natuurlijk de subwoofers. Heb zelf zitten denken aan 2 US Blasters USB2000 (1500 watt RMS per stuk) Maar als iemand anders nog goede tips heeft zijn deze altijd welkom natuurlijk.
Tevens wil ik er motorisch nog het een en ander aan veranderen. Zoals een andere nokkenas e.d. Ook hier zijn tips welkom.
Maar dat komt vanzelf.
Dit was even een stukje over mezelf en de Sunny. En zeer zeker zal ik nog wel eens op een meeting langskomen. Lijkt me namelijk hartstikke leuk om allemaal Nissan liefhebbers bij elkaar te zien.
Foto's volgen later wel, want ik krijg ze op dit moment niet geupload.