Hoi,
ik zag net het nieuwe onderdeel van het forum en dacht, laat ik dan maar de eerste zijn :)
Goed ik heet dus Jeroen, ben 20 jaar oud (24-08-84) en woon in Den Haag.

In het dagelijks leven ben ik student. Ik heb afgelopen maand mijn hbo opleiding Commerciele Economie aan de Haagse Hogeschool afgerond. Ik wil niet nu al gaan werken dus ik heb besloten om nog 2,5/3 jaar bedrijfskunde (richting marketing management) te gaan volgen aan de Erasmus universiteit in Rotterdam. Gewoon maar eens kijken of ik ook mijn master kan halen. In de weekenden werk ik als leidinggevende van de huishoudelijke dienst in een ziekenhuis. Dit is erg relaxed werk dat ik nu al zo´n 3 jaar doe. De komende jaren zal ik dit ook blijven doen naast mijn studie.
Ik heb mijn rijbewijs sinds 8 augustus 2003 (nog niet eens 2 jaar dus :) ). Mijn autogeschieden
is begon met een oude Ford Fiesta uit 1988 die ik wegens gezondsheidspr
oblemen van mijn opa in mijn bezit kreeg. Een auto was het niet te noemen. 0-100 in 21 sec (geklokt), een verbruik van 1 op 9 (vrij veel voor een 1.1) en uiteindelijk een vastgelopen bak. In de tussentijd waren de scharnieren van de motorkap al een keer afgebroken door roest op de snelweg, dat soort dingen. Ik heb een half jaar in de fiesta gereden en hem daarna voor 100 euro verkocht aan iemand met teveel tijd die zo naief was dattie hem weer in orde zou kunnen krijgen. Inmiddels staat hij op de sloop.

Na de verkoop van de fiesta ben ik een tijdje teruggevallen in het brommer/scooter gebeuren maar dat begon te vervelen. Ik voerde ze steeds verder op, omdat de langzame snelheid begon te vervelen. Dat resulteerde in het nodige gezeik met de blauwe vrienden. Daarom heb ik mijn scooter (die de 0-100 aanzienlijk sneller deed dan de fiesta overigens) verkocht. Toen ging ik op zoek naar een klein, degelijk autootje. Mijn budget was beperkt en uiteindelijk kwam ik terecht bij de garage van kennissen van de familie waar een primera P10 station stond. Did was het tegenovergeste
lde van wat ik zocht en mijn eerste gedachte was dan ook om hard weg te rennen. Ik heb er toch even naar gekeken en was toen eigenlijk meteen verkocht. De auto was degelijk, luxe en mankeerde helemaal niets. Plus, hij was ruim binnen mijn budget.. Ik heb hem dan ook gekocht.

Het is de 2.0 slx. Ik was nooit van plan een automaat te kopen maar het is in de stad toch wel relaxed rijden. Om de kosten van de verzekering te drukken heb ik de auto op naam van mijn moeder gezet, op mijn naam zou veel te veel geld kosten. Mijn ervaring met de ford was dat het clubleven eromheen erg handig is voor mensen met een oude auto. Daarom ben ik eens gaan kijken op de site van nissanclub en het forum. Dit sprak mij zo aan dat ik er uiteindelijk maar voor heb gekozen om ook lid te worden. Een aantal van jullie heb ik al ontmoet op de vrijdagavonden in barendrecht, de rest zal ik vanzelf wel ontmoeten bij 1 van de vele meetings. Ik hoop mijn auto nog lang te hebben (al staat hij nu even bij de garage maar dat kan gebeuren) en nog lang lid te zijn hier!