Auteur Topic: Jeroen_primera  (gelezen 16762 keer)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
Jeroen_primera
« Gepost op: 10:30:02, maandag 11 juli 2005 »
Hoi,

ik zag net het nieuwe onderdeel van het forum en dacht, laat ik dan maar de eerste zijn :)

Goed ik heet dus Jeroen, ben 20 jaar oud (24-08-84) en woon in Den Haag.

In het dagelijks leven ben ik student. Ik heb afgelopen maand mijn hbo opleiding Commerciele Economie aan de Haagse Hogeschool afgerond. Ik wil niet nu al gaan werken dus ik heb besloten om nog 2,5/3 jaar bedrijfskunde (richting marketing management) te gaan volgen aan de Erasmus universiteit in Rotterdam. Gewoon maar eens kijken of ik ook mijn master kan halen. In de weekenden werk ik als leidinggevende van de huishoudelijke dienst in een ziekenhuis. Dit is erg relaxed werk dat ik nu al zo´n 3 jaar doe. De komende jaren zal ik dit ook blijven doen naast mijn studie.

Ik heb mijn rijbewijs sinds 8 augustus 2003 (nog niet eens 2 jaar dus :) ). Mijn autogeschieden is begon met een oude Ford Fiesta uit 1988 die ik wegens gezondsheidspr oblemen van mijn opa in mijn bezit kreeg. Een auto was het niet te noemen. 0-100 in 21 sec (geklokt), een verbruik van 1 op 9 (vrij veel voor een 1.1) en uiteindelijk een vastgelopen bak. In de tussentijd waren de scharnieren van de motorkap al een keer afgebroken door roest op de snelweg, dat soort dingen. Ik heb een half jaar in de fiesta gereden en hem daarna voor 100 euro verkocht aan iemand met teveel tijd die zo naief was dattie hem weer in orde zou kunnen krijgen. Inmiddels staat hij op de sloop.

Na de verkoop van de fiesta ben ik een tijdje teruggevallen in het brommer/scooter gebeuren maar dat begon te vervelen. Ik voerde ze steeds verder op, omdat de langzame snelheid begon te vervelen. Dat resulteerde in het nodige gezeik met de blauwe vrienden. Daarom heb ik mijn scooter (die de 0-100 aanzienlijk sneller deed dan de fiesta overigens) verkocht. Toen ging ik op zoek naar een klein, degelijk autootje. Mijn budget was beperkt en uiteindelijk kwam ik terecht bij de garage van kennissen van de familie waar een primera P10 station stond. Did was het tegenovergeste lde van wat ik zocht en mijn eerste gedachte was dan ook om hard weg te rennen. Ik heb er toch even naar gekeken en was toen eigenlijk meteen verkocht. De auto was degelijk, luxe en mankeerde helemaal niets. Plus, hij was ruim binnen mijn budget.. Ik heb hem dan ook gekocht.

Het is de 2.0 slx. Ik was nooit van plan een automaat te kopen maar het is in de stad toch wel relaxed rijden. Om de kosten van de verzekering te drukken heb ik de auto op naam van mijn moeder gezet, op mijn naam zou veel te veel geld kosten. Mijn ervaring met de ford was dat het clubleven eromheen erg handig is voor mensen met een oude auto. Daarom ben ik eens gaan kijken op de site van nissanclub en het forum. Dit sprak mij zo aan dat ik er uiteindelijk maar voor heb gekozen om ook lid te worden. Een aantal van jullie heb ik al ontmoet op de vrijdagavonden in barendrecht, de rest zal ik vanzelf wel ontmoeten bij 1 van de vele meetings. Ik hoop mijn auto nog lang te hebben (al staat hij nu even bij de garage maar dat kan gebeuren) en nog lang lid te zijn hier!

Offline dennismo

• NCN Forum Member
  • shift___lock
Re: Jeroen_primera
« Reactie #1 Gepost op: 16:50:44, maandag 11 juli 2005 »
hehe,

welkom!  :)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #2 Gepost op: 17:45:40, maandag 11 juli 2005 »
thanq! :D

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #3 Gepost op: 19:19:47, maandag 11 juli 2005 »
Welkom (of zoiets). Misschien ff iets om over na te denken, heb je wel aan je verzekering gemeld dat jij de regelmatige bestuurder bent anders kan je nog wel eens voor zeer vervelende verassingen komen te staan en je bouwt geen schadevrije jaren op. Ik ben niet altijd serieus maar ik heb het in mijn naaste omgeving meegemaakt en die jongen heeft echt eem probleem op het moment.

Gr en no offence Wouter  O0

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #4 Gepost op: 19:25:31, maandag 11 juli 2005 »
Thanx! Die schadevrije jaren is niet echt een probleem, ik heb tevens doorgegeven dat ik er zelf regelmatig mee rijd. Daar komt bij dat de auto gewoon op mijn moeders naam staat en iedereen in de directe omgeving weet dat mijn moeder officieel de gene is die "het meeste met de auto rijd".. Ik ken de risico´s maar ben niet bang voor problemen. Daarvoor heb ik in het verleden al zelf (en in mijn directe omgeving) genoeg verzekeringsza ken meegemaakt. Ow en no offence taken natuurlijk he :)

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 19:36:13, maandag 11 juli 2005 »
Top in ieder geval ben ik nu niet meer de enige met een Station waarom wil toch niemand daaraan !!! O0

WillemSLX

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 23:46:24, maandag 11 juli 2005 »
Citaat
Top in ieder geval ben ik nu niet meer de enige met een Station waarom wil toch niemand daaraan !!!

ik wilde heel graag, een prachtige (zwarte!) p11-144 2.0 sport+ station, maar ja......er moest nog iemand meebeslissen  :-\

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 23:49:06, maandag 11 juli 2005 »
Ik heb een station (Peugeot 306) gehad, maar vond de extra ruimte nou niet super.
Heb daarom nu een Primera 5-deurs hatchback.

Primera P12

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 11:40:21, dinsdag 12 juli 2005 »
Wij hebben nu een zwarte primera p12 2.2Dci station  ::)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #9 Gepost op: 13:01:53, dinsdag 12 juli 2005 »
Vraagje, waarom ben ik tot dusver de enige die zichzelf heeft voorgesteld in dit deel van het forum, ben wel benieuwd naar die andere stations namelijk :)

nissanhuub

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 21:34:02, donderdag 14 juli 2005 »
Vraagje, waarom ben ik tot dusver de enige die zichzelf heeft voorgesteld in dit deel van het forum, ben wel benieuwd naar die andere stations namelijk :)

HMM mijn pa heeft een p11 station, maar is geen lid hier, dus zal zich ook wel niet voorstellen

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #11 Gepost op: 00:21:45, vrijdag 15 juli 2005 »
hè, das dan wel jammer :)

Offline E-jay Z

• NCN Forum Member
  • **