Auteur Topic: Even voorstellen!!!  (gelezen 29861 keer)

Datsunb310Driver

• Gast
Re: Even voorstellen!!!
« Reactie #15 Gepost op: 12:28:57, vrijdag 26 oktober 2007 »
Hierbij een foto van een vergelijkbare auto,
Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken

ik heb de details weggehaald die verschilden, en de wielen ben  ik nog niet uit
Suggesties welkom

Ik hoop dat het werkt, heb nog nooit foto's geplaatst
update: ik zie dat het werkt te gek, klik op bekijken en het plaatje verschijnt.

Groetjes Paul

Offline Banzai

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • On the road again..
« Reactie #16 Gepost op: 13:07:07, vrijdag 26 oktober 2007 »
Is gelukt en leuke auto !

Offline green impact

• NCN Forum Member
  • **
  • Nu wordt het tijd om de wegen te verbetren
« Reactie #17 Gepost op: 17:49:36, zaterdag 27 oktober 2007 »
Hierbij een foto van een vergelijkbare auto,
Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken

ik heb de details weggehaald die verschilden, en de wielen ben  ik nog niet uit
Suggesties welkom

Ik hoop dat het werkt, heb nog nooit foto's geplaatst
update: ik zie dat het werkt te gek, klik op bekijken en het plaatje verschijnt.

Groetjes Paul

Heb zo één gehad voor rallycross en nog één met met een 18 turbo blok
in van een silvia waar ik mee op de openbare weg cruiste

Offline green impact

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 17:54:33, zaterdag 27 oktober 2007 »
Deze van heeeeeeeeel tijdje geleden op Valkenswaard
zuiver 250 pk op de achterwielkes,was zalige tijd dikwijls
heimwee naar O0

« Laatst bewerkt op: 17:57:04, zaterdag 27 oktober 2007 door green impact »

Offline luke

• NCN Forum Member
  • lucky luke
« Reactie #19 Gepost op: 18:04:13, maandag 29 oktober 2007 »
das jammer dat ik die nooit gezien heb

want ik kom toch ook regelmatig op het eurocircuit

Offline green impact

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #20 Gepost op: 18:08:35, maandag 29 oktober 2007 »
das jammer dat ik die nooit gezien heb

want ik kom toch ook regelmatig op het eurocircuit

Dat is ook al een heeeeeeeeele tijd geleden

Datsunb310Driver

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 12:52:41, woensdag 05 december 2007 »
Sorry voor de late reactie, ik heb een verhuizing achter de rug en zodoende eigenlijk weinig tijd meer gehad, uiterlijke plannen staan vast, ik laat de auto zo orgineel mogenlijk, op een passende verlaging na, tevens zit ik nog te dubben over wielen en daar zou ik graag op vernemen wat jullie zouden doen onder deze auto, ik zelf zit te twijfelen tussen verbrede stalen velgen in 13 inch of 15 inch, ik denk dan aan 7,5 j
Of maar ik weet niet wat daarvan is, oem velgen passend bij het tijdsbeeld van deze auto

Beste green impact, ik lees zo tussen de regels door dat er wel veel mogenlijkheden zijn qua motor en alles, als je meer info hebt omtreffende ombouw en mogenlijkheden hou ik me graag aanbevolen
Alvast bedankt...

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #22 Gepost op: 13:01:59, woensdag 05 december 2007 »
Hee!

Super gaaf ding hoor! Ik begrijp dat je een 1.4 erin hebt zitten? Die dingen zijn net als de nissan E-blokken vrij makkelijk te kietelen. Een setje dubbele carburateurs zal al enorm veel uitmaken!!! Over de velgen. Oldschool 13" 114.3 x 4 stekers en dan meerspaaks (staat nu een setje op marktplaats, werkelijk waar een koopje en zal er supergoed uitzien!)

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-oldtimers/130219330-13-velgen-toyota-datsun-mitsubishi-4x114-3.html?return=eJw1jUEKwjAQRe9SSJdN0qqLlCL1JqGJNjRNh8xERfHujqir%2Fz7%2FMWONNs9gVI9GH3amQm%2FzNPczERgplw18alabF4JoLWGTovwqDcxwvMdB1w4H2kQ3atGdoDAoBhcYOCNxPgIw4tnhX6OftvIwprL6HCauy42r4z8liXbfqquPF5942PBzr60ByqCq%2FvUGBrE5WA%3D%3D&df=1&fta=eNo1kFtuhDAMRfcSqfOdVwdwxBZmCyiapDRqgAgnDCpi73Wq4ceyjx%2F3yhZaOJACK2scNhuRGSolsD324uawzwsIkwpw4wKYmOE3JINfDivOhKcEc5n8Gp7m5wXOZizzh%2BSbj6OfzYIB5C2l0vN6WQNLdvTMBFpHUMCCI0lLjSPQMYQOmFBcik4pfo1drL3rtjL5ZrJp%2BF2IrjJ1Md3oT6U1MydZJIG8JOtwiH4e83edrCqCA3uWdR3C7Px%2BUdqf7D5Uh2TK%2FWvTK%2ByLmcc73apZDsd5%2FgHoFF06&fta_ind=1&fs=1&thumb_click=1&scroll_to_imag e=1#photo

Verder standaard houden, dat is het mooiste naar mijn mening! Ik zal eens kijken of ik nog wat originele accesoires kan vinden voor je... paar spoilersets oid >:D

Datsunb310Driver

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 23:18:06, donderdag 06 december 2007 »
Beste Rens,

Dank je wel voor je complimenten, ik moet jezelf toegeven als ik je bezig zie met die cherry,  8)super gaaf  8) voor elkaar, ook hoe je eraan gekomen bent
Qua motor,ja da klopt, er ligt een 1.4 in, voor zover ik weet een A14 motor, het bouwjaar op kenteken is januarie 1980, ik ben zelf nog wel op zoek betreffende informatie dit type motorblok,
Ik moet bekennen zoveel te langer ik er naar kijk zoveel te meer ik ook het idee krijg dat deze wagen orgineel de beste uitstraling heeft, deze auto heeft nog wel zijn punten van aandacht maar de basis is hard.

Het is voor mij in ieder geval zeker dat deze auto bij mij niet meer weg gaat.
Het is momenteel nog wel, het geldboompje moet nog even groeien, maar met geduld en informatie is een hoop te doen, Het is momenteel mijn daily driver, ik heb gewoonweg geen ander vervoer.
Maar gelukkig ben ik technisch nu, op nieuwe luchtfilter na helemaal klaar, die filter komt er morgen vroeg in.
Dat heet de auto is voorzien van nieuwe olieen en zo voort, nieuw v-snaartje,
Ik hoop binnenkort ook de informatie ontreffende de ontsteking te hebben en eens kijken wat ik daar kan vernieuwen
Groetjes Paul

Datsunb310Driver

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 23:23:35, donderdag 06 december 2007 »
Ps betreffende die velgen, ja dat vindt ik zeker een idee, zoiets heb ik eigenlijk ergens ook nog in gedachten, maar dan met een dikkere rand erin, ik heb er een op foto's gezien met 205/60/13 banden, maar of dat lekker rjidt??? ik moet ook nog meten wat er mogenlijk allemaal past, momentele combinatie is ook niet echt alles, vier 13inch hyunday velgen met bijbehorende beschadigde excel wieldoppen :meppen:

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #25 Gepost op: 09:51:55, vrijdag 07 december 2007 »
op mijn Cherry zitten nu 185-55-15 banden en dat is eigenlijk wel het maximum. De banden die er eerst onder zaten waren 155 en dat rijdt lekker licht maar niet echt sportief. Als je voor 175 of 185 breed gaat met in verhouding wat lager profiel dan gaat de wegligging er enorm op vooruit en het ziet er een stuk stoerder uit zonder dat het overdreven over komt...

Ik heb trouwens een voorspoiler voor een Nissan Cherry N10 gevonden... 2 zelfs! Volgens mij is het front van de cherry en sunny hetzelfde of heb ik het mis? Overigens is een bezoekje aan divalo-tuning misschien wel de moeite waard! Hij heeft mijn standaard 1.3-er die normaal 60PK moet opleveren enkel met goed afstellen 70PK laten draaien O0 En geloof me, dat verschil merk je heel goed! Echt een sprintertje nu O0

Datsunb310Driver

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 12:29:40, maandag 17 december 2007 »
!85 55 15 is inderdaad zeker een optie, ik moet nog eens meten hoe ik daar mee uitkomen
Rens mag ik je vragen of je die een keer op wilt meten hoe breed die precies zijn met op de breedte van de velgen waarop je ze hebt liggen, ik ben me ook nog aan het informeren, dat alles niet teveel afwijkt want me kilometer teller is nu al akelig nauwkeurig, als ik precies 50 rijdt op de teller geven die borden langs de weg 52 53 aan
Tevens met een voorspoiler, ik neem aan dat je een spoiler bedoeld voor onder op de keienvanger
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb al een tijd gezocht of die het zelfde zijn van de n10 cherry
en ik heb het nog niet gevonden, ik zal eens gaan meten, wat de preciese maten zijn, aan de keienvanger
Wel alvast bedankt voor de moeite, ik wist niet eens dat er spoilers van waren
daarop ga ik me ook nog verder informeren wat er allemaal oem uitgebracht is voor de datsun sunny b310
Tevens nog een foto of onderdelenlijs tje gezocht van hoe die hendel moet zitten om de kofferbak van binnenuit te ontgrendelen, ik heb een kabel gevonden vanaf de bestuurderssto el naar het slot van de kofferbak, nu is de vraag wat daar verder aan hoort te zitten
Groetjes van Paul :)

Offline Banzai

• NCN Forum Member
  • On the road again..
« Reactie #28 Gepost op: 19:54:29, dinsdag 18 december 2007 »
Moeilijk poetsen, maar wel dik OK  O0

Datsunb310Driver

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 10:26:46, woensdag 19 december 2007 »