Auteur Topic: angel stelt zich voor  (gelezen 46521 keer)

angel

• Gast
Re: angel stelt zich voor
« Reactie #30 Gepost op: 21:19:29, zaterdag 20 oktober 2007 »
precies meeste vriendinnen van mij weten niet eens welk merk en type auto ze rijden en als ze een mooie auto zien en ik kan ze vertellen welk merk en type het is dan staan ze raar te kijken hahaha

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
« Reactie #31 Gepost op: 21:20:32, zaterdag 20 oktober 2007 »
"wat voor auto heb je? een rooie!"
dat soort gesprekken vaak haha

angel

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 21:22:55, zaterdag 20 oktober 2007 »
ja precies maar vind niet alles mooi hoor soms zie ik een auto en vind het to mutch kijk de auto van Challenge DAT vind ik een gave auto hij gaat alleen die mooie velgen eraf halen en er andere opzetten

hij mag blij zijn dat ik zijn vriendin niet ben  ;D ;D ;D  want had dat dus echt niet toegestaan  ^-^  ( geintje Challenge )

Silencio

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 21:23:15, zaterdag 20 oktober 2007 »
of: ja ik heb net die goedkope benzine erin gedaan van 1 euro, maar nu doet ie heel raar....
welke naam stond erop? ja diesel ofzo...  >:D

Silencio

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 21:23:59, zaterdag 20 oktober 2007 »
ja precies maar vind niet alles mooi hoor soms zie ik een auto en vind het to mutch kijk de auto van Challenge DAT vind ik een gave auto hij gaat alleen die mooie velgen eraf halen en er andere opzetten

hij mag blij zijn dat ik zijn vriendin niet ben  ;D ;D ;D  want had dat dus echt niet toegestaan  ^-^  ( geintje Challenge )

dan ben ik wel benieuwd naar jouw plannen?

angel

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 21:25:28, zaterdag 20 oktober 2007 »
nou dat is me nog niet overkomen al heb ik de eerste keer wel 15 minuten aan de pomp gestaan en had maar 15 liter getankt

dus ikke donders balen.... vertelde mijn vriend dat ik de benzineslang een kwart moest draaien  >:(   had ie dat maar eerder gezegt

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
« Reactie #36 Gepost op: 21:26:49, zaterdag 20 oktober 2007 »
dat heb ik ook nog nooit gehoord

Silencio

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 21:27:33, zaterdag 20 oktober 2007 »
LOL, ach ik moest tanken met een oldtimer, bleek dat je 2 kleine knopjes moest omzetten, dan klepje open, nog een knop indrukken, met sleutel de tankdop eraf en dat je dan kon tanken..

was ook wel even een lange tank beurt toen voor ik alles gevonden had..  O0

angel

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 21:27:57, zaterdag 20 oktober 2007 »
dan ben ik wel benieuwd naar jouw plannen?

nou ga hem niet uitbouwen ( zal mijn mannetje niet goed vinden ) maar wil een paar mooie velgen en een nieuw/tweede hands linker voorscherm want die is verrot

en wie weet striping maar goed moet ik sinterklaas maar eens een lief briefje schrijven hahahaha

angel

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 21:29:36, zaterdag 20 oktober 2007 »
dat heb ik ook nog nooit gehoord

mijn mannetje heeft ook een micra gehad ( helaas buiten zijn schuld om total los gereden )  en hij had het ook en mijn schoonvader ook bezitter van een k11 heeft precies het zelfde dus misschien zijn er meer hier ook van het forum die dat met hun k11 hebben dat weet ik niet

Silencio

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 21:30:31, zaterdag 20 oktober 2007 »
ach deurtje e.d. zijn zo gebeurt, als tip: andere wieltjes en beetje verlagen oogt al heel erg nice, kan je bij debje zien als ze de foto's erop gooit.

en het wagentje heeft al een leuk opvallend kleurtje, dus striping is mogelijk.. maar niet noodzakelijk om op te vallen ;)

en ncn op de voorruit?  ;)

Silencio

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 21:32:55, zaterdag 20 oktober 2007 »
sommige wagens hebben een soort afdicht klepje, hierdoor kan je niet helemaal de slang inknijpen, want dan stopt die telkens (is onder andere bij jaguars, mercedesh(heeft een membraan)) draai je hem een kwart slag zak die net even verder, of heeft die minder last van het terug slag mechanisme..

dus is zeker wel voorkomend hoor...

angel

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 21:35:17, zaterdag 20 oktober 2007 »
weet je wat het is er rijden hier in de buurt nu 2 micra's in dezelfde kleur dus is wel leuk als die van mij dan net ff anders is

ben daar trouwens van geschrokken was een maandje geleden met mijn dochtertje wat aan het winkelen toen ik tijdens het oversteken  een micra in dezelfde kleur als die van mij zag aanrijden alleen toen ie dichterbij kwam schrok ik enorm om dat eerste 2 letters hetlzelfde waren als die van mij dus er schoot ff door mij heen dat dat hem was  :o  zegt mijn dochter ook nog hard op MAM !!!! ZE HEBBEN JE AUTO GEPIKT !!!

toen zag ik de meegespoten bumpers die ik niet heb hahaha maar was wel blij toen ik op de parkeerplaats kwam en hij stond er nog hahaha

Silencio

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 21:36:49, zaterdag 20 oktober 2007 »
daarom... uitbouwen! goed excuus  :P

angel

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 21:37:23, zaterdag 20 oktober 2007 »
hier ff wat foto's hij is eenvoudig maar rijd o zo fijn  ^-^