Hallo ik ben Marcel en ik heb sinds 5 jaar de vestiging Autotaalglas Leiderdorp overgenomen. Ik zit al 15 jaar in de autoruiten en alles wat er mee te maken heeft. Ik heb met Wouter een leuk gesprek gehad over de sponsoring van deze club en heb daar dan ook veel zin in. We hebben al gepraat over een leuke meeting in de nabije toekomst. Wouter gaat die vormgeven en samen met mij organiseren. Bij die meet kan ik gelijk kennismaken met jullie.
Op mijn
website (zie profiel en handtekening) staat een hoop info over wat ik allemaal in mijn bedrijf doe. Deze info word vergezeld van de nodige foto's.
Ik hoop op een leuke samenwerking nu, en in de toekomst. Zoals verder staat vermeld voor vragen ben ik altijd bereikbaar.

Je kan bij mij terecht voor ster-reparatie, vervanging, graferen, blinderen, anti-regen behandeling en natuurlijk een bakkie heerlijke koffie. Ik heb vervangend vervoer beschikbaar in de vorm van een (milieuvriendel
ijke) fiets of een Smart.
Het adres van Autotaalglas Leiderdorp is:
Kabelbaan 6
2353BL Leiderdorp
tel: 071-5899670
fax: 071-5890870
email: lei@autotaalglas.nl
website: www.atgleiderd orp.nlVoor informatie kun je me altijd bellen (vragen naar Marcel) en op vertoon van je clubpas of via Wouter kun je fikse kortingen krijgen op mijn diensten.
gr Marcel