ik zal trouwens even vertellen wat mijn plannen zijn met deze cherry! O0
ten eerste moet de auto een beetje toonbaar worden, dit houd in bumpers vervangen, roestplek(ken)(jes) weg werken en van binnen goed schoon maken.
of mischien als eerste de rubber bussen van de stangen van pook naar versnellings bak vervangen, geeft nogal een eng geluid als je nu van versnelling wisselt. in iedergeval dit zijn de plannen die ik binnen nu en een paar maanden wel gedaan wil krijgen. want heb binnenkort me rijbewijs en dan wil ik wel zo snelmogelijk kunnen rijden met mijn cherry! ::)
dan als de auto gewoon er goed uitziet wil ik hem gaan "tunen", er is een tunningsbedrij
f waar rens contact mee heeft gehad dat beweert 130 pk uit het 1300cc blokje weet te persen. zou wel tof zijn :o interieur wil ik verder niks aan veranderen, deze ziet er namelijk al erg gaaf uit naar mijn mening, zie foto:

zoals te zien zit er op het moment helemaal geen geluids installatie in, komt alleen maar mooi uit! :) weet nog niet wat ik precies er in ga bouwen, maar wil in iedergeval aardig wat watt inbouwen.
tot slot, bodykit. huuuh een bodykit voor de cherry uit 1986? ja een bodykit! :P
in australie schijnen ze nogal gek te zijn van de nissanpulsar, deze heeft het zelfde onderstel als de cherry (n12). ze hebben daar een replicabodykit van de turbo versie enkel voor hatchbacks. dus zou moeten passen op mijn cherry. verder dan natuurlijk leuke velgen en hopelijk ook een originele spoiler.
nou dit zijn de plannen voor nu en ongeveer de komenden jaren :P geen idee of het allemaal werkelijkheid word, maar denk een hoop wel.
groet,
Freak 8)