Hoi,
Na al een tijdje op het forum te zitten stel ik me bij deze even voor.
Ik ben Ramon Marci, ben 21 jaar en nog altijd kerngezond!! Ik kom uit Kerkrade in Zuid-Limburg. De grootste hobby´s zijn auto rijden, krachttraining en vanalles met muziek.
Ben nog altijd thuiswonend, maar zelfs mn vriendin woont bij mn ouders in. Gezellige boel dus. Heb als huisdieren een papegaai en een baardagaam en nog wat vissen en kikkers in de tuin.
Ik heb nu al een tijdje een nissan sunny gti-r uit 1992. Ik kan niks dan goeds vertellen over deze auto. Comfort moet je niet verwachten maar kwa snelheid en handelbaarheid is ie perfect.
Ik ben begonnen met een nissan almera gti uit 1997. Ik zocht altijd al een auto met potentie maar toch ook het nodige wolf in schaapkleding gehalte. Hiermee kwam ik uit op een sunny gti-r. Skyline blijft natuurlijk toppertje!
Hier mn eerste auto:

Mn pas overleden hondje

:

Mn papegaai:

fladderfoto!!!!

Mn baardagaam:

De auto van mn ouders:

Mijn auto toen ik hem kocht:

Mijn auto zoals ie er nu bij staat:

Ik heb de auto van binnen even gestript om te kijken of er veel roest zit. Dit valt reuze mee gelukkig hoewel de wielkasten achter toch erg zijn lijkt me. Dit word natuurlijk allemaal gemaakt voordat er weer gereden word.
Mijn plannen voor zover:
mongoose turbo back uiltaatsysteem
nieuwe turbo elbow
gt2860rs turbo (ja een echte garrett!!)
olie koeler
front mount intercooler
openlucht filter
Accu naar de kofferbak
oil catch tank
Andere plannen zijn om de binnen en buiten kant zo strak mogelijke te maken zodat ie er weer als nieuwe bijstaat. Ik heb de bodem al laten tectyleren omdat deze toch wel aardig rot was. Ja en toen scheurde de turbo en heb ik de auto helemaal uit elkaar gehaald. En nu mee en mee alle nieuwe onderdelen aanschaffen en monteren. En daarna wordt het knallen maar. Als het allemaal is ingereden natuurlijk!!! Gij zijt zuinig op uw auto!!!
Hoop dat jullie dit topic beetje leuk vinden!!! Greetz Ramon!!!