Auteur Topic: Zal mijzelf ook maar ff voorstellen..Pics erbij ;D  (gelezen 33259 keer)

Offline odin

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Powered by NCN
Re: Zal mijzelf ook maar ff voorstellen..Pics erbij ;D
« Reactie #15 Gepost op: 21:24:00, zaterdag 27 januari 2007 »
Ben vandaag maar begonnen met het laswerk, tussen de buien door dus schoot niet echt op eigenlijk. Zijn nu 2 gaten dichtgelast. Niet echt veel maar het is een begin natuurlijk. Hoop dat het morgen wat beter is met het weer zodat ik ff door kan werken.

Luppo

Natas

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 18:56:54, dinsdag 30 januari 2007 »
Jajaja ik heb een rechtervoorsch erm gevonden :D Op de forum van de 100nx club....Dus zodra die binnen is kan die gemonteerd worden.. Nog een paar stukken aan laswerk, Dan mijn mazda verkopen en achter een nieuwe voorraam aan En dan kan die eindelijk weer gekeurd wordne O0

Greetzz Natas

PS zal nog ff foto's sturen van mijn gaten en het laswerk

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #17 Gepost op: 19:00:27, dinsdag 30 januari 2007 »
Mooi dat je een scherm gevonden hebt O0. Ik wacht nog steeds op t moment dat er eentje in dezelfde kleur als de mijne uit elkaar gaat daar ;) Ben idd wel benieuwd naar de foto's van de roest trouwens..

Natas

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 19:06:12, dinsdag 30 januari 2007 »
Ik heb wel iets gezien op die forum van -x-Nissan_100NX_Freaks-x- die hebben een zilver/grijze nx te koop voor onderdelen...

Weet niet of het jou kleur is trouwens, moet je anders maar ff kijken...

Natas

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 19:14:08, dinsdag 30 januari 2007 »

Humz dit was dus de enigste foto die erop stond en ook al gelast is... Zal morgen gelijk nog ff foto's erbij maken waar die gaten nog zitten... En dan post ik ze gelijk maar denk dat ik dat dan beter in een andere forum kan doen.

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #20 Gepost op: 22:40:05, dinsdag 30 januari 2007 »
Dat heb ik weleens erger gezien. Mooi dat je er redelijk op tijd bij bent :) (maar t blijft klote natuurlijk)

easy

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 10:27:48, vrijdag 16 februari 2007 »
Nice Ride,velgen staan Top,welkom en Keep Tuning,hoop dat je nx door de keuring komt! O0

Natas

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 17:23:50, dinsdag 20 februari 2007 »
nou mazda laatst verkocht vrijdag heb ik een nieuwe raam erin gekregen...Van de week nog ff mijn remleiding klaar laten maken en dan kan die eindelijk naar de keuring... :)

Alleen wel een mooi stukje, had vorige maand een voorscherm gevonden op de 100nxclub.. heb die jongen geld overgemaakt om te laten versturen, nou was er wat tussen gekomen waardoor hij hem niet eerder kon versturen en de voorscherm zat ergens aan vast gelast en kon die het niet redden voor maandag, maar ook nou is dit alweer 2 weken geleden, en hij reageert niet eens op mijn berichten >:(
Als hij nu niet snel reageert kom ik hem wel ff opzoeken, zal wel moeilijk worden maar hij werkte bij de mac dus misschien vind ik hem daar wel  :P Daar is het nu ook wachten op, en ja anders maar opzoek naar een andere en ben ik mijn geld dus kwijt :(

Tot zovere weer een stukje van de auto...

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #23 Gepost op: 17:26:07, dinsdag 20 februari 2007 »
nou mazda laatst verkocht vrijdag heb ik een nieuwe raam erin gekregen...Van de week nog ff mijn remleiding klaar laten maken en dan kan die eindelijk naar de keuring... :)

Alleen wel een mooi stukje, had vorige maand een voorscherm gevonden op de 100nxclub.. heb die jongen geld overgemaakt om te laten versturen, nou was er wat tussen gekomen waardoor hij hem niet eerder kon versturen en de voorscherm zat ergens aan vast gelast en kon die het niet redden voor maandag, maar ook nou is dit alweer 2 weken geleden, en hij reageert niet eens op mijn berichten >:(
Als hij nu niet snel reageert kom ik hem wel ff opzoeken, zal wel moeilijk worden maar hij werkte bij de mac dus misschien vind ik hem daar wel  :P Daar is het nu ook wachten op, en ja anders maar opzoek naar een andere en ben ik mijn geld dus kwijt :(

Tot zovere weer een stukje van de auto...

das minder, maare je hebt het geld naar die gene overgemaakt, kan je het niet terug latenhalen door de bank??

en welke mac werkt die dan?

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #24 Gepost op: 17:31:12, dinsdag 20 februari 2007 »
Oei, dat is minder joh! Maar de mensen die daar actief zijn en bij de mac werken (zijn er meerdere geloof ik) zijn al langer actief op dat forum en niet echt mensen die je een poot willen uitdraaien lijkt mij. Anders gewoon een mailtje naar die persoon sturen of toevoegen op msn (als zn emailadres in zn profiel staat).

Natas

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 17:32:38, dinsdag 20 februari 2007 »
das minder, maare je hebt het geld naar die gene overgemaakt, kan je het niet terug latenhalen door de bank??

en welke mac werkt die dan?

Hmzz nee als goed is niet, tis ook al een maand terug nml.. Hij woont in Bontebok dus neem aan dat daar ook wel een mac zit..

Natas

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 17:35:02, dinsdag 20 februari 2007 »
Oei, dat is minder joh! Maar de mensen die daar actief zijn en bij de mac werken (zijn er meerdere geloof ik) zijn al langer actief op dat forum en niet echt mensen die je een poot willen uitdraaien lijkt mij. Anders gewoon een mailtje naar die persoon sturen of toevoegen op msn (als zn emailadres in zn profiel staat).

Noujah zo heel erg lang is die ook weer niet actief op de forum daaro.. sinds april 06.
Mailtje heb ik al geprobeerd maar geen antwoord... Ga hem nou maar ff toevoegen op msn misschien dat het wel werkt..

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #27 Gepost op: 17:35:56, dinsdag 20 februari 2007 »
ok hoop dat het allemaal goedkomt!

Natas

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 14:48:43, vrijdag 27 juni 2008 »
Na een jaar in een nx te hebben gereden wil ik een andere auto, ik heb een almera BJ 2000 op het oog en zaterdag ( morgen ) ga ik even kijken of het idd wat is :-D

hier ff een link!

http://www.speurders.nl/autos/nissan/41061680/nissan_almera_1_5_sport_hatchback_3_drs_.html?at_id=facet_55152792*list~facet_86604184*list~facet_74545142*list&af_id=catlevel1~catlevel2~f_automodel&af_val=2003~3190~almera&sort=prijs&offset=460

of wil ik anders ook even kijken

http://link.marktplaats.nl/174218144
« Laatst bewerkt op: 15:29:13, vrijdag 27 juni 2008 door Natas »

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #29 Gepost op: 15:14:00, vrijdag 27 juni 2008 »
je gaat bij alletwee de almeras kijken begrijp ik?

allebei nette almera's maar die N16 heeft wel hoge kilometerstand  :o

wat betreft die N15:
Citaat
Schroeven zet van INTERAK deze is 4maanden trug geheel gereficeert
hij of zij zal het wel goed bedoelen denk ik :D
« Laatst bewerkt op: 15:17:02, vrijdag 27 juni 2008 door Sunnyke »