Vind het wel eens leuk om als eerste eens een aanbieding te doen aan alle clubleden in bezit van een SR20.
Bij deze bied ik aan voor een zeer scherpe prijs NOKKENASSEN voor elk type SR20 motor waarmee je gewoon door de APK komt, die het stationair gedrag nagenoeg niet beinvloed en vanaf ongeveer 3800 rpm meer koppel gaat leveren en tot aan het rode gebied doorgaat. Een geheel standaard motor gaat van 143 PK naar ongeveer 160 PK, maar met verdere aanpassingen heb ik met deze nokkenassen ook 192 pk gemeten.
SET PRIJS VOOR LEDEN 395 EURO INCLUSIEF 19% BTW
N14/P10 Hydr profiel inlaat 264 graden met 10,5mm kleplift uitlaat 256 graden met 10 mm lift. klepveren en timing blijven standaard.
N14/SR20DET Mech profiel 268 graden met 10,9 mm kleplift uitlaat 264 graden met 10,9mm kleplift. Klepveren en timing blijft standaard. (tot aan een GT2871RS)
N15/P11 Hydr profiel inlaat 272graden met 10,2 mm kleplift uitlaat 264 graden met 9,6mm kleplift. Klepveren en timing blijft standaard.
Let wel op bij het plaatsen van de nieuwe nokkenassen dat tuimelaars niet beschadigd zijn zonodig vervangen.
Durf je ze zelf niet te monteren, dan wil ik dat graag voor je doen, kosten 210 euro inclusief nieuw kleppendekselp akking en afstellen van de ontsteking.
Ben je geintresseerd stuur mij dan een PM en ik geef je verdere informatie omtrent de afhandeling.
Vriendelijke groet,
Divalo (of te wel Dick van Loon)