Hele nette Astra, zo'n zie ik wel graag maar dan niet de "wintâh-versie".
Maar ik zou zo snel mogelijk voor de Sunny gaan. Inderdaad, toerental lekker in de 7500. Vooral het doortrekken in z'n drie is zeeeeeeeeeeer verslavend ( en zuipend ).
groet Robert
aan japanse auto's is het altijd idd wel errug lekker dat ze zo ver door kunne trekken.en uit relatief kleine motoren lekker veel vermoge hale :D
vind eerlijk gezegt alleen het uiterlijk en interieur minder mooi als bij een astra gsi. uiterlijk is natuurlijk gewoon smaak maar vind het interieur bij een sunny een beetje goedkoop ogen. veel hard plastic en net iets minder degelijk allemaal.....
Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.
Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk 
geen idee:) heb nog niet naast een sunny gti naast het stoplicht gestaan. ik moet er wel bij zegge dat ik niet de snelste gsi heb. ik heb de 1.8 16v (125 pk, 9.0-100). de 2.0 16v heeft 150 trappelende paarden en gaat ik 8.0>>100.
hey Magnix,
Leuk om een opel op het forum te zien!! Af en toe hang ik ook rond om andere fora, altijd leuk hoor!!
Ik heb 5 opels gehad, een Manta B GSI 2.2, een A Manta met 2.2, kadett en 2 corsa B GSI nu sinds 2003 een nissan primera GT!!
Grtz Lucas
hoezo ben je na zo lang opel op nissan overgestapt dan?? was je de roest zat??:lol:
dit is mijn 2e opel...hiervoo
r had ik een astra 1.8 gt (90 pk). deze had ik helemaal GSI omgebouwd maar dan mis je weer het vermoge. toen kwam er dus maar een echte gsi:)
en blijf je nu bij nissan?? of kan er maar zo weer een opel kome??
[/quote]
hmm uit emmeloord
volgens mij weet ik wel wie jij bent :)
Rij zelf in een P11 SRi rond, ook in emmeloord 
kijk nog meer emmeloorders:) moet zegge dat ik dat P10 en P11 enzo nog nie allemaal begrijp. kan me iets voorstelle dat de P voor primera staat en de 10 en 11 voor het type??
als jij diegene bent in die oranje primera weet ik wel wie je bent. SRI is toch snelste versie?? wist nie dat je auto snel was:) dacht altijd een schaap in wolfskleren:P