Auteur Topic: Magnix hier  (gelezen 73117 keer)

Offline Lucas P11GT

• NCN Mooiste wielen 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Beautiful red and silver machine
    • http://www.nissanclub.nl/index.php
Re: Magnix hier
« Reactie #15 Gepost op: 10:00:09, maandag 08 januari 2007 »
hey Magnix,

Leuk om een opel op het forum te zien!! Af en toe hang ik ook rond om andere fora, altijd leuk hoor!!

Ik heb 5 opels gehad, een Manta B GSI 2.2, een A Manta met 2.2, kadett en 2 corsa B GSI  nu sinds 2003 een nissan primera GT!!

Grtz Lucas

retard

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 12:51:27, maandag 08 januari 2007 »
hmm uit emmeloord

volgens mij weet ik wel wie jij bent :)

Rij zelf in een P11 SRi rond, ook in emmeloord ;)

Magnix

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 13:45:28, maandag 08 januari 2007 »
Hele nette Astra, zo'n zie ik wel graag maar dan niet de "wintâh-versie".
Maar ik zou zo snel mogelijk voor de Sunny gaan. Inderdaad, toerental lekker in de 7500. Vooral het doortrekken in z'n drie is zeeeeeeeeeeer verslavend ( en zuipend ).

groet Robert

aan japanse auto's is het altijd idd wel errug lekker dat ze zo ver door kunne trekken.en uit relatief kleine motoren lekker veel vermoge hale :D

vind eerlijk gezegt alleen het uiterlijk en interieur minder mooi als bij een astra gsi. uiterlijk is natuurlijk gewoon smaak maar vind het interieur bij een sunny een beetje goedkoop ogen. veel hard plastic en net iets minder degelijk allemaal.....

Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.

Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk ;)

geen idee:) heb nog niet naast een sunny gti naast het stoplicht gestaan. ik moet er wel bij zegge dat ik niet de snelste gsi heb. ik heb de 1.8 16v (125 pk, 9.0-100). de 2.0 16v heeft 150 trappelende paarden en gaat ik 8.0>>100.

hey Magnix,

Leuk om een opel op het forum te zien!! Af en toe hang ik ook rond om andere fora, altijd leuk hoor!!

Ik heb 5 opels gehad, een Manta B GSI 2.2, een A Manta met 2.2, kadett en 2 corsa B GSI  nu sinds 2003 een nissan primera GT!!

Grtz Lucas

hoezo ben je na zo lang opel op nissan overgestapt dan??  was je de roest zat??:lol:

dit is mijn 2e opel...hiervoo r had ik een astra 1.8 gt (90 pk). deze had ik helemaal GSI omgebouwd maar dan mis je weer het vermoge. toen kwam er dus maar een echte gsi:)

en blijf je nu bij nissan?? of kan er maar zo weer een opel kome??

[/quote]
hmm uit emmeloord

volgens mij weet ik wel wie jij bent :)

Rij zelf in een P11 SRi rond, ook in emmeloord ;)

kijk nog meer emmeloorders:) moet zegge dat ik dat P10 en P11 enzo nog nie allemaal begrijp. kan me iets voorstelle dat de P voor primera staat en de 10 en 11 voor het type??

als jij diegene bent in die oranje primera weet ik wel wie je bent.  SRI is toch snelste versie?? wist nie dat je auto snel was:) dacht altijd een schaap in wolfskleren:P

Offline Banzai

• NCN Forum Member
  • On the road again..
« Reactie #18 Gepost op: 13:52:02, maandag 08 januari 2007 »
Nette Astra (dacht nooit dat ik dat ooit zou zeggen).
Vind persoonlijk Opel het meest overschatte merk dat er is, maar deze ziet er iig strak uit.
Lekker doorhengsten met een hoogtoerige japanner....he erlijk. Kan je nagaan hoe lekker dat is wanneer er ook nog een turbo begint te duwen :)

Ach ieder z'n meug , maar leuk dat je interesse toont.

Magnix

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 13:53:04, maandag 08 januari 2007 »
pas maar op, voordat je het weet bij je geinfecteerd door eht nissan virus ;)

maare is er nog bijzonders gedaan met de astra, graag zien we natuurlijk wat meer info
zowel motorisch als uiterlijk (op de foto is het een en ander zichtbaar)

uhm ik heb hem nie teveel aangepakt...vi nd astra gsi van zichzelf al best mooi en hou sowieso orginele lijn erin(dus geen gekke bumpers en dinge) wat er wel aan veranderd is:

- 17 inch wielen (nu dus 15 inch orgineel voor de winter)
- Remus dubbele einddemper
- Tussendemper vervanger
- Heldere koplampen
- Rieger grill
- KW 30/30 verlaging
- achterplaat en adapterplate spiegels in de kleur
- 16v embleempjes

Motorisch is die orgineel. als ik geld ga uitgeve aan de motor ga ik er een 2.0 16v inlegge relatief makkelijk tedoen. en dan heb je direct 150 pk ipv 125. ook is dat betere basis om verder te tune.

heb net beetje onderhoud eraan gedaan:) grote beurt en kleppedeksel pakkingje vervange. blok zwete een beetje en is nu weer mooi droog.

retard

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 13:54:24, maandag 08 januari 2007 »
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg

zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen

Magnix

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 14:00:15, maandag 08 januari 2007 »
Nette Astra (dacht nooit dat ik dat ooit zou zeggen).
Vind persoonlijk Opel het meest overschatte merk dat er is, maar deze ziet er iig strak uit.
Lekker doorhengsten met een hoogtoerige japanner....he erlijk. Kan je nagaan hoe lekker dat is wanneer er ook nog een turbo begint te duwen :)

Ach ieder z'n meug , maar leuk dat je interesse toont.

haha thnx :)

hoe bedoel je overschatte?? ik snap goed dat mensen de nieuwe stijl van opel niet mooi vinden. maar de techniek is altijd goed geweest. (op het roest probleem na).

ik rij nu +- 2.5 jaar opel en heb nog nooit iets ermee gehad.......iv m japanse auto;s zijn opels vast wat onderhoudsgevo eliger....maar daarom zijn ze nie slecht :)

me astratje kan ook wel lekker toeren draaie hoor. hij gaat bij 6000 in het rode maar gaat lekker los vanaf de 3500. en een turbo is altijd heerlijk :D maar dan moet ik een c20let uit calibra erin stoppe....word me weer iets tegek :P

en vind opzich alle auto's wel wat hebben dus toon in alle auto's interesse :) (behalve renault :P)

Magnix

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 14:02:20, maandag 08 januari 2007 »
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg

zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen

kijk daar rij ik bijna elke dag wel x langs:) in de erven. die mitsu lancer staat er ook altijd. heb eerlijk gezegt je auto nog niet zien staan. kzal er es op lette:P ziet er goed uit. alleen ik zou de oranje knippers en achterlichte weghale :)

Magnix

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 14:08:59, maandag 08 januari 2007 »
Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.

Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk ;)

uiteraard ging ik deze opmerking even verder uitzoeke :D had je motorisch het een en ander veranderd aan je primera??

de snelste primera (bron autoweek) gaat in 8.4 seconde naar de 100. 150 pk.
snelste astra (2.0 16v) gaat in 8.0 naar de 100, ook 150 pk.

Of je heb dus een 1.8 16v of 2.0 8v naast je gehad bij het stoplicht :P want 2 liter 16v zou het nog wel winnen (of die kerel naast je kon nie rijde :P)

maar evengoed 8.4 naar de 100 is ook lekker snel :D

retard

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 14:15:03, maandag 08 januari 2007 »
srry maar een GSi is alleen snel op papier is mijn ervaring, dingen hebben een hele trage 2 ofzo.
weet nog wel dat kennissen van mij bij die GStjes in de groep zaten tijdens een trackday, die dingen werden eruit gereden door een simpele honda civic 1.5

kadet GSi is andere koek :D

Magnix

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 14:43:25, maandag 08 januari 2007 »
srry maar een GSi is alleen snel op papier is mijn ervaring, dingen hebben een hele trage 2 ofzo.
weet nog wel dat kennissen van mij bij die GStjes in de groep zaten tijdens een trackday, die dingen werden eruit gereden door een simpele honda civic 1.5

kadet GSi is andere koek :D

hm dat vind ik dan heel apart. in astra gsi (tot 94) en kadett gsi ligge namelijk exact dezelfde blokken. een astra is wel 100 kilo zwaarder maar zoveel verschil zal dit niet make.

en eruit getrokke door een civic 1.5 zal niet gaan lukken. een maat van me heeft een civic 1.5 lsi uit 93 (kan ook 92 of 94 zijn). en die houd me echt niet bij.

admin

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 14:57:19, maandag 08 januari 2007 »
Ik had 170 pk onder de kap met mijn oude P10. No way dat je mij bijhield ;)

Magnix

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 14:59:57, maandag 08 januari 2007 »

dan is de vergelijking ook nie helemaal eerlijk ;)

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #28 Gepost op: 16:13:36, maandag 08 januari 2007 »
dan is de vergelijking ook nie helemaal eerlijk ;)

jawel hoor.

gaat niet om de pk's maar hoe je ze benut!

magica redzone

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 16:18:30, maandag 08 januari 2007 »
hey super man ! Zeer nette astra, zo kom je ze nog maar weinig tegen !! Welkom hier !