Anderhalve maand in bezit. Tijd voor een eerste indruk.
Laten we voorop stellen dat de wagen prima rijdt. Echt een Nissan. Doet gewoon wat 'ie moet doen. Starten, lopen.
Aandachtspunte n: achterbanden zijn gecupt. Ik word simpel van het lawaai. Oplossing: nieuwe banden en velgen gekocht.
Ruitenwissers piepen. Oplossing: ruitenwissers inde bestelling. Hopenlijk zijn het niet de asjes, anders kan ik nog aan het knutselen.
Sportstoelen bevallen me niet. Stoelen van een Volvo S60 (sorry) zitten echt 100 x beter. Oplossing: wennen of het meubulair van een S60 monteren. (te grote uitdaging) Vraag me wel serieus af of het mogelijk is de bestuurderssto el te vervangen door een S60-stoel. Geen gezicht, ik weet het. Iemand hier ervaring mee?
Verder gaan we binnen 2 weken voor de APK en beurtje. Is pas in september aan de beurt, maar ja, ik wil wel deze zomer een rondje Noorwegen doen. Ik speel op safe. Aandachtspuntj es: uitlaat bromt, (flexibele gedeelte?) kraak rechtsvoor (zal wel een draagarm zijn)
Verder in de planning: monteren CD-wisselaar, interieur shamporellen, lampje middenconsole vervangen. (allemaal voor 23 juli)
Op de langere termijn: iets met de bestuurderssto el. En iets met de achterbumper, die ziet er nogal gehavend uit, (fietsendrager denk ik :( )