Tijd om eens te gaan beginnen aan me NX!
Zo is de auto op het moment:

Na wat poetswerk.

Op het moment ben bezig om er een dtm pijp er onder te leggen. Ik hoop dat het morgenavond gefixt wordt.

Na wat zoeken op het forum, heb ik de volgende bumper kit kunnen krijgen. Een carzone bodykit. Ik wil deze zwart spuiten, om soort 2tone effect te krijgen. De sideskirts vind ik niet echt mooi, misschien dat hier iets anders voor gaat komen

Ook heb ik een motorkap met een luchtinlaat gekocht. Momenteel ben ik bezig met plamuren. Ik heb dit nog nooit gedaan. Dus ik hoop dat het allemaal goed gaat :roll: Het is de bedoeling dat deze zwart wordt, of misschien carbon. (ligt aan het budget_

Verder heb ik m3 spiegels gekocht met knipperlichten
. Helaas moet ik nog wel adapterplaten kopen. Daar ik momenteel geen geld voor. Dus dit moet dan wachten. Misschien dat ik nog iets verzin, om het anders te monteren :wink:

Verder is de bedoeling dat er een shogun spoiler op komt. Ik vind deze super, vergeleken bij anders spoilers!! Hopelijk kom ik er snel 1 tegen voor een leuke prijs

Mijn geluids installatie is al aardig compleet:
JVC KD-DV6202 dvd spelert
amp van crunch 1000watt
amp Merk iets duits 2200watt
hoedenplank speakers 2x 350watt
tweeters 2x 100watt
Deurpanelen zijn orgineel, deze worden nog vervangen
1 pioneers sub 800watt
condensator 1 fahrad
tft 5,6 inch

Verder wil ik nog het volgende doen.
- cv en alarm inbouwen
- Ramen blinderen (hopelijk met een rode kleur)
- Kofferbak inrichten
- Andere velgen.
- Iets met het dashboard (spuiten en led verlichting)
- Striping of iets dergelijks
- 3e remlicht
En ik zal vast nog wel dingen vergeten :D Voorlopig ben ik nog druk bezig! Helaas moeten sommige dingen wachten. Ik heb een vrij klein huis, en moet de meesten dingen buiten doen. En het weer is momenteel niet geweldig :roll: Heb nog genoeg andere dingen te doen! Dus alles op zijn tijd.