Auteur Topic: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!  (gelezen 46124 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Edwin87

  • NCN Bestuur
  • *
  • Berichten: 520
  • Geslacht: Man
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #45 Gepost op: 21:04:09, woensdag 12 november 2014 »
De turbo Prim was even te heftig afgesteld voor de setup, 1e run is max pk, 2e run is veilig om boodschappen mee te doen

Offline DvM

  • NCN Forum Member
  • ****
  • Berichten: 1768
  • Geslacht: Man
  • Nissan Primera 2.0Sri Turbo
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #46 Gepost op: 21:07:16, woensdag 12 november 2014 »
De turbo Prim was even te heftig afgesteld voor de setup, 1e run is max pk, 2e run is veilig om boodschappen mee te doen

geinig boodschappen karretje :P

Offline Edwin87

  • NCN Bestuur
  • *
  • Berichten: 520
  • Geslacht: Man
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #47 Gepost op: 21:12:01, woensdag 12 november 2014 »
* van zijn vrouw :applaus: :cheer: :wedgie1:

Offline billy the kidd

  • NCN Forum Member
  • **
  • Berichten: 204
  • Geslacht: Man
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #48 Gepost op: 22:16:07, woensdag 12 november 2014 »
volgens mijn was het saver zo terijden de verhoudingen waren niet optimaal begreep ik uit het verhaal van de eigenaar

grtz

Offline Woudam

  • NCN Forum Member
  • ***
  • Berichten: 507
  • Geslacht: Man
  • Living from corner till corner!
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #49 Gepost op: 06:51:02, donderdag 13 november 2014 »
Kijk, toppie!

Mag ik vragen waarom er bij mij eigenlijk roadspeed staat i.p.v. het aantal toeren?

Offline Erik-Jan

  • NCN Forum Member
  • **
  • Berichten: 280
  • Geslacht: Man
  • GA16DE inside
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #50 Gepost op: 16:33:11, donderdag 13 november 2014 »
eerste run was inderdaad om te kijken hoever hij kon komen. is alleen niet al te veilig om met te rijden. bij de tweede run turbodruk 0.2 bar terug gezet om hem wat rijker te laten lopen. alles nu veilig kan mijn vriendin de boodschappen weer doen :cheer:

had de auto gebouwd voor de lol toen ik nog in loondienst was. kon hem nog niet echt weg doen na starten bedrijf en 3 auto's was toch wel een beetje veel voor 2 personen. vandaar dat de auto van mijn vriendin weg ging en deze bleef.

probleem met afstellen is dat de luchtmassamete r het niet trekt. gaan van de winter een ander erin zetten om te kijken of hij dan wel binnen zijn waardes blijft. als dat lukt kan de 5 injector weg en moet hij wat meer koppel hebben. als alles naar het zin is volgend jaar een paar keer mee sprinten dan kijken we wel weer verder wat we ermee gaan doen.

conclusie: volgend jaar goed afstellen en 300 pk plus op de dynodag voor een leuke middag weer bij ncn

mzzl erik-jan

Offline primera freak

  • NCN Forum Member
  • ****
  • Berichten: 2021
  • Geslacht: Man
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #51 Gepost op: 17:40:30, donderdag 13 november 2014 »
Mooie vooruitzichten Erik Jan.
Op hoeveel turbodruk draaide je max dan?

Offline Erik-Jan

  • NCN Forum Member
  • **
  • Berichten: 280
  • Geslacht: Man
  • GA16DE inside
Re: Aftertalk dynomeeting pro import - Dynosheets page 3!
« Reactie #52 Gepost op: 12:38:59, vrijdag 14 november 2014 »
motorblok kan 1.4 hebben zit nu op 0.6 maar even kijken dat het nog leuk rijden blijft. geen zin om versnellingsba kken te blijven wisselen