Nissan Club Nederland
Meetings & Evenementen => Aftertalk Meetings & Evenementen => Topic gestart door: Erik_1991 op 20:00:44, zaterdag 22 maart 2014
-
Nou zo te zien de eerste, zeer mooie, leuke meeting gehad! Veel geleerd, erg goed vermaakt! Foto's en filmpjes gemaakt die zal ik thuis eens even uploaden.
Allen die mee waren, bedankt voor de gezelligheid en onze instructeurs ook nogmaals bedankt!
Grtz Erik
-
Ondanks dat ik eerst niet zou gaan toch geweest .
En het was een super gezellige dag .
-
Ik heb me vandaag ook erg vermaakt en ook veel geleerd.
-
Heb een top dag gehad, vond het heel leuk om te doen en wat was super gezellig
-
En zo te zien staan al m'n uitvoeringen netjes op de dashcam, zal van de week eens wat materiaal op youtube zetten
-
Was weer een tijd geleden dat ik iedereen gesproken had. Was een Super meeting. Heb me echt goed vermaakt en veel gelachen en gebabbeld.
Morgen even de Skyline wassen en de foto's online gooien. Zijn weer topfilmpjes geworden!
-
Het was weer gezellig en een hoop lol gehad. Een klein probleempje met het acculampje gehad, maar op de weg terug geen last meer. Veel stationair draaien en weinig rijden vond de Almera blijkbaar niet zo heel leuk.
Ik heb nog wel even laten zien dat een Almera daadwerkelijk net zo snel kan zijn als een Skyline >:D. Misschien nog wel sneller als ik niet zo fanatiek was geweest en daardoor foutjes maakte.
Tot de volgende keer! 8)
-
Hele gezellige, leuke en leerzame dag gehad. Begin van de dag nog wat regen gehad maar toen we gingen starten toen bleef het gelukkig droog met af en toe het zonnetje. De oefeningen waren erg fun om te doen en we hadden een heel leuk en gemotiveerde groep.
Ik heb een paar foto's en videos gemaakt dus zal ze zo ff erop zetten.
@Mark goed gedaan jonge maar je had moeten winnen!! Ik was wel de zwakere met mn zware skyline en steeds onder die 3500/4000 toeren (turbolag)... Je had makkelijk kunnen winnen :P
-
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/42/qazt.jpg) (https://imageshack.com/i/16qaztj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/28/e7v1.jpg) (https://imageshack.com/i/0se7v1j)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/69/d1g3.jpg) (https://imageshack.com/i/1xd1g3j)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/00ix.jpg) (https://imageshack.com/i/nd00ixj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/593/r8t6.jpg) (https://imageshack.com/i/ghr8t6j)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/541/5r6t.jpg) (https://imageshack.com/i/f15r6tj)
-
http://youtu.be/1XzQqibFc-M (http://youtu.be/1XzQqibFc-M)
-
Was een leuke en leerzame dag. Mijn bandjes zijn toch wel aan vervanging toe aangezien die water muur die maar niet opzij wilde gaan. Ook mijn almera vond het vele stationair draaien niet leuk. Op de kokhaan ging op een gegeven moment zelfs het motor lampje te knipperen. Behalve een nukkige motor weinig last meer gehad.
Op de natte cirkel kreeg ik te maken met dezelfde situatie als 2 jaar geleden bij knooppunt deil. Veel te hard de bocht in en bij het gas lossen kwam de kont om. Dat is toch wel ontzettend lastig te corrigeren.
-
Hee,
Ook maar eens een reactie van mijn kant. Wat een geweldige dag heb ik gehad! Enorm gezellige en gemotiveerde club mensen ook, zeer leuk! Zoals al eens aangegeven was ik vandaag met de Bluebird gegaan omdat ik graag wou weten hoe de auto zou reageren in noodsituaties. Tevens is het gebrek aan ABS natuurlijk een extra spannende factor. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, zonder ABS op die epoxybaan een noodrem uitvoeren en vervolgens uitwijken was echt lastig. Meteen 4 blokkerende wielen bij het aantikken van het pedaal. Het uitwijken zelf ging opzich wel goed maar dat aanremmen van tevoren werkte voor geen meter.
Wel weer heel frapant om te zien en te voelen dat vervolgens bij de noodrem van 75-0 op de kletsnatte weg de auto wel doet wat ik wil. Licht happend blokkeren maar niet een volledig geblokkeerd wiel, zelfs niet bij het uitwijken. De kont zette dan hoogstens een stapje opzij maar goed te corrigeren. Daar miste ik de ABS dan weer helemaal niet.
De natte cirkel was ook leuk al viel de Bluebird niet echt van zijn spoor te krijgen. Als hij begon te slippen was een minimale stuurcorrectie voldoende om hem weer op het rechte pad te krijgen. Harder gaan resulteerde enkel in een zeer lichte onderstuur en doorslippende wielen van het versnellen.
Het kombaanrijden was écht geniaal trouwens! Op een gegeven moment 150/160 in de kom hangend terwijl je het gevoel hebt dat de auto bijna haaks op het asfalt staat. Voor het eerst ook sinds de koprevisie dat ik écht hard met de auto heb gereden, op een gegeven moment na het laten vallen van een gaatje nog de 180 aangetikt!
Er was eigenlijk slechts één opdracht waar ik niks mee kon en dat was het slalommen. De eerste helft ging perfect maar daarna bij het omdraaien weigerde de stuurbekrachti ging, stuur ging ook niet meer automatisch terug. Ik kan je vertellen dat dat een hele rare ervaring is :o Iets om aan te pakken, want dit lijkt me toch niet helemaal horen. Misschien die olie van 26 jaar oud maar eens vervangen... En misschien had ik wel in zijn 1 moeten zitten met meer toeren, maargoed. Conclusie; Slalommen was een ramp ;D ;D
Was overigens een erg leuke verrassing dat onze instructeur één van de juryleden was van "de slechtste chauffeur". Bizar genoeg had ik nooit die link gelegd, pas toen ik hem zag begon ik een link te leggen icm zijn naam.
Na het slippen nog heerlijk uit eten geweest met Edwin en Charlotte. Was een erg gezellige afsluiting van deze dag!
Wat foto's:
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/WP_20140322_002_zps9e8399e8.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/WP_20140322_002_zps9e8399e8.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3839_zpsfb461452.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3839_zpsfb461452.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3840_zpsdb2b137d.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3840_zpsdb2b137d.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3841_zpsb443908d.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3841_zpsb443908d.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3844_zpsf6beec52.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3844_zpsf6beec52.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3842_zpse2867d6b.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3842_zpse2867d6b.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3847_zps4513fcdd.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3847_zps4513fcdd.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3845_zps1e64af94.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3845_zps1e64af94.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3850_zps46142670.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3850_zps46142670.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3846_zps3d681b95.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3846_zps3d681b95.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3848_zpsd027d3db.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3848_zpsd027d3db.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3849_zpsf7df2239.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3849_zpsf7df2239.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3852_zpsf91ad073.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3852_zpsf91ad073.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3856_zps599afacd.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3856_zps599afacd.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3865_zps55b64b9a.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3865_zps55b64b9a.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3864_zps15ca1135.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3864_zps15ca1135.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/WP_20140322_004_zps0ea77e58.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/WP_20140322_004_zps0ea77e58.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/WP_20140322_007_zps44cb55d3.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/WP_20140322_007_zps44cb55d3.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/WP_20140322_006_zpsdc8c4a63.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/WP_20140322_006_zpsdc8c4a63.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3866_zps5564992c.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3866_zps5564992c.jpg.html)
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3867_zps20439f27.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3867_zps20439f27.jpg.html)
Afsluiten met pils en wat goed eten bij de plaatselijke griek:
(http://i49.photobucket.com/albums/f277/nissancherry/Meeting/IMG_3870_zpsaf005bb9.jpg) (http://s49.photobucket.com/user/nissancherry/media/Meeting/IMG_3870_zpsaf005bb9.jpg.html)
Het was super!
Ik wil iedereen ook nogmaals heel erg bedanken voor de gezellige dag. Ik heb genoten van het enthousiasme van jullie!
-
Leuke foto's Rens ! Vooral die in de Kom :D
Hier mijn aandeel, niet zoveel gemaakt maar toch zitten er een paar leuke tussen ^^
Ook had ik mijn Dashcam de heletijd draaien maar moet toch eens een betere kopen want alles is blurry :( (Low budget DC)
Foto's :
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_123754.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_123754.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_140605.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_140605.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_140615.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_140615.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_144743.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_144743.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165052.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165052.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165110.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165110.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165123.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165123.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165128.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165128.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165232.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165232.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165201.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165201.jpg.html)
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165210.jpg) (http://s1239.photobucket.com/user/Erik_91BB/media/NissanClub/Slip%20Cursus/IMG_20140322_165210.jpg.html)
En een kort filmpje van de Skyline :D
(http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/Erik_91BB/NissanClub/Slip%20Cursus/VID_20140322_143815.mp4)
-
http://youtu.be/eSJQvAk7Hiw (http://youtu.be/eSJQvAk7Hiw)
-
http://youtu.be/QDmGpVu6rmA (http://youtu.be/QDmGpVu6rmA)
-
http://youtu.be/Rfr9EFdSx3w (http://youtu.be/Rfr9EFdSx3w)
-
Moeilijk om hem dwars te houden denk ik, omdat de 4wd zich er ook mee gaat bemoeien denk ik.
@Kai en Kevin: hoe was jullie ervaring daarmee?
@de rest: ziet eruit als een zeer geslaagde dag en iedereen geslaagd ook nog eens. ;) :)
-
Zijn leuke foto's en vooral filmpjes mannen! Moet wel een leuke en leerzame dag zijn geweest als ik dat zo zie! :)
Ik heb iets gemist bij deze... ;)
-
Moeilijk om hem dwars te houden denk ik, omdat de 4wd zich er ook mee gaat bemoeien denk ik.
@Kai en Kevin: hoe was jullie ervaring daarmee?
Kevin deed het hartstikke goed en ging een paar keer heel mooi dwars. Ik heb het geprobeerd en idd de 4x4 atessa greep steeds in dus het was moeilijk om voor mij helemaal dwars te gaan.
-
Kombaan!
http://youtu.be/mGUS-3tJYRc (http://youtu.be/mGUS-3tJYRc)
-
Nou, ik heb ook eindelijk m'n beeldmateriaal in een 1080p filmpje gebakken en ge-upload.
Tussendoor wat foute muziek erin gezet om wat geouwehoer te camoufleren tijdens het kombaan rijden.
Verder zitten alle onderdelen van de dag erin verwerkt.
NCN RDW dag 22 03 2014 Lelystad (http://www.youtube.com/watch?v=ouzXJkblIXo#ws)
-
Video is door gebruiker verwijderd... Ahhhh :(
-
@Ronald, je titel klopt niet, het moet NCN RWD dag zijn ;)
Hierbij mijn video's:
Ronald:
http://youtu.be/nsZjwP64nqc (http://youtu.be/nsZjwP64nqc)
Ronald & Kai:
http://youtu.be/gCxcW9yT5as (http://youtu.be/gCxcW9yT5as)
Ik:
http://youtu.be/MsbDwB6VIBE (http://youtu.be/MsbDwB6VIBE)
@Marco,
Het was wel vreemd, ik ging regelmatig dwars met de skyline en bij kai kwam er geen beweging in heel veel onderstuur bij kai. Ik twijfel nu of het systeem bij mij wel juist werkt van de Sky.
Hierbij nog mijn foto's:
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1569_zpsc3be788b.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1566_zps1bffc34d.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1568_zps487baece.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1562_zps174e3d7a.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1561_zps138f818d.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1567_zps32937ebc.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1570_zpsc70f0fef.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1573_zps851faf4f.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1571_zpsd9ad1005.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1572_zps353b80f7.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1587_zpsfd018652.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1590_zps38282911.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1589_zps0600485b.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1588_zps7d2b849a.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1591_zps187e8388.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1592_zpsb5055b43.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1594_zpsa8fa328c.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1593_zps95fe1317.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1595_zps65488ab0.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1597_zpsa1affe63.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1596_zps03d19836.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1598_zps8f57aa84.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1601_zpsc31f7825.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1604_zps01b2bf3a.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1599_zpsc61d2297.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1600_zps58531a77.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1605_zps1f7f77f8.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1602_zpsaa293073.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1606_zps97e12500.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1607_zps3a1e17b1.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1611_zpse459e7db.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1613_zps1bdc93c9.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1612_zpsebad718c.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1614_zps528f78b8.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1617_zps3eb154f1.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1616_zps7ae944f3.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1618_zps765b461e.jpg)
(http://i258.photobucket.com/albums/hh258/bushwacker17/22-03-2014%20Anti%20Sliptraining/2014-03-22-1619_zps7304107f.jpg)
-
Leuke foto´s !
-
@Radium69: Kevin, het 4wd systeem van een V-spec GTR zou sneller zijn volgens mij. Misschien dat een tarzan G-box verschil kan maken. Zag er trouwens wel leuk uit zo'n dwarse sedan. ;)
(onderstuur is ook niet alles hoor. overstuur is leuker! ;D )