Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: Hypertronic op 20:09:13, donderdag 23 januari 2014
-
Hallo,
Sinds vandaag ben ik eigenaar van een Primera P11 van 12-2002. Een blauwe 2.0 met hypertronic cvt automaat met de manuele functie. Na een goed jaar Saab gereden te hebben en vaak teleurgesteld te zijn door de betrouwbaarhei d, besloten om weer japans te gaan rijden. Heb hier voor een corolla uit '99 gereden. Heel lelijk en nog knal groen ook.
Tijdens mijn bezit van de saab was ik lid van het saabforum. Erg leuk, maar niet met een Nissan natuurlijk. Dus ik kom hier maar eens buurten.
Hier onder een paar foto's
(http://i1297.photobucket.com/albums/ag22/Bosstefan/5995107_2b_zps99fcc900.jpg) (http://s1297.photobucket.com/user/Bosstefan/media/5995107_2b_zps99fcc900.jpg.html)
(http://i1297.photobucket.com/albums/ag22/Bosstefan/5995107_3b_zps533410c5.jpg) (http://s1297.photobucket.com/user/Bosstefan/media/5995107_3b_zps533410c5.jpg.html)
-
Mooie auto!
-
Welkom op het forum.
-
Welkom hier! Mooie primera :)
-
Welkom. Nette wagen. :)
-
Welkom!
-
Nette wagen. Sport plus uitvoering zo te zien.
-
klopt. Best compleet. Ik mis alleen een cruise control.
-
Die is nooit standaard geleverd op de P11-144. Verder is het idd de op 1 na meest luxe uitvoering.
-
Is het wel mogelijk om te plaatsen?
-
Dat is volgens mij.wel gedaan maar ik zou je niet kunnen zeggen hoe.
-
Aftermarket cruise control is prima te monteren op de p11-144.
Kevin/Radium69 heeft het ook op z'n P11-144 2.0 cvt. Zat er al wel op bij aanschaf, maar wellicht kun je spieken ;)
-
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=156664 (http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=156664)
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar zo op het eerste gezicht staan er wel een aantal bruikbare dingen tussen. Bijvoorbeeld welke draden je zou kunnen/moeten gebruiken voor het inbouwen van cruisecontrol.
-
Wauw, heele mooie auto!!
-
Kijk, iemand met een identiek dezelfde auto zoals ik ook heb.
Heb zelf ook een sport+ met cvt. Heb dan wel nog eens parkeersensore n en cruise control. Niet oem, maarachteraf ingebouwd.
Veel veilige kilometers gewenst. :)
-
Welkom en nette auto ;)
-
Kijk, iemand met een identiek dezelfde auto zoals ik ook heb.
Heb zelf ook een sport+ met cvt. Heb dan wel nog eens parkeersensore n en cruise control. Niet oem, maarachteraf ingebouwd.
Veel veilige kilometers gewenst. :)
Kevin, jij hebt een sedan, Dit is een hatchback :P
-
Goed gezien Rikkert, was me nog niet opgevallen. :P
-
En nog een Sport+ :)
Ik zag je topic op autoweek ook al, maar daar kon ik niet reageren, heb je dat vergeten aan te zetten?
-
Thanks, staat nu aan! Ik heb er alleen behoorlijk pech mee, de auto staat nu voor de derde keer in 2 weken bij de dealer. Het begon met afslaan, toen enorm stotteren en vervolgens motorstoring. Dus ik naar de dealer waar ik hem gekocht heb. De bobines zouden nat zijn door het afspuiten van de motor. Dus zij het droog gemaakt en storing verholpen. voor 24 uur. de auto sloeg weer af in P en N. Dus ik terug en dit maar mocht de auto een nachtje blijven. zouden restanten vocht zijn. Weer verholpen, dit keer voor een week. tot vanmorgen. Dus ik deed de kap maar eens open. Zit er tot mijn verbazing ook een gas in het koelvloeistofr eservoir. Dat mogen ze nu dus ook even maken.
-
Is het misschien een steenmarter geweest? Die heeft bij de mijne ook een keer 3 van de 4 bougiekabels (bijna) doorgeknaagd.
Enfin, in de basis een oersterk blok ik rij er al dik 500k in. Ik hoop dat je snel probleemloos kan rijden want het is wel een valse start. Hopelijk gaat het beter als met je Saab.
-
Thanks, staat nu aan! Ik heb er alleen behoorlijk pech mee, de auto staat nu voor de derde keer in 2 weken bij de dealer. Het begon met afslaan, toen enorm stotteren en vervolgens motorstoring. Dus ik naar de dealer waar ik hem gekocht heb. De bobines zouden nat zijn door het afspuiten van de motor. Dus zij het droog gemaakt en storing verholpen. voor 24 uur. de auto sloeg weer af in P en N. Dus ik terug en dit maar mocht de auto een nachtje blijven. zouden restanten vocht zijn. Weer verholpen, dit keer voor een week. tot vanmorgen. Dus ik deed de kap maar eens open. Zit er tot mijn verbazing ook een gas in het koelvloeistofr eservoir. Dat mogen ze nu dus ook even maken.
Ik heb in tijden niet zo'n brak stuk tekst gelezen. :-X
-
Ik in tijden niet zo'n nutteloze reactie... Ik probeer even snel tussendoor een stukje op mijn iphone te typen. Als je hier gelijk word afgerekend op een paar grammatika en taalvouten dan zal ik hier niet erg actief worden. Hou daar niet zo van.
-
Heren,
Houden we het gezellig ? Wie weet heeft deze persoon wel dyslectici. Nu is dat niet het geval en heeft hypertronic een bericht getypt vanaf zijn telefoon.
Iemand wijzen op taalfouten is prima , maar doe dat graag met wat meer subtiliteit.
Ontopic.
Hopelijk lossen ze het probleem snel op. Niets is zo vervelend als een weigerende auto :)
-
Gas in de koelvloeistof? Bedoel je dat er bellen worden geblazen?
-
Waarschijnlijk bedoelde hij gat :P
-
Ok een gat dus... Mja dat zal het slechte lopen niet verklaren.
Jouw auto heeft ook geen aparte bobines. Je hebt een verdelerkap, rotor en 4 bougiekabels als ontsteking. Die kunnen zeker nat zijn geworden en daardoor voor problemen zorgen. Als dat na drogen steeds weer opnieuw gebeurd zou ik zeggen dat je in ieder geval 4 verse boegiesm verse bougiekabelset en een verse verdelerkap nodig hebt om de boel weer fris te krijgen...
-
Om ff wat duidelijkheid te krijgen, je hebt dus de motor en alles afgespoten? waarmee? hogedrukreinig er?