Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: Gustaf Larson op 13:59:57, maandag 08 oktober 2012
-
Hallo!
Sinds een maand hebben we naast de Volvo 945 2.3 LPT (400dkm) en Honda NTV 650 (84dkm) de Micra 1.0 (194dkm) is CRISIS-uitvoering in het bezit.
Een grapig gebakje en een nog grappiger gezicht (naar verluid) toen we met 2 volwassenen, 2 kinderen en 2 honden uitstapten op het visiteadres. :) (De Volvo was een dagje uitgeleend)
Hij is al 2 jaar in bezit van mijn schoonzusje geweest dus onderhoud heb ik mogen doen. Inclusief laswerk n.a.v. roest door een verborgen schade achter de voorbumper.
Voor het eerst gewassen in 2 jaar...
en nog steeds grijs :(
(http://s18.postimage.org/xtbmsho7p/SDC10852a.jpg) (http://postimage.org/image/xtbmsho7p/)
Er zitten nog wel wat dingetjes aan te komen (klapperende voortrein) en dan komt het van pas een klankbord te hebben van mensen die de valkuilen al eens hebben meegemaakt/hebben weten te ontwijken. Ook ben ik benieuwd wat het praktijkverbru ik van zo'n gebakje eigenlijk is onder andere Micra rijders.
Greetz Gustaf
-
Welkom!
-
Ziek, drie TV's in je Micra!!
Welkom in de club en veel plezier hier. Een aantal Micra-rijders kunnen je vragen vast beantwoorden ;)
-
Onze Micra 1.0 uit 1995 deed vaak 1 op 15. Het totale gemiddelde van alle tankbeurten over 2 jaar tijd gemeten was 6,67 liter per 100 km. Natuurlijk is veel zuiniger mogelijk, maar je hebt, zeker in de winter en bij stadsritten, ook wel eens een keer dat je maar 1 op 12 o.i.d. Hebt gereden.
-
Welkom :)
-
Welkom op het forum.
-
Welkom.
Ik haal gem 1:15 met de '93 1.0 injectie.
-
Welkom
-
Welkom ;)
-
Welkom!
-
Welkom
-
Welkom bij NCN! :)
-
Ziek, drie TV's in je Micra!!
Is met die platte tv's van tegenwoordig niet zo'n probleem toch? ;)
Thanx y'all voor de 'welkoms'.
Het eerste zicht op het verbruik schrik ik van voor een 1.0; moet beter kunnen; 1:18 wordt mijn doel ;)
Maar zolang de weg niet wit is blijf ik met de motor het woon werk verkeer doen, en dan rij ik 1:25.
(Met mijn Volvo haal ik 3:24 :o) ;D
-
Herintroductie .
De Volvo is met 430.000 overgaan naar een nieuwe eigenaar en is vervangen met een P11-144 estate 1.8 Elegance.
246.000 km
Volgens de laatste mode: Oud-roze met beige bloemetjesbekl eding en plastic hout, G.T.I.* uitgevoerd.
Een stuk kleiner maar nog voldoende groot en € 850 goedkoper per jaar dan de 945 2.3 turbo...
* Gasinstallatie Trekhaak 'Imperiaal' met als extra Marktplaats optie een hondennet.
Wel wat puntjes maar dat gaan we stuk voor stuk oplossen de komende maanden.
(sleutel/hoofdsteun/roestplekjes)
(http://s10.postimg.org/k9zavmk45/Nissan_Primera_estate.jpg) (http://postimg.org/image/k9zavmk45/)
ps als je op het witte vlakje klikt krijg je een klein fotootje.
-
Welkon terug! Lekkere burger bak zo. :)
-
(http://s27.postimg.org/6ruz5aaun/primera_elegance1.jpg) (http://postimg.org/image/6ruz5aaun/)
(http://s24.postimg.org/ovcmupz4x/primera_elegance.jpg) (http://postimg.org/image/ovcmupz4x/)
En alweer afscheid...
Motorblok bleef onregelmatig lopen en de stoelen konden mijn vrouw en mij echt niet bekoren. Hard en de lendesteun zat veel te laag.
Er staat sinds vandaag een 2003 Picasso voor de deur.
De Micra is sinds kort afgevoerd naar de sloop, teveel roest aan de dorpels.