Nissan Club Nederland
NCN Club Sponsors => Aanbiedingen => Topic gestart door: jlacelica op 19:12:10, dinsdag 28 augustus 2012
-
ICHIBA Parts List http://www.ichibausa.com/default.asp (http://www.ichibausa.com/default.asp)
Price: USD = EUR
Discount up to 40% possible for any groupbuy plus shipping.
We have these in stock now:
LINK O2 Simulator Adapter CEL Fix (Mechanical) (http://"http://www.ichibausa.com/ProductDetails.asp?ProductCode=OS-10100")
Price 30 eur plus shipping with or without tracking according these prices http://www.postnl.nl/zakelijk/post/ (http://www.postnl.nl/zakelijk/post/)
Mail us for any questions or order: jpnparts@gmail.com
Thanks!
- ICHIBA USA O2 Simulator Adapter CEL Fix (Mechanical)
- Item is used when a Header, Downpipe, Testpipe or other performance part is added that removes the catalytic converter.
- This is a "Mechanical Insert" item so no wire cutting or splicing.
- What is happening is the O2 sensor is not able to take a proper reading from the added exhaust flow.
- Thus it trips the ECU and puts it in "Limp Mode" & you are not benefiting from the added horsepower from your test pipe, high flow cat, downpipe, or high performance exhaust!
- Our simulator simply is screwed on to your existing O2 sensor and the assembly is replaced into the O2 bung.
- Clear the code (Reset Battery) and your set!
- Easier to install and more reliable than an electrical device!
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404152_4165727218077_1567793729_n.jpg)
-
Wat kan je hier nou mee?
-
Item wordt gebruikt wanneer een Header, Downpipe, Testpipe of andersoortige prestatie deel wordt toegevoegd dat verwijdert de katalysator.
Dit is een "Mechanische Insert" item dus geen draad snijden of lassen.
Wat er gebeurt is de O2-sensor is niet in staat om een juiste lezing van de toegevoegde uitlaatstroom te nemen.
Zo reageren de ECU en zet het in "Limp Mode" en u niet profiteren van de toegevoegde pk uit uw test pijp, hoog debiet kat, downpipe, of high performance uitlaat!
-
Duidelijk een Google vertaling....
Als je op een FWD SR20 blok een header zet en de voorste (of pre-)kat komt daardoor te vervallen, meten de voorste en achterste lambda dezelfde gassen, vanwege het ontbreken dus van de precat, er wordt niets gereinigd. Dat kan een storingslampje triggeren. Je kunt het vermijden door de tweede lambda naar achter de hoofdkat te verplaatsen of door aanschaf van dit dingetje, een soort spacer eigenlijk, dat blijkbaar de tweede lambda voor de gek houdt omdat hij verder naar buiten wordt gemonteerd. Dat zou het storingslampje niet triggeren, wordt beweerd.
Ik heb gewoon de lambda verplaatst.