Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: Sphinx op 01:56:39, dinsdag 20 december 2005
-
Ik ben Sphinx (irl Richard) 37 jaar.
Ik rij een Nissan 200sx uit '98
Nissan 200SX S14A
Wat stock gegevens:
Bouwjaar: 1997-2000
Gewicht: 1240kg
Motor: SR20DET
Motor inhoud: 1998cc
Compressie verh.: 8.5:1
Vermogen: 200pk@6400rpm
Koppel: 265Nm@4800rpm
Cilinders: 4cil. lijn
Versnelling: 5 bak handgeschakeld
Differentieel: Viscous LSD
Topsnelheid: 235 km/h
0-100km/u: 7.5 s
(http://www.dbmengineering.nl/dbm/projects/s14/s14a1.jpg)
Ik ben eerst begonnen met wegligging en de remmerij. Ik bouw de wagen voor rijplezier en goede handeling op bv een cirquit. Ik ben geen drifter maar zo nu en dan overdwars mag best ;) Het is en blijft wel een straat auto. De sprint is ook leuk maar ik heb de financien niet om een blok met 700pk te bouwen.
Het doel qua vermogen is ongeveer 300pk op de achterwielen en dat is voor mijn gebruik voldoende
Engine Mods:
- Garrett GT28RS dual ball bearing Turbo
- HKS Upgrade wastegate
- Nismo 550cc Injectoren
- Blitz Front Mount Intercooler
- Blitz Blow Off Valve kit
- Greddy Rocker arm stoppers
- Greddy Oil Cooler with thermosstaat
- Greddy Oil Relocation kit
- Greddy Air Diversion Cooling Plate
- Greddy Oil Filler cap
- Nissan Z32 AFM (300zx)
- Walbro Intank Fuelpump 255
- SFS Black Silicon hoses
- ITG Air Filter
- "HKS" Aluminum Pulleys (dynamo, stuurbekrachti ging, waterpomp)
- Denso Bougies ND Iridium IK24
- Nismo Enigine mounts
- Section Engine damper
- Cusco Oil catch tank
- Apexi Upgrade Radiatorcap
- Henk's Flexibel oil and water turbofeeds
Electronics:
- Apexi Power-FC
- Blitz SBC i-Color Boostcontrolle r
- Blitz Dual Turbo Timer
- AEM Wideband UEGO
- Defi Bf-serie Boostmeter
- Defi Display (voor oliedruk en olietemp)
- Defi Link Control Unit
Drive train:
- Exedy Hyper Single Clutch Kit
- Nismo Transmission Bushing
- Tomei Shortshifter with nice Tomei Shift knob
Exhaust:
- Vivid Full stainless Equal Length Manifold
- Invidia De-cat 3"
- Invidia Full stainless Turbo Outlet pipe/downpipe 3"
- Invidia Full stainless Cat-back exhaust G200-Ti 3"
Wheels, Tires and Brakes:
- Work Emotion Wheels, 18" front 8,5J rear 9,5J, Bronze
- Volk Black Lugnuts
- Falken FK452 front 235/40 rear 265/35
- StopTech Big Brake front Kit 332x28mm slotted
- StopTech Slotted rear rotors
- StopTech Stainless Steel Lines (F&R)
- Ferodo DS-2500 brake pads (F)
- Axxis Ultimate ST-40 brake pads
- Motul RBF 600 Brake Fluid
Suspension:
- Tein Flex Set
- Tein EDFC
- Tein Tie Rods and Rods ends
- Tein Tension Rods
- Whiteline heavy duty adjustable swaybar Front 27mm
- Whiteline-X heavy duty adjustable swaybar Rear 22mm
- Whiteline Adjustable upper arm Rear, control camber
- Whiteline Toe Control Arm Rear
- Whiteline Bushings what?????
- Alutech Front Strut Brace
- Alutech Rear Strut Brace
Interior/Exterior:
- ViS-Racing Carbon Hood OEM-Style
- Vivid Hoodpins with lock
- SL-Lummar Window Darkening Titanium
- JDM Clear Front Indicators
- Almera Clear Side Repeaters
In Tha House:
- OEM Rear Brake Kit Skyline R33
- RaceLogic Traction Control (incl Full Throttle Shift, Launch Control)
In order:
- Tein iets zwaardere veren
Wishlist:
- Nismo1,5 way diff
- Greddy Big Ass radiateur
Audio:
- Headunit: Clarion DXZ718R
- Frontspeakers: Infinity Kappa Perfect 6.1 composet
- Backspeakers: Infinity Kappa 65.3 composet
- Woofers: 1x Infinity Kappa Perfect 10"
- Amp: Genisis 5 channel
- Optima redtop battery
Fotokes:
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_178.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_179.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_180.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_181.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_182.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_183.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_184.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_185.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_186.sized.jpg)
Heeeeeeel veeeeeel fotokes van mijn gebakje (http://www.kingruler.nl/gallery/album138?page=1)
-
welkom..steeds meer sx'ers vinden hun weg hierheen zo te zien.. :D
Hele nette wagen met zeer leuke mods!
-
dat ziet er goed uit, met name die suspension parts zien er goed uit!!!
-
Die velgen staan wel erg mooi onder die auto!
-
Welkom
supergave bak en een hele mooie kleur O0
-
Vette bak man
Heb jij toevallig ook geen crx gehad
-
Damnzzz... :D
Echt mooie bak man..
O0
-
heel mooi, mooi kleurtje ook :)
en pfff wat is er een hoop te koop zeg, als ik dat lijstje zo zie!
een vraagje: wat zijn "lugnuts"?
-
wielmoeren :D
-
welkom alhier :D
-
Tein suspension :D
In-car adjustable?
-
thanks guys
idd ik heb ook een crx gehad. :)
Tein Flex is idd met EDFC van binnen uit in 16 stappen instelbaar
-
Nice hoor O0
-
idd ik heb ook een crx gehad. :)
Ja dat was echt een super bak
Heb je er toevallig nog foto's van
Is wel leuk om hier te posten O0
-
Welkom
en super gaaf dat wagentje van je.
Toevallig een oud lid van slh of hoe dat tegenwoordig ook mag heten?
grts ed
-
Hele mooie bak, welkom hier. :)
-
even wat uit de oude doos.
ik ben een van de oprichters van SLH nu KHK
SPHINX, hoe het was[/u][/size]
Naam : Richard
Regio : Utrecht
Auto : CRX vtec (ee8) ‘90 zilver metallic
E-Mail : sphinx@hetnet.nl (sphinx@hetnet.nl)
De beschrijving die hier staat is niet meer, de gehele auto is in onderdelen verkocht. Er komt een nieuwe auto voor in de plaats...... tot dan zul je het moeten doen met deze pics ;)
Motor modificaties:[/u]
• NX (Nitrous Express) 50pk shot lachgas injectiekit met:
GenX-II set:
• Automatische flesverwarming
• Manometer
• Explosie beveiliging (downpipe)
• Purgevalve (NX afblaasventiel)
• Brandstofdruk beveiligingskl ep
NX extra's:
• Automatische fles opener
• Composiet lichtgewicht fles 12lbs (5,5kg N2O )
• A'pexi V-AFC II
• MSD digital 6 plus
• MSD blaster-ss
• MSD 8.5 mm bougiekabels
• BMS brandstofdrukr egelaar
• Bosch inline benzinepomp 230 l.p/m
• Drukmeter voor brandstof
• Akimoto aanzuigbuis
• Ramair luchtfilter
• Ramair carterontlucht er
• Lichtere krukas poelie
• Supersprint spruitstuk (4-2-1)
• Tr rvs katvervanger
• Eps middenbuis
• Eps eindemper 4x 80mm
Wielen / remmen / onderstel[/u]
• Kosei Max 16"
• Toyo Proxis 205-45-16[/b]
• Integra type R remklauwen voor en achter
• Twee delige remschijf voor, schijf is van Alcon 280mm en het hart is van aluminium
• Brembo Powerstop remschijven achter 260mm
• Ferodo DS 2500 remblokken rondom
• RVS remleidingen met teflonbuitenla ag rondom
• Eibach pro-kit veren (4 cm verlaagd)
• Schokbrekers voor en achter Koni geel Sport 1077/1103
• Energy suspension draagarm-rubber set voor
• Energy suspension draagarm-rubber set achter
• Energy suspension rubberset voor strakker schakelen
• Tenzo veerpootbrug voor boven
• Tr draagarmbrug achter-onder
• Tr shortshifter
Interne modificaties:[/u]
• Drie meters in dashboard dmv costum made aluminium plaatje op de plek van luchtrooster midden.
• olietemp Autometer sportcomp
• oliedruk Autometer sportcomp
• nitrous drukmeter Autometer sportcomp
• Autometer meterhouder voor op de a-stijl
• air/feul-ratio Autometer sportcomp
• Momo "Race" stuur donker aluminium
• Raid snap-off
• 6mm rvs adaptorringen voor snap-off
• Räzo trappers aluminium/titanium
• Räzo poolknop aluminum
• Custum made handrem-hendel aluminium
• Stoelen en deurpanelen volledig opnieuw bekleed met leer en alcantara (AllStoff)
Externe modificaties: [/u]
• ViS-racing carbonmotorkap met luchtinlaat
• WingsWest Mugen siteskirts
• WingsWest dolphinwing spoiler
• Copy WW/Mugenachterbumper
• Packfeifer voorbumper
• APC carbon "gt" spoiler met custom made pootjes
• Altezza achterlichten in kleur meegespoten
• Richtingaanwij zers voor van de civic VTEC
• Stadsverlichti ng met knipperlichten
• Orginele S2000 ruitensproeier s op de kap
• Knipperlichten aan zijkant weggehaald
• Ruitesproeier achter weggehaald
• Ruitewisser achter weggehaald
• Antenne ook weggehaald
• Kleppendeksel donkergrijs poedercoating
• Type R oliedop
• STR oliepeilstok
• Fusion PlasmaGlow (7 kleuren)
Audio[/u]
• Radio CD-speler: Clarion DXZ718R
• Versterkers:
• 1x Infinity Kappa 54a, 4x 50 watt RMS
• 2x Infinity Kappa 102a, per stuk gebrugd 1x 300 watt RMS
• Voorspeakers: Infinity Kappa 65.3 16cm. 2weg compo set, 90 watt RMS
• Achterspeakers: Infinity Kappa 693 MK-II 6x9, 80 watt RMS
• Woofers: 2x Infinity Kappa Perfect 10.1, 350 watt RMS In gesloten box geplaatst +/- 18 Liter
• Gelaccu “Stinger P1000”, levert +/- 1000 Aph
• Stinger Condensator SSCAP1M, 1 farad
• Caliber bekabeling
Speciaal dank aan:
Harman importeur Infinity
Allstoff Alkmaar
Verleun Synthetic Art Zeewolde
Wilberg Metaal Wierden
Tuners:
DBM Maarssen
JCP Maasdijk
(http://www.12voltmedia.nl/car/images/Sphinx19485467.jpg)
(http://www.12voltmedia.nl/car/images/Sphinx19485469.jpg)
(http://www.12voltmedia.nl/car/images/Sphinx19484002.jpg)
(http://www.12voltmedia.nl/car/images/Sphinx19484004.jpg)
-
Ja dat is ie dat was ook echt een supervette bak :wedgie1: :wedgie1:
Opzich jammer dat ie gesloopt is
Maar ja anders zou je er lang niet zoveel geld voor terug krijgen dan als je hem los in onderdelen verkoopt
-
ja dat was een leuk vlot bakkie. Mis het soms nog wel maar er is wel iets leuks voor terug gekomen en die gaat hopenlijk straks ook een stuk beter vooruit.
Vova waaaaaaar blijft m'n turbo? ;)
-
dikke bak man en supervette velgen er onder
ps. die crx ziet er ook wel lache uit
-
nice
-
nice
jaahaaa Colin....... dat is NICE :)
-
nice
-
Dacht al dat de naam me bekend voorkwam
vaak voorbij zien komen toen ik nog op het slh forum rondleesde
-
topbak!! O0
Grtz Lucas
-
Heeeeeeeeele mooie wagen!!
Welkom :)
Gr.
-
Thanks allen!
ik heb hier al een beetje rond zitten snuffelen, maar er zijn hier nog veel meer gasten met een dikkere bak onder hun gat ;)
-
Dan kje wel voor dit uitmuntende compliment >:D :D ;D
-
Mooie auto en welkom hiero.
Raymond
-
kwijlbak
-
Mooie S14a! Welkom hier!
-
Dan kje wel voor dit uitmuntende compliment >:D :D ;D
hij zal ook niet de jouwe bedoelen :P :P
-
Wat ???
Echt niet :'(
-
Ik vind eigenlijk alle snelle nissans wel leuk ;)
De enige nissan die ik echt erg lelijk vind is een 100nx (met of zonder tuning), sorry als je zo'n ding hebt maar ik vind het niks. Zo'n hok is gewoon niet vooruit te schoppen ;)
-
directe taal roelt! :D
Toch vind ik een gti er best leuk uitzien en het rijdt niet verkeerd. Heb er ooit 1 keer in gereden. had wel vol leer en alles erop en eraan, incl hout stuur enzo... proefritje.. helaas te duur, maar reed wel erg fijn! :)
-
Ja misschien iets te direct, maar bedoel het goed. Ik heb respect voor iedere tuner maar denk niet dat iedere auto een potentieel tuning project is :)
Zo'n GTi zou ook een goede keuze zijn, die schoppen best kont!
Maar als ik Marcello's Z31 zie, had ik ook best willen rijden (met een gebouwd blok)
zo hebben veel vrienden en kennisen van mij snelle Nissans en Honda's, dat zijn toch wel DE produktie auto's waar ik graag in rij.
-
Waarom kan je je eigen berichten op dit forum niet editten????
Ik wilde eigenlijk een update op de voorste pagina doen maar dat ken helemaal niet...... :(
-
dat zou ik niet weten.... ik kan jou berichten wel editten, maar daar zit je niet op te wachten :D
-
hmmmm vreemd, das toch een optie die binnen alle fora aanwezig is............ ....
-
de nieuwe kerstkado'tje is onderweg (gekocht van Vova):
Een nieuwe Garrett GT28RS Ball Bearing Turbo.
Compressor:
Wheel Diameter: 60mm
Trim: 62
A/R: 0.60
Turbine:
Wheel Diameter: 53.85mm
Trim: 76
A/R: 0.86
Wastegate: Internal
Powershift:
Horsepower: 250-320
Displacement: 1.8-2.7L
Corrected Air Flow:
33 lbs/min
Dit is de ultieme 1.6 - 2.2L motor Turbo, supersnelle spool (BB en Ceramische schoepen) en een zeer hoge Flow Capacity (Luchverplaatsi ng) die tot aan de redline vastgehouden word.
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/GT28RS.jpg)
-
En het andere kerstkado is om mijn buren wat te ontlasten van die teringherrie. (ook omdat eigen audio ook niet echt lekker klonk)
Invidia[/font]
Turbo Outlet pipe/downpipe
(http://www.invidia-europe.com/files/products/s14_downpipe_invidia_voor_h.jpg)
Cat-back exhaust G200-Ti
(http://www.invidia-europe.com/files/products/g200sideangle.JPG)
-
dat is leuk spul ja! O0
-
*kwijl*
-
*kwijl*
doekje?
(http://www.dbmengineering.nl/dbm/road/poets/image/X2040_L.gif)
-
Bedankt :D
-
GRUWLIJK!!!
Echt een mooie bak man
groet kevin
-
GRUWLIJK!!!
Echt een mooie bak man
groet kevin
Hehe, ik denkdat die daar zelf ook wel achter was ;) ik denk dat dit topic erg goed is voor z'n ego :D hehe :)
-
Thanks hoor!
Ik heb er nu twee weken niet in gereden omdat de turbo los hangt, gisteren even de auto gewassen. Als ik dan de auto op een afstandje zie krijg ik letterlijk kippevel. Ik heb hem nu een jaar en nog steeds krijg ik dat gevoel. Ik werk in de zorg en moet echt veel opzij zetten om dit te kunnen rijden!
-
maar dan heb je ook wat iig O0
-
Thanks hoor!
Ik heb er nu twee weken niet in gereden omdat de turbo los hangt, gisteren even de auto gewassen. Als ik dan de auto op een afstandje zie krijg ik letterlijk kippevel. Ik heb hem nu een jaar en nog steeds krijg ik dat gevoel. Ik werk in de zorg en moet echt veel opzij zetten om dit te kunnen rijden!
tja in de zorg valt weinig te verdienen, same sjit here
-
Waarom duurt het dan zo lang? Is Maarten lui geworden? ;)
-
De post wil niet meewerken!
Maarten lui???? nee dat kan niet :)
-
Ow ok, hahahahha ;)
-
Dikke S14a heb hem al gezien op het forum van de 200sx club.
Als ik mij niet vergis komt deze wagen uit België he
Ik zal hem wel is zien op een meeting he
Als ik deze zie heb ik soms wel heimwee naar mijn S14a :'(
-
Hele vette wagen, gave kleur ook!
-
thanks guys,
als je heimwee hebt naar iets moois dan koop je er toch weer een ;)
-
plaatjes van de nieuw pacemaker ;) :D :o ::) :P ^-^
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_166.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Sphinx_167.jpg)
Over een weekje zal het wel klaar zijn :) en dan graag droog weer, kan iemand daar even voor zorgen?
-
Mooie fohn :P
-
nice
-
Hey Richard, ik hoop dat de tubby je bevalt, ik heb er helaas niet van kunnen genieten :( .
-
sick
-
Hey Richard, ik hoop dat de tubby je bevalt, ik heb er helaas niet van kunnen genieten :( .
Hey gozerd, Ja doet het erg goed. Ik moest de wastegate echt helemaal terugdraaien want hij kwam erg hard in. Is weer even anders rijden met zoveel vermogen ter beschikking.
Ik moet nog wel het een en ander aanschaffen qua electronica want fuelcut en snelheids begrenzer moeten er wel uit. Ook is iets om het een en ander mee te meten en boostcontrolle r erg handig. :)
Weet nog niet of ik piggy of standalone ga....... zucht *censored* keuzes ook altijd
Invidia uitlaat zit er onder dus dat takke geluid is iets verminderd, die downpipe is een duidelijke doorgalmer.
Goed even over jou...... wat is er aan de hand? doet de tubbie het niet of is het nu alweer stuk?
-
Hey, fijn dat hij je bevalt, hoor altijd graag feedback van mijn "klanten" :) . Mijn 1e turbo, weet niet of je daar over verteld is kapotgegaan omdat de seals het begaven na de 1e testrit, de 2e turbo heb ik 2 dagen in olie laten liggen en daarna een volle tank ingereden en nu moet ik gaan kloten met dorpels/chassis omdat ik niet door de APK kom ermee...kuhtso oi.
En wat betreft elektronica, als je 't goed wil doen pak je zeker 'n Standalone, zou ik in elk geval doen met 'n S14a ...maar 'n cheap doch effectieve oplossing is idd 'n SAFC gen II ofzo.
-
Helemaal tevreden klant!
dorpels lassen is kloten werk. Je had toch wel een plekkie om dat binnen te doen?
Ik heb die SAFC, Z32-AFM al. Wilde eigenlijk in eerste instantie nog 550cc inj en iets van software. Blitz speelgoed ergens een keer tussendoor (Boostcontrolle r en R-vit) en dan nog iets van een AEM wideband.
Nu ben ik afgelopen dagen in Birmingham geweest en met die gasten van HKS zitten praten. Die hadden het over de F-con en evt hun standalone (waar ik even de naam van kwijt ben).
Ook weer anderen gesproken en die raden me Apexi Power FC + Commander aan. En dan nog wat meetapperatuur .
Omtrent die centen maak ik me niet druk, koop toch niet alles in een keer. Dat trek ik niet, maar het spreiden over een jaar dan kom ik een heel end. Ik ben ook maar een simpele loonslaaf ;)
-
Dorpels en chassis word mij te gespecialiseer d dus dat laat ik liever doen door iemand met ervaring, het is namenlijk geen Fiat Panda die door de APK moet maar 'n klassieker die in de zomer naar de NürRing gaat :D .
Een wideband lijkt me heel fijn idd. je kunt je auto maybe 'ns laten dyno-jetten, dan sluiten ze 'n wideband aan en stellen ze je Stand Alone af, dan heb je de beste resultaten in elk geval.
-
sick
euh ik ben helemaal niet ziek btw......... kern gezond en iets overgewicht ;)
thjanks anyway! :)
-
sick
euh ik ben helemaal niet ziek btw......... kern gezond en iets overgewicht ;)
thjanks anyway! :)
Eerder problemen met evenwicht ;) (Driveway..dece mber..ice :D...)
-
@Vova
Idd gelijk heb je, laswerk van dorpels moet je wel weten wat je doet. Vooral als je ook de ring op wilt dan moet het goed zijn.
Oe ja de ring dat lijkt me straks ook top, heb dan in ieder geval voldoende vermogen om op het rechte eind het een en ander bij te houden ;)
ach we zien wel wat het gaat worden........ . u leest het terug in een van mijn topics. En euh straks eens een meeting in Limburg!
-
Eerder problemen met evenwicht ;) (Driveway..dece mber..ice :D...)
ssssssttttt (had er maar een dag last van, heb je he als je het figuur van een tuimelaar hebt;))
-
@Vova
Idd gelijk heb je, laswerk van dorpels moet je wel weten wat je doet. Vooral als je ook de ring op wilt dan moet het goed zijn.
Oe ja de ring dat lijkt me straks ook top, heb dan in ieder geval voldoende vermogen om op het rechte eind het een en ander bij te houden ;)
ach we zien wel wat het gaat worden........ . u leest het terug in een van mijn topics. En euh straks eens een meeting in Limburg!
Dat lijkt me helemaal te gek die meeting..ik ga een parkeerplek voor jou reserveren en rondom die plek water laten bevriezen en 'n camera opzetten :P
Maar van de zomer of lente (in elk geval b.b.q.-waardig-weer ) willen we in elk geval met een paar man naar de ring, je bent van harte uitgenodigd (en de rest natuurlijk ook!)
-
haha jij ook hier?
oud slh member,almerevtec
-
hey man, moet dat niet tegenwoordig AlmeraVtec zijn? hehehe >:D
Ik zie dat ik hier ook wel weer eens een update neer mag kwakken...... :D
-
haha almera nog wel
ik maak er PRIMERAvtec dan van he!
P11 GT
-
oooooooooooohj a dat was het. . . . . sx kopen? ;)
-
ja die van jou zeker
volgens mij hebben we het hier al over gehad op een ander forum haha
-
Weet ik, maar als ik blijf herhalen..... hap je toe?
Krijg jij geen Navo bonus? ;)
-
niet zo groot om jouw sx te kopen
en dan zou ik toch eerst weer op uitzending moeten gaan
ruilen tegen mn gt?
oja ik heb nog een crx achterklep liggen >:D
-
helaas dan moet ik hem nog maar ff houden maar als er wat anders komt dan is het een oldtimer of een gtr-vspec.....
-
en wat voor oldtimer?
v-spec ook erg mooi
-
die oldtimer is moeilijk ik vind erg veel auto's mooi..... Maar als voorbeeld een 280zx, maar een eigen bouw project zou ook kunnen zoals die fury die altijd bij dbm stond maar dan met het blok van een s2k?
-
ik heb die dbm tijd niet echt gevolgd
is dat die peugot met dat vtec blok wat ik las?
-
neeeeh, fury is UK eigen bouw, leuk klein speel karretje. Daar lag een een gebouwd toyota blokkie in, dat ding kwam sneller van z'n plek dan een skyline....... . dat was echt schoon 150pk op de achterwieltjes en 600kg ofzo
-
oke dat wil wel dus
en eug gaat ook lekker met de drift autos
nu weer de skyline van Ken Nomura gekocht
geld teveel?
-
(http://img74.imageshack.us/img74/5876/sphinx6bf.jpg)
uit den oude doosch
-
nee die heeft geen geld genoeg en altijd te weinig zoals gewoonlijk. Maar die wagen is ook niet van Eug....
Hey mijn oude waggie, was toch ook wel een mooie bak..
-
ja hij was zeker mooi
-
wat is er eigenlijk met die rex van jou gebeurt?
-
die was op
steeds meer mankementen
ik had het geld er ook niet meer voor om te repareren
en hij zoop veel,ik kon niet elke dag naar huis dus ik moest wel op de kazerne blijven
ik deed 300 km op een tank
ik heb hem verkocht voor 850 euro aan robvti volgens mij
toen ie hem kocht was mn remklauw ook stuk dus je kon niet rijden
-
Bummer, op een gegeven moment is het ook genoeg. Was trouwens een stevig verbruik, zoveel zoop dat ding van mij niet. Ga je met die gt nog wat doen of......
ik mis dat rexje zo nu en dan wel, ik was met dat ding wel een stuk ruiger qua gebruik. Met die sx ben ik toch stukken voorzichtiger. Kost allemaal genoeg.
-
ik mis die crx wel ja
in tunnels bijvoorbeeld :)
en ja je rijdt toch wat anders ermee
die gt heb ik gister gekocht,ik haal hem volgende week op
en dan ga ik er wel wat mee doen
verlagen,velgen ruiten tinten
en dan misschien motorisch
headers enzo
-
Dennis heeft nog wel RB25 te koop staan ;)
In tunnels is de sx leuker, steekvlammen meter hoog en twee meter lang......... Dennis kan je er hele verhalen over vertellen. hahaha
-
hahaha oke
alleen het blok te koop?
klinkt wel interresant :)
-
Yep alleen blok..... dat zijn dikke pk's alleen zit je met goedkeuring van 4 naar 6 cyllinders....
-
oja das waar
maar zal ook wel wat kosten om hem erin te laten zetten
-
Daar komt veel meer bij kijken dan je verwacht, chasis, remmen je hele ophanging moet sterker. En dan is nog de hele balans uit de wagen...... maaaaar je hebt wel een wagen die heel hard vooruit wil.
-
dat dan weer wel
plus het gewicht wat dan ook uit mn portomonnee is gaat ie ook weer harder door
-
papier geld weegt toch niet zoveel? hahahaa
-
ook hier moet ik veel papiergeld voor hebben
-
update pagina 1.
-
ik wil ook zo een fotoshoot :(
-
valt wel te regelen....... ik weet alleen neit of dat dan helemaal gratisss is :(
-
nee begrijp ik
wie weet als ik mn velgen eronder heb zal ik wel even kijken
-
eusje maakt de foto's en ik denk dat er best wel wat valt te regelen voor weinig ;)
-
oke klinkt goed
dus eus is nu ook al fotograaf?
-
eusje doet alles, al die picca's van dennis, dennis-Kluifje, Joed en mij zijn door eus gemaakt. IK kan echt niet zulke foto's maken.......
-
nee het zijn echt hele mooie fotos
daarom wil ik ook zo een shoot
-
Eusje is weer terug van vakantie...... .. snel bellen dan :)
-
Vandaag de auto op een rollenbank gehad en ik moet zeggen dat ik in het geheel niet ontevreden ben , er moet nog wel wat gebeuren maar voor een eerste uitdraai is dit prima.
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Dyno_b_26_aug_2006002.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Dyno_a_26_aug_2006004.sized.jpg)
btw de safc 0%, ecu is stock, stock boost
-
netjes :)
-
netjes!
-
Damn kerel, je hebt er écht een zwaaaar vette bak van gemaakt, exact wat ik ook zou willen. Is die keuring op je album bij de RDW Venlo? Ook geweest daar :) . Hoeveel moest je BPM dokken?
Hoeveel hebben al die upgrade's bij elkaar gekost eigenlijk en de auto?
-
Thanks
Ha die Vova, ik geloof niet dat ik wil weten hoeveel die updates bij elkaar gekost hebben..... maar jij weet best wat die spullen kosten ;) dus tel maar een beetje na :)
-
post anders ff die foto's van Vathorst hierzo...maakt je topic weer wat leuker :)
En geeft de meeste hier een betere indruk van je auto.
-
Kijk das nie verkeerd, erg netjes. Die van mij krijgt ook een GT28rs turbo kben benieuwd wat er bij mij gaat uitkomen.
-
post anders ff die foto's van Vathorst hierzo...maakt je topic weer wat leuker :)
En geeft de meeste hier een betere indruk van je auto.
die staan allemaal in de eerste post :)
@gt1981, zo'n rs gaat je heel erg verrassen ;)
-
hahah dat wil ik best geloven ja kben eg beniewd waar ik op uitkom.
Als het goed is is hij de 29e klaar ligt eraan of de zuigers optyd binnen zijn. als dat zo is sta ik met een GTSE-T op Assen.....!!!
-
demn nice!
-
MAar hoeveel heb je nu aan BPM betaald Sphinx?
-
euh..... das twee jaar geleden en dat was iets van 2300 euro, die regels zij trouwens wel allemaal veel soepeler geworden!
and euh demn thanks ;)
-
Wat is er dan soepeler gewordem?! soepeler my ass, de fuckers hebben juist nu een bepaling dat auto ouder dan 9 jaar tot 25 altijd 10% bpm is, vroeger had je na 12 jaar ofzo nauwelijks wat, ik moest gewoon 750 afdragen voor een auto van 14 jaar!!
Maar anyway, nogmaal big big compliment op je auto man! Exact mijn gewilde kleur (hoewel zwart ook fet is), mijn gewilde parts, mijn gewilde setup...ik hoop maar dat je n goed alarmsysteem hebt :P .
-
oh oke, ik hoor geen klachten bij de afdeling skyline invoer van dbm ;)
Wat voor moois heb jij ingevoerd dan?
Big compliments are welkom!
-
Is dat die witte skyline? Diegene die wat langsreed waarna alle mussen doodvielen en de viergasmeter op tilt vna sloeg? Ik ken 'm...lol .
Ik heb een 1e eigenaars, fully Nissan serviced, 100% original (zelfs die kap opnder de radiator zat er nog op!) low milage S13 ingevoerd :).
-
Netjes netjes heb je mss een paar pics.....???
-
meer picca´s: http://www.kingruler.nl/gallery/album138?page=1 (http://www.kingruler.nl/gallery/album138?page=1) :D
-
Is dat die witte skyline? Diegene die wat langsreed waarna alle mussen doodvielen en de viergasmeter op tilt vna sloeg? Ik ken 'm...lol .
Ik heb een 1e eigenaars, fully Nissan serviced, 100% original (zelfs die kap opnder de radiator zat er nog op!) low milage S13 ingevoerd :).
Nee, je moet even kijken op hun website dbmengineering .nl, er is een soort import bij gekomen. Er leuke wagens inmiddels zien binnen komen. Voornamelijk allemaal GTR-Vspecs waaronder een erg mooie blauwe R34 GTR mmmmmm
Ohkee dus een heerlijk nieuw project, ga je weer met tubbies smijten? ;)
-
Nice pics eg een strak ding.
Kben benieuwd wat er bij mij uit gaat rollen aan PK's mety zo'n GT28RS turbo, kan haast nie w88 hahahha.
-
hier al een tijdje niet geweest. Paar leuke kleine aanpassingen aan auto gedaan.
550 injectoren, Power FC, wastegate vervangen, boostcontrolle r en wat metertjes.
Ik kan niet anders vermelden dat hij het erg goed doet.
Afstelling op 1.2 bar boost, ik moet alleen ontsteking nog iets vervroegen dan gaan de pk's nog heel iets omhoog. De hoeveelheid koppel is echt super.
Vermogen 330pk@5970rpm
Koppel 428nm@4655rpm
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Dyno_29_jan_2007005.sized.jpg)
-
Keiharde cijfers!! Lekker hoor!!! ;D
-
kanonnen ! Gaat steeds beter.
-
das niet mis!! Dikke cijfersss
Grtz Lucas
-
Lekker vermogen
-
thanks! denk dat het voorlopig wel even genoeg zo is.... ik zit nu te neuzen voor tractioncontro l, lijkt me erg handig :)
-
Hahaha indd, Zou nie overbodig zijn denk...!! Mijn GT-T heeft nu 230pk en draait op 0.5 als hij op 0.7 gaat wordt hij te arm iets met de luchtinlaat zeiden ze....!!! Binnenkort is ff bekijken wat ik daar aan kan doen..!!!
-
ik neem aan dat je wel een Apexi safc hebt?
-
poehhh..bergje koppel zeg :o, daarmee kun je behoorlijke strepen trekken! :D
-
Ik vind 'm serieus een van de mooiste nissans die ik ken (en ik ken er een aantal).
Daarbij kan ie z'n uiterlijk ook helemaal waarmaken. Prachtbak !
-
poehhh..bergje koppel zeg :o, daarmee kun je behoorlijke strepen trekken! :D
Ik had de pk´s wel verwacht maar idd het koppel is aanzienlijk en dat had ik juist niet verwacht. Op een sprint van 100-220 met een gt3 (non tubbie) had ik aanzienlijk meer power en liep ik met stappen uit (en hij gaf toch echt gas), ook dat had ik niet verwacht.
@ Banzai, hij is wel mooi ben ik met je eens maar hij is aan de buitenkant gewoon stock (op velgen, verlagen en blinderen na)
-
Vind het model zo al heel mooi. Hoef je niet te veel aan te doen.
-
idd niks aan doen is gewoon een super model
-
is wel genoeg troep voor te koop
-
Die wagens zien er standaard al erg bruut uit. Gewoon lekker zo laten! Je ziet ze toch bijna nooit dus saai zal die niet worden!
-
je wil er een grotere turbo opzetten?
is het weer niet genoeg? :)
als je je andere turbo niet kwijt kan, wil ik hem wel vasthouden hoor!
-
Ooooh was meer bedoeld om dennis op de kast te krijgen.
a. wil ik nu wegligging nog aanpakken, antirolbars, motorsteunen, tractioncontro l
b. rustig aan delen kopen voor bouwen van blok
c. en dan maar eens kijken welke turbo er mooi bij past ;)
dus dat gaat nog wel ff duren....
-
Ooooh was meer bedoeld om dennis op de kast te krijgen.
haha
oke, das altijd wel snel gedaan
ja dat wordt wel een lange tijd, net zoiets als ik en velgen met banden
en dan heb ik het niet eens over die deuk haha
-
zolang als jij over je banden doet? nou..... ik weet niet of ik wel zoveeeeel geduld heb ;)
-
als het goed is heb ik deze week de laatste 2
en volgend weekend mn koni's en de velgen eronder
dus het gaat eindelijk wat worden
-
het was al wel wat hoor.....
-
als het goed is heb ik deze week de laatste 2
en volgend weekend mn koni's en de velgen eronder
dus het gaat eindelijk wat worden
eindelijk..... ..
-
ik ken vrouwen die sneller bevallen ;)
-
veel sneller ;)
-
hehehe
-
gaaaaap ;)
-
Gapen in mijn voorstel topic???? oppassen of prik de band lek van je tank!
Works eindelijk binnen en gaan er deze week onder. Mooi setje brede Falkens FK452 erom. En dan vrijdag maar eens testen hoe het gaat met de grip.
We hebben van Whiteline bijna alle goodies besteld en die komen er na de test van vrijdag op. Ik ben dan zeer benieuwd hoe de wegligging dan is verbeterd. Vooral omdat Job van Whiteline overkomt om te helpen bij de perfecte uitlijning en voor een tweede testrit.
Op dit laatste verhaal kom ik nog met details op terug.
-
dat gaat er erg strak uitzien met een setje Works eronder, ben benieuwd welke het zijn...
-
deze ;D :
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Afbeelding_194.sized.jpg)
(http://www.kingruler.nl/gallery/albums/album138/Afbeelding_196.sized.jpg)
-
dat ziet er erg goed uit!!!
-
oei dat zijn mooie velgen
in het wit zijn ze denk ik mooier haha
-
oei dat zijn mooie velgen
in het wit zijn ze denk ik mooier haha
vooral onder een zwarte wagen zeker ;)
-
Heel mooi, dat zal geweldig staan.
-
Holy crap! Dikke wielen man!!!! Heel fraai
-
Holy crap! Dikke wielen man!!!! Heel fraai
staan ook goed onder een coopert volgens mij ;)
-
heb volgens mij deze auto 2 weken geleden in almere zien staan bij de mac donalds op vrijdag avond.
groet kevin
-
hmmm bij sjonnie ;) meeting? kan idd kloppen kwam even langs....
-
heb ik het toch goed gezien
ik stond de hele tijd te kijken bij je auto
ik was zelf met die oranje p11 gtse
maar je auto ziet er echt goed uit en lekker brede bandjes erop (d8 dat je 265 breed hebt achter)
groet kevin
-
hehe ik kom normaal nooit op dit soort meetingen omdat ik er slechte ervaringen mee heb.
Maar thanks voor je intresse en er zit idd 265 achter op....
Ik heb idd die oranje p11 gezien..... ook een wagen waar je je niet voor hoeft te schamen!
-
thnx man.
hij is overigens wel te koop omdat ik een s14 pre-facelift wl hebben vandaar mijn intresse.
woon je vlakbij almere?
-
uit een eerder topic van sxoc
(http://img131.imageshack.us/img131/3678/s14aflamemh7.jpg)
Vandaag de eerste testrit gehad voor het blad AutoVisie. Olaf Comijs had vandaag even tijd gemaakt om met mijn wagen te testen op Zandvoort zoals hij nu is.
Soms denk je dat je een klein beetje kan sturen, maar voel me na vandaag echt een mietje....... dit sloeg echt nergens op, ik krijg die grijnzzzzz niet meer van m'n kop af. Wat kan die gast over dat cirquit crossen!!!!!
Power voldoende alleen turbo mocht wel iets agressiever inkomen.
Duidelijk behoorlijk last van onderstuur en nog wat kleine andere zaakjes die moeten veranderen, daar gaan we de komende weken iets aan doen in samenwerking met Whiteline-uk, DBM-engineering, Falken en Olaf natuurlijk.
ik hoop binnenkort nog meer te kunnen vertellen. :feestje:
Ohja zo ziet het er nu uit:
(http://img45.imageshack.us/img45/7168/s14pb2qs4.jpg)
-
Nou vandaag was testdag twee. Ik geef een kort verslag.
Ohja geen gezeik over die lelijke stickers of ik laat je door Dennis besnuffelen!
DBM/Jeroen heeft de afgelopen week een groot gedeelte van het Whiteline Flat out pakket gemonteerd en heb gisteren op specificatie van Whiteline de auto laten uitlijnen.
Oa gemonteerd zijn:
- Front Adjustable Sway Bar 27mm
- Rear Adjustable Sway Bar 22mm
- Rear Upper Control Arm
- Rear Toe Control Arm
Wat polyrubbers e.d. vervangen
Erg mooie Greddy Oliekoeler met relocationkit en thermostaat gemonteerd.
Vandaag heeft Olaf met mijn auto en met twee verschillende afstellingen gereden op cirquit Zandvoort. Dit alles voor de eerder genoemde reportage in Auto&Tuning.
De eerste setting stonden de voorste swaybars hard en achterste Swaybars iets minder "hard" waardoor de auto heel erg mooi in balans was. Je kon vrij makkelijk de auto in onder en overstuur krijgen en op die manier leuk spelen en alles zeer goed controleerbaar . Ik merkte ook dat de auto veel rustiger op het cirquit reed, veel vlakker. Deze setting was echt perfect voor hard een cirquit te pakken.
Waar bij de eerste test voornamelijk veel onderstuur was en de auto moeilijk in een drift te krijgen was, ook helde de auto alle kanten op. Dit was duidelijk nu verdwenen.
Olaf was duidelijk beter te spreken over de nieuwe setting!
Tijdens die rit is er ook filmmateriaal gemaakt voor een "auto zender" achter de decoder, deze gebruiken ook het hele verhaal voor een repportage van mijn wagen. Tevens een mooie fotoshoot gemaakt met de fotograaf van Auto&Tuning en Avi GT-ART. De auto was echt even het middelpunt van de aandacht.
Na dat alles de tweede setting even aangepast en achterste swaybar op de hardste stand gezet. Dit was duidelijk een mooie driftsetup. En natuurlijk was de beurt aan Olaf om die setup te testen. Heel even sturenen het was al snel was duidelijk te zien dat olaf het goed naar zin had. Samen met Paul Vlasblom Twindriften in de R33 van Eugene (later ook in zijn eigen BMW) en zo lekker het hele cirquit over. Dit was echt een super gezicht om je eigen auto zo te zien en verschillende malen kwam bij mij in gedachten dit moet ik ook leren ;)
Oliekoeler deed het erg goed! Zonder oliekoeler moesten we bij de eerste test twee weken terug al na twee rondjes moesten minderen konden we vandaag echt lekker blijven gassen.
Eigenlijk waren we net klaar en toen stopte mijn sx ermee. De stock koppakking waarschijnlijk lek net tussen cyllinder 1 en 2. Alles wijst er wel een beetje op dat het die pakking moet zijn. Geen gekke rammels of rare rook.
Ik denk niet dat er iets echt stuk is dus tijd voor de volgende upgrade, al had ik daar best nog even mee willen wachten. Dus we zien morgen wel wat het probleem is. Wel een mooi moment om ook de nokkenassen en veertjes te doen en wat andere kleine zaken.
Jammer dat het stuk is maar ik had het ook wel een klein beetje ingecalculeerd dat het zou kunnen gebeuren.
even wat foto's (heb helaas nog geen filmpje)
(http://img259.imageshack.us/img259/8419/s14a1pt4.jpg)
(http://img504.imageshack.us/img504/4177/s14a2wy1.jpg)
(http://img378.imageshack.us/img378/4381/s14a3un5.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/9858/s14a4ox5.jpg)
(http://img378.imageshack.us/img378/69/s14a5dq4.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/7963/s14a6lg6.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/7231/s14a7al1.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/8616/s14a8hp5.jpg)
-
leuke pics!!! en wat een upgrades allemaal erbij, dat gaat de goede kant op.
jammer dat de boel nu naar de klote is!
-
vette aktiefoto's!!
gr Ronald
-
echt top, zo'n reportage !
-
Ziet er echt vet uit O0
-
super gaaf man.
-
jmr dat je hem af loopt te trappen
maar ik zou het zelfde doen
-
Ik wou net zeggen
daar is zo'n auto eigenlijk voor.
groet kevin
-
Thanks voor reacties!
Je stopt er duizenden euro's in voor meer pk's, good looks en wegligging en vervolgens ga je het niet gebruiken en alleen maar poetsen. Ik weet niet maar ik denk dat ik dat eerder zonde vind. Zo'n auto is om te gebruiken maar dat wil nog zeggen dat hij na een dagje driften al afgetrapt is. Dat wat stuk is gaat alleen maar weer beter worden, wie weet staat de wagen er over twee jaar als full race car....
Wat betreft de test. Het blijft me verbazen wat een setje swaybars doet. De meeste tuners hebben wel een mooi coilover setje. Zo ik ook, ik had vorige week maar bedacht dat ik heel snel veel hardere veren nodig had en zat zelfs al te denken aan een nieuwe Tein Competition set. Nu met die swaybars is het qua wegligging en bocht gedrag een volledig andere auto geworden. Veel en veel neutraler en kan nu veel beter zelf bepalen of ik onder of overstuur wil crieeren. Nu hebben die whiteline swaybars ook de mogelijkheid om ze in een iets andere stand te zetten (twee boutjes en dat is in 10 minuutjes gedaan met een krikje erbij) en vervolgens heb je een setup waarin de auto heel erg makkelijk in overstuur gaat. Ik loop toch al een geruime tijd mee maar ik denk dat binnen de tuningsmarkt in Nederland het nut van zwaardere swaybars echt word onderschat!
-
Jep daarom stop ik ik 0 euro's in tuning en PK en poets ik liever ;) , ben toch meer van show dan go
Maar dat van die swaybars kan aardig kloppen, ze zijn op G20 en hier nu ook bezig met groupbuy's, alleen deze is niet verstelbaar geloof ik
al erachter wat stuk is gegaan?
-
nope er was woensdag even wat weinig tijd, zaterdag even een lektest doen misschien dat daar iets uitkomt... misschien injector problemen zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
Ik zou altijd voor een verstelbare swaybar gaan, je kan zo meer expirimenteren wat het beste past voor je rijstijl en wens.
btw omtrent show en go, ieder zo zijn ding wilde er alleen mee zeggen dat ik niet zo show ben :)
Ik ga absoluut voor go zolang het nog kan!
-
ik vind het ook echt een show and go auto hoor.
ander vraagje.
wat zijn coil overs?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover (http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover) ;D ;)
-
Super vette foto's man!!!! O0
-
nou probleempje opgelost, met het driften was het binnenste spatscherm van het linker voorwiel beschadigd en had ook de onderliggende draadboom geraakt...... beetjes solderen en wat krimpkous en het was opgelost.
-
beter dat het opgelost is.
ik heb vandaag ook in een s14a gereden.
en nu weet ik 100% cker dat ik er één wil hebben, wat rijd zo'n ding super zeg
-
kijken maar niet koopen he kevin :D ;D
ik weet wat een turbo ervaring met je doet
dus van de week denk ik weer volop p10 turbo rijden
-
wilde wel kopen maar had niet genoeg van die ronde muntjes in me zak ;)
deze week kijken of ik dat toch voor elkaar kan krijgen en anders gaat dees niet door.
@TS sorry voor offtopic
-
kijk das weer mooi opgelost!
-
Wat een super toffe bolide zeg. O0
Ik moet nog maar even door sparen denk ik.
-
Wat een super toffe bolide zeg. O0
Ik moet nog maar even door sparen denk ik.
pas op straks krijgt ie nog kapsones! :D ;D
-
je weet toch..... maar dat sparen moet ook ik nog steeds voor een aanschaf van iets.
-
wat heb je op het oog?
is nooit af natuurlijk
-
ik denk dat het volgende een diff gaat worden :)
-
ah toch meer naar de drift set up aan het bouwen? :)
-
nee voor cirquit is een diff toch ook wel erg handig
-
Wow!!
Fantastisch mooie 200SX en werkelijk super mooie foto's en verhalen!!
-
Thanks! is ook echt een genot om in te rijden.....
-
hij word steeds mooier!
Maarrrr die stickers, :-X
hou hem netjes 8) O0
-
Aan de buitenkant gebeurt toch relatief weinig, kan wel steeds beter hoeken met dat ding.
Je zal toch niet gaan klagen over stickers als je de whiteline goodies en 2 setjes banden "kado" krijgt.... toch;)
maar die plakzooi gaat er na de timeattack weer netjes af. :)
-
Aan de buitenkant gebeurt toch relatief weinig, kan wel steeds beter hoeken met dat ding.
Je zal toch niet gaan klagen over stickers als je de whiteline goodies en 2 setjes banden "kado" krijgt.... toch;)
maar die plakzooi gaat er na de timeattack weer netjes af. :)
Dat is zeker niet gek, dan wil ik ook wel gaan rijden met plakzooi >:D O0
-
Mooie repo over mijn plakbak:
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx1.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx2.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx3.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx4.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx5.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx6.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx7.sized.jpg)
(http://streetlegalkhk.nl/pics/sphinx/sphinx8.sized.jpg)
met special thanks to:
DBM engineering
Olaf Comijs
Falken
Whiteline
-
8) cool O0
-
Zeker cool! O0
Hebje geen grotere goed leesbare afbeeldingen? ;)
-
Ik zag t op de cover, alleen nog geen tijd gehad t blad uit de verpakking te halen en te lezen ;) Straks maar eens doen, ziet er interessant uit :D
-
Gaaf.
-
bruut
-
Goede deal,
Het is allemaal al duur genoeg, als je op deze manier gratis onderdelen kan krijgen heb je groot gelijk!
Aan de buitenkant gebeurt toch relatief weinig, kan wel steeds beter hoeken met dat ding.
Je zal toch niet gaan klagen over stickers als je de whiteline goodies en 2 setjes banden "kado" krijgt.... toch;)
maar die plakzooi gaat er na de timeattack weer netjes af. :)
-
echt een mooie wagen :)
-
lekker bezig zo
-
kwijl kwijl kwijl :D
-
Van de weekend ff de wagen van close up kunne bekijken. Hopelijk heb ik niet op je wagen gekwijlt :P Haha..
Nee, serieus, echt een prachtbak. Hij stond gewoon uit tussen die 8 Skyline's, nou, dan heb je wat moois hoor!! O0
Grtz