Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: luminous flux op 23:43:18, dinsdag 10 maart 2009
-
Bij deze stel ik me voor op dit forum!
naam: Roy
woonachtig in N-Limburg
prev. owne'd car: civic EJ2 b16a2
current car: Nissan S14 sr20det
engine:
S14 Black Top SR20DET with VTC
* Horsepower: 220hp @ 6000rpm
* Torque: 203 ft/lbs @ 4800rpm
* Turbo Specs:
* Compressor: T-28, 60 trim 60mm BCI-1 compressor in T-04B housing
* Turbine: T-25, 62 trim 53.8mm 0.64 A/R turbine housing.
* Center Section: Ball Bearing
engine/performance:
A'pexi air intake kit
turbo restrictie verwijderd
exteriour:
Silvia Badge (ter vervanging van Nissan logo op de motorkap)
S14a(facelift) tail lights
Freeflow exhaust
interour:
volledig zwart leer
airbags
airco
stoelverwarmin g
elec. ramen
elec. spiegels (+ verwarmd)
wheels:
oem 16" 5spaak
Lug Nuts bordeaux rood
sound:
oem, Ipod ready
Feauteaux:
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/LGIM0578.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/LGIM0579.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/LGIM0564.jpg)
interiour:
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/S14interiour1small.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/S14interiour2small.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/S14interiour4small.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/S14interiour5small.jpg)
enginebay, sr20det:
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/LGIM0548.jpg)
(http://i52.photobucket.com/albums/g31/MeridianFlow/my%20silvia/LGIM0559.jpg)
-
Welkom
en erg benieuwd naar de foto's
-
welkom hier op het forum!!
pletter hier maar gauw wat foto's neer!
gr Wout
-
welkom... post idd ook maar ff wat piccis :D
hoeveel heeft de s14 gelopen?
-
hallo en welkom
nog toekomst plannetjes???
-
Welkom op het forum
ben benieuwd naar de plaatjes ;)
-
welkom hier. en ja we zijn dol op foto's ;D
-
welkom
-
Welkom :)
-
welkom ;)
-
Welkom. Lekker kleurtje voor een S14 :)
Maar ligt het aan mij of hangt je uitlaat ongelijk?
-
Gave bak, over die "crx" uitlaat heb je helemaal gelijk dat die eronder uit mag :)
-
ten eerste: bedankt voor de reacties en de verwelkomingen!
ten tweede: ik heb er foto's bij gezet vandaag, moet nog wat foto's van interieur nemen... plannen zal ik nog toevoegen aangezien ik voorlopig niet echt grote updates in de planning heb!
ten derde: ja die hangt ook ongelijk... maar die gaat er ook onderuit, de vorige eigenaar heeft die gemonteerd maar ik vind het geen gezicht... het is een honda crx einddemper en die hoort dus niet onder de 200sx naar mijn mening, dat zal dan ook een van de eerste dingen worden die ik zal veranderen aan de S14 O0
-
welkom man
Lekker kleurtje O0
-
rare combi die uitlaat
snap niet waarom ie dat nou heeft gedaan onder een SX
maar goed, smaken he
-
dikke bak man
-
rare combi die uitlaat
snap niet waarom ie dat nou heeft gedaan onder een SX
maar goed, smaken he
ja inderdaad... blijft voor mij ook een raadsel, maar ik wil een enkele demper die in een lichte hoek naar buiten komt!
-
Dat ziet er netjes uit! O0
En die auspuff kan idd beter de schroothoop op!
Gr Wout
-
mooi pics, zit nog goed strak in de lak als ik dat zo zie.
die uitlaat, tja vind het zo gek nog niet eens staan, heb wel erger gezien!
-
Glimt als een tiet!! Uitlaat idd eronderuit, dat kippengaas eraf, en het is een super strak bakkie!!
Welkom! :)
-
Howdie :cheer:
hou hem heel O0
-
Schitterende kleur! Ben alleen niet zo te spreken over het kippengaas en de uitlaten.. Verder echt een schitterende wagen! O0
Veel plezier ermee!
-
strakke bak man!
ik had hem ook al zien staan op internet.
zoals de meeste al zeggen, kippengaas eruit en een mooie eindemper eronder zetten.
veel plezier ermee
-
Hoii,
Nette wagen, ik heb hier enkele weken geleden een proefrit in gemaakt, reed erg lekker O0
-
Hoii,
Nette wagen, ik heb hier enkele weken geleden een proefrit in gemaakt, reed erg lekker O0
en niet gekocht??
-
en niet gekocht??
Nee, ik wil toch voor de S14a gaan O0
-
bedankt voor de reacties!
gaas en demper gaan er ook nog onderuit! er zaten ook nog stickers op en die zijn er allemaal al vanaf voordat ik foto's ging posten O0 Heb ook heel lang getwijfeld om voor S14 of S14a te gaan maar aangezien het aanbod niet heel hoog is en deze S14 in goede staat verkeerd heb ik de auto gekocht. Ik kan altijd nog een S14a front (motorkap, fenders, lampen en bumper) overzetten in de toekomst :)
-
en niet gekocht??
nee anders had deze gast hem niet he
-
welkom hier, mooi kleurtje
-
welkom hier
auto ziet er netjes uit leuke kleur
inderdaad de uitlaat hoort er niet onder beetje raar gezicht
succes met modden
gr
Dennis
-
Hoi,
Ja deze bedoeling had ik ook om er een S14a neus op te zetten, alleen wegens het aankoop van een s14 is mijn S14a neus overbodig geworden, mocht je interesse hebben, stuur me maar een pm.
Veel plezier met je S14!
Mvg, Giel
-
Laatste even de originele grill gepoetst en weer terug geplaatst, het gaas zat met de originele punten bevestigd dus dit was makkelijk om te steken!
Ik heb gisteren eens de motorbaai geïnspecteerd, om iets wijzer te worden van de stock set-up die er in ligt! Omdat dit mijn eerste turbo-auto is ben ik nog een turbo-noob... Ik ben er achter gekomen dat de er tussen de (relatief) kleine intercooler en de gasklep een dumpvalve zit (een beetje weg gepropt onder de zekeringskast).
Ik zou graag de stock dumpvalve vervangen met een BOV zodat het afblazen te horen is maar vraag me af of dit gewoon redelijk plug en play is om van dumpvalve naar BOV te gaan. Door de BOV wordt natuurlijk druk afgeblazen naar de buitenlucht, dit is door de MAF gemeten lucht die dus gedeeltelijk ontsnapt, kan de auto daardoor niet te rijk lopen af en toe? Of zijn de verschillen te verwaarlozen? Neem aan dat er hier meerdere 200sx rijders zijn die de dumpvalve vervangen hebben voor BOV, alle info is welkom :)
-
meningen zijn heel erg verdeeld over een bov.
je schijnt op standaard druk zelfs een heeel klein beetjevermogen te verliezen, maar dat neem ik zelf voor lief want dat geluid is gewoon uber
-
jou geluid is inderdaad UBER ;)
-
tijdje niet ge-update hier... heb de 1ste post even aangepast met foto's en info want er zijn wel wat dingen veranderd!
updates:
- Motorkap opnieuw gespoten (want oem nissan logo liet cement resten achter >:( lang verhaal)
- Silvia badge op het front
- S14a achterlichten
- Japdemper freeflow
- Apexi Air Intake
- FBU, boost restrictie verwijderd!
waar ben ik momenteel mee bezig:
- heb sr20det-versnellingsbak in bestelling
- heb een SPEC stage3 clutch in bestelling
zodra deze binnen zijn monteren zodat ik weer lekker kan schakelen, schijnbaar vond de vorige eigenaar (goed) schakelen moeilijk ofzo want de huidige versnellingsba k vertoond aardige slijtage!
toekomst plannen:
- Apex gen2 comfy schroefset
- Locking Collars
- Nismo front upper strutbar
- 18" deepdish/fatlip velgen (na de winter)
-
M'n vriendin heeft vandaag een Nissan Figaro Hyves aangemaakt. Er was er al 1, maar die is moeilijk te vinden en mist eerlijk gezegd een clou... Deze hyves is om alle(zoveel als mogelijke) Figaro rijders te verenigen !!
We hebben foto's gezien van een Engelse Figaro meeting en meer van dit soort autootjes naast elkaar ziet er verdomd geinig uit :D
-
M'n vriendin heeft vandaag een Nissan Figaro Hyves aangemaakt. Er was er al 1, maar die is moeilijk te vinden en mist eerlijk gezegd een clou... Deze hyves is om alle(zoveel als mogelijke) Figaro rijders te verenigen !!
We hebben foto's gezien van een Engelse Figaro meeting en meer van dit soort autootjes naast elkaar ziet er verdomd geinig uit :D
En dat heeft hiermee te maken omdat...?????
-
M'n vriendin heeft vandaag een Nissan Figaro Hyves aangemaakt. Er was er al 1, maar die is moeilijk te vinden en mist eerlijk gezegd een clou... Deze hyves is om alle(zoveel als mogelijke) Figaro rijders te verenigen !!
We hebben foto's gezien van een Engelse Figaro meeting en meer van dit soort autootjes naast elkaar ziet er verdomd geinig uit :D
WTF??
-
ja, waarom staat dat in mijn topic ???
ontopic, update:
- S14a gearbox uit japan is inmiddels gearriveerd
- Exedy stage 1 (450nm) clutch is gearriveerd (SPEC clutch duurde te lang)
- nieuwe druklager en toplager heb ik gehaald
over 2 weken heb ik helaas pas de tijd om dit alles onder mijn s14 te hangen. tot die tijd geen updates dus :P
En laat aub die Figaro's maar weg uit mijn topic!