Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: vtecprelude op 22:14:02, maandag 22 september 2008
-
Zal me maar ff voorstellen,
Ben Gert,23 jaar en kom uit Westervoort city.
Auto :
Nu bezig met volledige revisie,over een maand is ze weer back in town.
Hier de specs als ze klaar is.
Bijna alles zit er al in,alleen de motor nog weer opbouwen en erin hangen.
- Honda Prelude 2.2i VTEC 4ws JDM 220 pk
- Volledige koprevisie,van een H22A8 TypeS red-top
- EGR valve afgesloten
- DCsports spruitstuk
- TEIN Flex met EDFC suspension kit
- D2 Bigbrake front kit
- Goodridge rvs remleidingen rondom
- Exedy race koppeling
- Nieuwe krukas en drijfstanglage rs.
- Nieuwe zuigerveren
- Homokineten vervangen
- Catvervanger en japstyle einddemper met titanium tip.
- ECU opnieuw afgesteld
- Lenso Spider 17'' wielen
- Dunlop SP sportmaxx 215/40R17 rubbertjes erom
- Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels
- JDM onepiece headlights
- Xenon
- Spoon front lip
- Dubb.Din touchscreen HU
- Boston Acoustics SL60 Composet
- Focal Utopia bandpass subwoofer
- Rockford Fostgate 1050S Versterker
- Audison condensator
- Playstation2
- Dvd speler
- 7'' lcd scherm
- Lederen interieur
- Facelift conversie
- EL verlichte tellerbak
- Chromen deurhendeltjes
- CruiseControl
- Geblindeerde achterruiten
- Opnieuw spuiten,zwart,kleur van de Mercedes C280
Vergeet vast nog wel iets,maar zal ik nog wel posten dan.
Hier iig wat pics van de auto:
http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01394.JPG
http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01426.JPG
http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01431.JPG
http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01432.JPG
Wanneer ik de motor weer ga inbouwen post ik wel wat foto's
grtz Gert
-
Welkom
(http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01394.JPG)
(http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01426.JPG)
(http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01431.JPG)
(http://www.dark-reactor.nl/images/DSC01432.JPG)
Bij deze meteen de foto's ff zichtbaar gemaakt ;)
-
welkom, mooie wagen trouwens ;)
-
Mooie Honda. Leuk. Dit is een Nissan-forum ???
-
Welkom en erg netjes dat je je ff voorstelt voor je Nissan vragen stelt, kennis is hier genoeg LOL. Wel zijn we ook benieuwd naar de P10 waar je aan bezig bent.
gr BB
-
Haha ...
Ja maar nissan heb ik ook wel beetje in het bloed zitten hoor :$
En ja ... ik heb er ook een hekel aan als mensen bij ons meteen op het forum gaan lopen spammen zonder zicht fatsoenlijk voor te stellen >:(
Iig bedankt voor nu al de leuke reacties haha O0
grtz gert
-
OK Gert. Gevoel voor humor is altijd goed. Graag meer info dan. Van mij mag je blijven en die Honda van je ziet er prima uit. Dus nogmaals welkom.
-
Welkom :)
-
Welkom
mooie prelude!
-
whoehoe meer honda + vtec...beter kan niet;)
-
Mooie bak! O0
-
Mooie bak! O0
jawel.
jammer dat het een honda is
-
jammer dat het een honda is
Respect voor ieders keuze :) Dus niet lopen bit*hen.. Hiernaast heeft hij ook een P10 automaat.
-
whoehoe meer honda + vtec...beter kan niet;)
Echt wel Nissan VVL :cheer: kicks vtec :bootyshake:
-
Daar heb je een punt ;) Als hij het niet geloofd: zoek eens op Youtube naar Pulsar VZ-R (VVL NEO) vs. Civic Type R O0
Dit zijn allebei af-fabriekswagens, maar gaan op het circuit tegen elkaar racen. De Pulsar speelt met em!
http://www.youtube.com/watch?v=YnYqupXMSr0
-
Daar heb je een punt ;) Als hij het niet geloofd: zoek eens op Youtube naar Pulsar VZ-R (VVL NEO) vs. Civic Type R O0
Dit zijn allebei af-fabriekswagens, maar gaan op het circuit tegen elkaar racen. De Pulsar speelt met em!
http://www.youtube.com/watch?v=YnYqupXMSr0
gelukkig heeft honda hier de looks :wedgie1: :applaus: ;)
-
Over smaak valt niet te twisten ;)
-
Weet het haha ...
Koppel he ..
Honda zijn toerenblokken,hoop pk,weinig koppel.
Nissan doet wel anders,meer cc's en werkt meer met turbo's
Maar een 2.0i primera tegen prelude 2.0i .. redelijk gelijke klasse,dan legt de primera het ook af >:D
Maar als ik het om vermogen ga doen,dan ga ik wel voor de skyline R34 of Honda NSX :cheer:
-
heet de almera daar ook pulsar dan?
-
Weet het haha ...
Koppel he ..
Honda zijn toerenblokken,hoop pk,weinig koppel.
Nissan doet wel anders,meer cc's en werkt meer met turbo's
Maar een 2.0i primera tegen prelude 2.0i .. redelijk gelijke klasse,dan legt de primera het ook af >:D
Maar als ik het om vermogen ga doen,dan ga ik wel voor de skyline R34 of Honda NSX :cheer:
Weet het, Honda heeft hoge compressie blokken. Daarentegen heeft een GT als je het mij vraagt rond de 150 PK,
terwijl een Prelude meer pk's heeft? Hoeveel precies weet ik niet. Wat zijn eigenlijk je plannen met de P10?
Offtopic: Ja, onder de noemer Pulsar vallen de N14, N15 & N16.
-
Weet het haha ...
Koppel he ..
Honda zijn toerenblokken,hoop pk,weinig koppel.
Nissan doet wel anders,meer cc's en werkt meer met turbo's
Maar een 2.0i primera tegen prelude 2.0i .. redelijk gelijke klasse,dan legt de primera het ook af >:D
Maar als ik het om vermogen ga doen,dan ga ik wel voor de skyline R34 of Honda NSX :cheer:
Een Primera eGT weet anders prima raad met een Prelude 2.0. Ik zit net op autoweek te kijken en zie dat een Primera eGT wel een stukkie sneller is.
-
Een Primera eGT weet anders prima raad met een Prelude 2.0. Ik zit net op autoweek te kijken en zie dat een Primera eGT wel een stukkie sneller is.
Kom maar met je Prelude tegen mijn K12 :)
-
Geen straatrace praktijken he ;) !
-
Een Primera eGT weet anders prima raad met een Prelude 2.0. Ik zit net op autoweek te kijken en zie dat een Primera eGT wel een stukkie sneller is.
Een Primera eGT weet anders prima raad met een Prelude 2.0. Ik zit net op autoweek te kijken en zie dat een Primera eGT wel een stukkie sneller is.
tja discussie apart...je hebt ook nog verschil in europees/japans. Ik heb bijvoorbeeld de B18C type-R, japanse integra type-r dus. Heeft 200pk/210pk standaard. Het europese model maar 185pk.
Prelude blok is net zo 185pk europees en jdm blok 220pk.
1.6jes is nog erger. europese non-vtec is ongeveer 130pk, vtec 150/160, japanse 185pk. Snelste 1.6 blok is ook alleen gemaakt in japan. De b16b = 185pk. Zit in een Honda civic Ek9
-
Mijn prelude heeft een japanse H22A8 ... dus 220 pk red-top
De 2.2i VTEC is eigenlijk de ''bigblock'' van Honda.Die heeft nog behoorlijk wat koppel.
De 1.6 VTEC(b16) of de 1.8 vtec(b18c) hebben hoop pk,maar géén koppel.
Die sprint is gewoon tegen een normale P10 2.0i,toen liep ik wat uit van hem.
Ik heb geen plannen met de P10,lekker stock laten.
Honda voor het sportieve rijden en voor t gooi en smijt werk,en de Nissan lekker cruisen(rijdt minder nerveus en héérlijk soepele auto)
-
Mooie Prelude hoor.En dr zijn wel Primera's die spelen met 220 pk Prelude's hoor :P ::)
Gr Ronald
-
Weet het haha ...
Koppel he ..
Honda zijn toerenblokken,hoop pk,weinig koppel.
Nissan doet wel anders,meer cc's en werkt meer met turbo's
Maar een 2.0i primera tegen prelude 2.0i .. redelijk gelijke klasse,dan legt de primera het ook af >:D
Maar als ik het om vermogen ga doen,dan ga ik wel voor de skyline R34 of Honda NSX :cheer:
De Pulsar VZ-R van het filmpje heeft een 1600 motor met VVL (Vtak achtig).
-
Ach, nissan heeft natuurlijk mijn voorkeur, maar Honda is absoluut een heel mooi merk.
Geen twijfel over mogelijk.
-
Mooie Prelude hoor.En dr zijn wel Primera's die spelen met 220 pk Prelude's hoor :P ::)
Gr Ronald
Ik had het over een 135 pk 2.0i prelude haha.
Een stock primera 125 pk 2.0i legt het wel af tegen een stock 220 pk prelude,maar dat is ook appels met peren vergelijken.
De primera's die spelen met de 220 pk prelude's zijn niet de ''tamme 2.0i's '' =D
Maar ik ga geen discussies voeren wie sneller is etc. haha:p
Dat zie ik het liefste bij een sprintje ofzo,dan kan je oordelen.
Maar Honda en Nissan .. die hebben mijn voorkeur,of ik nou nissan of honda rij,maakt me niet uit,blijven allebei uber betrouwbaar =D
-
mooie uitdaging zou ik zeggen ;D
Primera van Ronald AKA primerafreak loopt dacht ik tegen de 260 pk aan , incl Turbo O0
succes :applaus:
-
mooie uitdaging zou ik zeggen ;D
Primera van Ronald AKA primerafreak loopt dacht ik tegen de 260 pk aan , incl Turbo O0
succes :applaus:
Hij had het over orgineel.
Dus antony dit is jou kans. :P
-
honda of nissan wat maakt het uit, 300 pk of 100 wat maakt het uit.
Gaat om hoe je het bediend, recht toe recht aan kan iedereen, maar de eerste de beste bocht is vaak leuker :D
mooi prelude btw ;)
-
honda of nissan wat maakt het uit, 300 pk of 100 wat maakt het uit.
Gaat om hoe je het bediend, recht toe recht aan kan iedereen, maar de eerste de beste bocht is vaak leuker :D
mooi prelude btw ;)
Ervaring mee he :) Zo snel mogelijk door de bocht....
-
Ervaring mee he :) Zo snel mogelijk door de bocht....
uit de bocht was het in mijn geval, ow wacht, ook de jouwe ;)
-
Hier nog een...... uit de bocht!! LOL
Leuke Honda.. O0
-
wat de wegligging betreft heb ik niks te klagen ::)
Onderstel is compleet aangepast,energy suspension rubbers,TEIN flex met EDFC ( om hardheid elektronisch in te stellen) suspension kit,4 wheel steering en nog wat dingen die ik waarschijnlijk vergeet haha.
-
EDFC ga ik ook aanschaffen
leuk speelgoed
-
uit de bocht was het in mijn geval, ow wacht, ook de jouwe ;)
Ruk ruk,,,
-
Hij had het over orgineel.
Dus antony dit is jou kans. :P
:D
-
Ervaring mee he :) Zo snel mogelijk door de bocht....
Met het meerijden wel iig. Beetje bochtridder is CL wel
gr bb
-
Met het meerijden wel iig. Beetje bochtridder is CL wel
gr bb
:) Andere soort ridder ook...
-
EDFC ga ik ook aanschaffen
leuk speelgoed
Hey zappie kan niet op ieder tijn set toch ?
Zit namelijk ook aan te denken
-
moet je ff op de site kijken
weet zo niet op welke sets het allemaal kan
-
:) Andere soort ridder ook...
daar weet jij weer alles van :D
-
Hey zappie kan niet op ieder tijn set toch ?
Zit namelijk ook aan te denken
Kan idd niet op elke TEIN set, de flex en de superstreet zijn iig wel compatible
-
Maar die 2 kan ik weer niet vinden voor de p10
-
Tein maakt geloof ik geen coilovers voor P10, alleen voor P11.
-
Mijn lievelings auto, de Honda Prelude 2.2i VTEC H22a (Alhoewel de H23 VTEC mijn voorkeur heeft)!
Ooit komt er ook een voor de deur te staan sorry
Maar vind die bodykit wat je er op hebt absoluut niet staan, Sorry.. Vind hem standaard of JDM velen malen mooier, maar goed.. Dat is mijn mening! :)
Ik ben benieuwd naar vorderingen :)
-
H23 en H22 zijn vrijwel identiek,alleen de cilinderinhoud is 100cc groter,niet echt te merken,zijn vrij zeldzaam.
Het is alleen een bumper,maar die verdwijnt ;D
Komt originele bumper op met spoonlip.
Hier een linkje.
http://www.jdmshit.com/parts/exterior/PreludeSpoonLip/ (http://www.jdmshit.com/parts/exterior/PreludeSpoonLip/)
Auto word zo goed als stock.
Echt sjiek straks 8)
Tein's zijn binnen,en ga over een week beginnen met motor opbouwen 8)
-
H23 en H22 zijn vrijwel identiek,alleen de cilinderinhoud is 100cc groter,niet echt te merken,zijn vrij zeldzaam.
Het is alleen een bumper,maar die verdwijnt ;D
Komt originele bumper op met spoonlip.
Hier een linkje.
http://www.jdmshit.com/parts/exterior/PreludeSpoonLip/ (http://www.jdmshit.com/parts/exterior/PreludeSpoonLip/)
Auto word zo goed als stock.
Echt sjiek straks 8)
Tein's zijn binnen,en ga over een week beginnen met motor opbouwen 8)
Yess Yess Yess yEss :applaus: :cheer:
Ook meteen oranje parkeerlichten? (de lampen naast je koplampen)..?
Nicee :-*
En de H23 heeft ook wat meer koppel dan de H22'er :)
-
Koppelverschil zul je niet echt merken.
Maar blijft leuk zo'n bleutop :cheer:
Auto is bijna full JDM.
- De oranje parkeerlichten blijven constant branden naast de knipperlichten .
- Achter de rode runninglights(amerikaanse hebben dat ook)
- JDM koplampen(one piece en kunstof)
- EL verlichte tellerbak (VTEC)
- Chromen deurhendels
- bumpergrilletj es 2 lamellen ipv. 1
- Achterlampen ietsie aangepast :-X (dat oranje glaasje naast achteruitrijla mp weggehaald),dus is nu over de hele breedte mat transparant,subtiel maar toch strak,net fabrieksaf ;D
-OEM spoiler MET 3e remlicht erin :applaus: :applaus: (Zéér zeldzaam in NL)
En vergeet nog wel wat denk ik,maar weet niet meer wat haha.
Grtz Gert
-
Koppelverschil zul je niet echt merken.
Maar blijft leuk zo'n bleutop :cheer:
Auto is bijna full JDM.
- De oranje parkeerlichten blijven constant branden naast de knipperlichten .
- Achter de rode runninglights(amerikaanse hebben dat ook)
- JDM koplampen(one piece en kunstof)
- EL verlichte tellerbak (VTEC)
- Chromen deurhendels
- bumpergrilletj es 2 lamellen ipv. 1
- Achterlampen ietsie aangepast :-X (dat oranje glaasje naast achteruitrijla mp weggehaald),dus is nu over de hele breedte mat transparant,subtiel maar toch strak,net fabrieksaf ;D
-OEM spoiler MET 3e remlicht erin :applaus: :applaus: (Zéér zeldzaam in NL)
En vergeet nog wel wat denk ik,maar weet niet meer wat haha.
Grtz Gert
Netjesss...
Hoeveel km heb je al op de teller staan..? :)
-
Na de revisie 0,000 km's
Chassis wordt compleet geprepareerd en gespoten.
Onderstel is compleet vernieuwd,nieuwe remmen,klauwen,rubbers,shock's.
Dus kan er weer voor een tonnetje of 5 tegenaan
-
Na de revisie 0,000 km's
Chassis wordt compleet geprepareerd en gespoten.
Onderstel is compleet vernieuwd,nieuwe remmen,klauwen,rubbers,shock's.
Dus kan er weer voor een tonnetje of 5 tegenaan
Wat had ie daarvoor op staan dan?
En wat heb je er allemaal aan gereviseerd..?
Zuigers, krukas/krukaslagers, nokkenas, kleppen ed..??? :)
-
dat bumpers en stickers gedoe is niet zo mijn ding..
maargoed welkom.
-
Zoals eerder aangegeven,bumper en stickers gaan weg.
Auto wordt standaard gelaten,alleen spoonlip en opnieuw gespoten (Zwart van Mercedes C280)
Motor is gebleuprint,hottank gehad,alle lagers dus vervangen en ingemeten.
Mahle high comp. 12:1 zuigers en zuigers uitgewogen.
Krukas opgemeten en is nog 100% in orde,geen afwijkingen gevonden.
Onderblok is vervolgens gebalanceerd op krukas,vliegwiel en drukgroep.
Nieuwe olie en waterpomp,spanrollen etc. zijn vervangen door nieuwe.
Dus weer 0,0 km's :applaus:
-
Update:
Na een lange tijd te hebben doorgewerkt mag het resultaat er ook zijn 8)
De prelude rijdt inmiddels weer,en knalt als een dolle :wedgie1:
Aantal dingen moeten nog gebeuren,maar dat gaat nu op zeer korte termijn gebeuren.
pic's voor degenen die fotogeil zijn :cheer:
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Onderblok6.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Onderblok5.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Onderblok4.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Onderblok2.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Onderblok8.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Pakkingenenoliepomp.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/kleppenkop.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/onderblokmetkoppakking.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Klaarvoorafbouw.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Blokenstukjeauto.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Motorblokmetkop.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Motorblokdistributiezijde.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Foto101.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Foto102.jpg)
(http://i650.photobucket.com/albums/uu225/preludepower92/Foto103.jpg)
gr.gert
-
Zo dan, hoop werkt al met al! Resultaat mag er zeker wezen! H22a blok?
-
h22a ja ... :cheer:
-
Sweet ::) Leuk speelgoed! Op hoeveel pk zit je nu?
-
Geen idee ..
Nog niet op de bank gestaan.
Zal wel ergens rond de 220 zitten,aangezien de setup identiek is aan de '97-'01 type S prelude(ook 220 pk)
Eerst op de dyno,tunen,en dan weet ik wat de motor aan pk en koppel maakt O0
-
Ziet er allemaal mooi uit,maar zie ik het nu verkeerd of staat je zuiger in het midden niet te hoog.
Bedoel dus op je zuiger of heb je een mega hoge compressie?
-
Compressie is knap hoog.
11,0:1
Dat verklaart ook de dome die ''uitsteekt''.
-
Ja dat bedoelde ik :)
Maar die komt dus niet tegen de kop aan dan?
Had zelf toen nismo hoge compressie zuigers, maar die stak niet zo ver uit als die van jou :)
-
Fraai project !!
-
Komt niet tegen de kop aan,als je op de foto's eens de kop bekijkt,dan zie je de ruimte onder de kop.
-
Ik vind het allemaal prachtig en technisch erg knap, maar waarom hebben we het over een Honda op het Nissan-forum ?
-
zat ik mij ook af te vragen ....
el een mooie bak :)
m'n baas heeft een oude prelude cabrio helmaal gerestaureerd ook wel een geinig ding
-
Cabrio prelude ?
ken ze niet haha.
Maar @ Loek54 : Dit is gewoon voorsteltopic met wat updates van me auto,meer niet.
Daarbij komt ook dat ik intussen meer met nissans aan t sleutelen ben dan met honda's.
Laatste tijd nogal actief met de ca18's en de sr20's ::)
-
rijden er ook nog maar 2 van in nederland ;)
als ik weer moet werken en hij hem bij heeft zal ik ff een foto maken
-
ik vind het allemaal goed in deze voorsteltopics
is weer eens wat anders :)
-
Iedere auto is hier welkom! Zolang Nissan maar de overhand heeft ;) Mij maakt het allemaal niks uit!
Honda is minstens net zo mooi en degelijk!
-
Iedere auto is hier welkom! Zolang Nissan maar de overhand heeft ;) Mij maakt het allemaal niks uit!
Honda is minstens net zo mooi en degelijk!
Helemaal mee eens. Weer eens iets anders voor de verandering. :)
Mooi project trouwens, ben benieuwd naar het totaalplaatje en natuurlijk de uiteindelijke specs. ;)
-
:gezellig:
-
Dit is gewoon voorsteltopic met wat updates van me auto,meer niet.
Daarbij komt ook dat ik intussen meer met nissans aan t sleutelen ben dan met honda's.
Laatste tijd nogal actief met de ca18's en de sr20's ::)
Ga maar door met posten van foto's honda of nissan maak totaal niet uit.
Zoals je zelf zegt is voorstel topic. En ik vindt het wel leuk om te lezen.
-
Oke mooi zo ... :applaus:
Keep u posted :cheer:
@ sandman: enige prelude cabrio die ik ken,zijn de ME prelude's,een duitse tuner ofzo.
Zijn erg schaars die dingen.
Maargoed,dan zou ik m nog niet willen hebben,is van origine geen cabrio,dus met een aanrijding zal die auto wel de veiligheid hebben van een lada ofzo :-X
Gezien het feit dat de sterkte heel erg afhankelijk is van de dakconstructie,en dat een cabrio anders geconstrueerd is mbt. de veiligheid.
-
Oke mooi zo ... :applaus:
Keep u posted :cheer:
Check mijn lede topic maar. Heb zelf een turbo motor gebouwd.
-
Ik ga dat eens ff bekijken :cheer:
-
nice hoor, VTEC en turbo
dat wilt wel!
-
@ mipa : :wedgie1: :applaus: goed bezig kerel. was wel ff bezig met lezen ... pfoee
Erg netjes allemaal,vind echt gaaf zulke projecten,mensen die zelf alles aan durven,en niet bang zijn om vieze handen te krijgen.
Heb net zelf me h22 gebouwd,maar begint nu alweer te kriebelen om die andere te gaan bouwen voor boost :cheer:
@ meneer zap :
ja dat zou wel gaan ga,maar nu moet ik het maar ff behelpen met een atmosferische 220 pk (ofzo)motor :D
Toedels ...
-
Tanx man. Ik vondt ook mooi jou stukje te kijken. Alleen had je VEEL meer foto's moeten doen is mooi man :)
-
Ja zal binnenkort wel een zooi foto's posten.
Binnenkort motor er weer uit en dan enginebay beetje cleanen in zoverre mogelijk en beetje wiretucken :)
Als ik tenminste weer een plek kan vinden waar ik droog kan staan met de auto voor een week of 2 aangezien de andere garage niet meer beschikbaar is.
-
Ik ben al aardig bezig met uitdokteren/rekenen van de setup en ben hier grofweg op uitgekomen voor mijn doel.Rond de 500/600 whp.
Deze wordt toch wel redelijk definitief ..
Dit wil ik binnen nu en 3 jaar wel gerealiseerd hebben.
Zo als het er nu voorstaat kan ik die termijn wel redden :applaus:
Fully built H22A8:
Cilinderkop:
-Brian Crower cams
-Eagle cam gears
-Ferrea kleppen
-Ferrea dual valve springs
-Ferrea titanium retainers
-Ferrea springseat locators
-ferrea koperlegering klepgeleiders
-eagle cam seal
-Hondata inlaat pakking
-Golden Eagle intake
-Eagle gasklephuis
-Cometic uitlaatpakking
-Golden Eagle vacuum verdeler
Onderblok:
-JE 9,0:1 88mm zuigers
-Pauter Drijfstangen
-Darton MID sleeves
-ACL racelagers
-ARP head en main studs
-Cometic koppakking
-Golden Eagle fuelrail
-Walbro brandstofpomp
-Unorthodox poelies
-Oil cooler
-Samco radiateur slangen
-Koyo radiateur
-MSD ontsteking
-Mishimoto thermostaat
-GReddy distributierie m
-Kaizenspeed balansas removal kit
Versnellingsba k:
-Clutchmasters FX600 koppeling/vliegwiel
-Quaife LSD
-Garrett GT35R turbo
-TiAL wastegate
-Intercooler
-Overige nog onbekend,word met de tijd wel bekend ... hoop ik
Iemand nog suggesties/opmerkingen ?
gr.gertje