Nissan Club Nederland
Leden => Stel je zelf voor! => Topic gestart door: Magnix op 23:30:37, zondag 07 januari 2007
-
Hallo!
ben dus marnix uit emmeloord. ben nogal gek van auto's dus denk hoe meer info hoe beter :D
rij zelf een astra gsi uit 93. kan eigenlijk nie op een nissan forum he ;D
hier een plaatje van hoe die in de zomer erbij staat en in de winter met orginele velgjes.
(http://img143.imageshack.us/img143/4503/astra2xoi6tr8.jpg)
(http://img143.imageshack.us/img143/6311/astra4xpg6bt5.jpg)
(http://img143.imageshack.us/img143/9186/astra7xps1gu9.jpg)
Winter
(http://img412.imageshack.us/img412/3109/fotos0087ug9.jpg)
-
Met alle respect maar waarom post je je Opel op een Nissanforum? ???
-
hm kunne jullie zien wat ik rij.....tis toch het "even voorstellen" onderdeel??
maar als dat nie de bedoeling is kan ik de foto's wel weghalen hoor :/
-
't Maakt me verder niet uit maar was nogal verbaasd.
Ik ga namelijk ook niet op een Ford of VW forum lopen posten :D
-
hm...dus je moet het merk hebben om op een bepaald forum te posten...
ksnap je verbasing maar zo raar vind ik het nou ook weer nie.
-
Hey Marnix!
Bekende auto, die heb ik vaker gezien :D Ziet er netjes uit, zeker niet te zwaar aangepakt.
-
haha ja:P kdenk toch maar es kijkje neme op het nissanforum.
zo te hore jij aardig planne voor je sunny....mooi dattie bevalt O0
-
Welkom en blij dat je al richting Nissan zwenkt. Nette Astra
-
haha moet toegeven dat ik die nissan sunny gti wel wat vond hebben....hij stond bij ons achter op het bedrijf en heb hem toch wel paar x even goed bekeken:P en ook zeker lekker pittig...mijn gsi gaat het rode in bij 6000 tpm
-
het is tenslotte een nissanforum :D
-
Dag Marnix en welkom,
mooi astraatje, altijd leuk om es wat anders te zien hoor!
-
Dag Marnix en welkom,
mooi astraatje, altijd leuk om es wat anders te zien hoor!
oown toch wel :) was al bang dat een opel rijder nie helemaal gewaardeerd werd :P
hoop hier een hoop leuke nissans te kunne bekijke....en ook es wat van nissan te wete te kome.
-
oown toch wel :) was al bang dat een opel rijder nie helemaal gewaardeerd werd :P
hoop hier een hoop leuke nissans te kunne bekijke....en ook es wat van nissan te wete te kome.
pas maar op, voordat je het weet bij je geinfecteerd door eht nissan virus ;)
maare is er nog bijzonders gedaan met de astra, graag zien we natuurlijk wat meer info
zowel motorisch als uiterlijk (op de foto is het een en ander zichtbaar)
-
Hele nette Astra, zo'n zie ik wel graag maar dan niet de "wintâh-versie".
Maar ik zou zo snel mogelijk voor de Sunny gaan. Inderdaad, toerental lekker in de 7500. Vooral het doortrekken in z'n drie is zeeeeeeeeeeer verslavend ( en zuipend ).
groet Robert
-
Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.
Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk ;)
-
hey Magnix,
Leuk om een opel op het forum te zien!! Af en toe hang ik ook rond om andere fora, altijd leuk hoor!!
Ik heb 5 opels gehad, een Manta B GSI 2.2, een A Manta met 2.2, kadett en 2 corsa B GSI nu sinds 2003 een nissan primera GT!!
Grtz Lucas
-
hmm uit emmeloord
volgens mij weet ik wel wie jij bent :)
Rij zelf in een P11 SRi rond, ook in emmeloord ;)
-
Hele nette Astra, zo'n zie ik wel graag maar dan niet de "wintâh-versie".
Maar ik zou zo snel mogelijk voor de Sunny gaan. Inderdaad, toerental lekker in de 7500. Vooral het doortrekken in z'n drie is zeeeeeeeeeeer verslavend ( en zuipend ).
groet Robert
aan japanse auto's is het altijd idd wel errug lekker dat ze zo ver door kunne trekken.en uit relatief kleine motoren lekker veel vermoge hale :D
vind eerlijk gezegt alleen het uiterlijk en interieur minder mooi als bij een astra gsi. uiterlijk is natuurlijk gewoon smaak maar vind het interieur bij een sunny een beetje goedkoop ogen. veel hard plastic en net iets minder degelijk allemaal.....
Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.
Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk ;)
geen idee:) heb nog niet naast een sunny gti naast het stoplicht gestaan. ik moet er wel bij zegge dat ik niet de snelste gsi heb. ik heb de 1.8 16v (125 pk, 9.0-100). de 2.0 16v heeft 150 trappelende paarden en gaat ik 8.0>>100.
hey Magnix,
Leuk om een opel op het forum te zien!! Af en toe hang ik ook rond om andere fora, altijd leuk hoor!!
Ik heb 5 opels gehad, een Manta B GSI 2.2, een A Manta met 2.2, kadett en 2 corsa B GSI nu sinds 2003 een nissan primera GT!!
Grtz Lucas
hoezo ben je na zo lang opel op nissan overgestapt dan?? was je de roest zat??:lol:
dit is mijn 2e opel...hiervoo r had ik een astra 1.8 gt (90 pk). deze had ik helemaal GSI omgebouwd maar dan mis je weer het vermoge. toen kwam er dus maar een echte gsi:)
en blijf je nu bij nissan?? of kan er maar zo weer een opel kome??
[/quote]hmm uit emmeloord
volgens mij weet ik wel wie jij bent :)
Rij zelf in een P11 SRi rond, ook in emmeloord ;)
kijk nog meer emmeloorders:) moet zegge dat ik dat P10 en P11 enzo nog nie allemaal begrijp. kan me iets voorstelle dat de P voor primera staat en de 10 en 11 voor het type??
als jij diegene bent in die oranje primera weet ik wel wie je bent. SRI is toch snelste versie?? wist nie dat je auto snel was:) dacht altijd een schaap in wolfskleren:P
-
Nette Astra (dacht nooit dat ik dat ooit zou zeggen).
Vind persoonlijk Opel het meest overschatte merk dat er is, maar deze ziet er iig strak uit.
Lekker doorhengsten met een hoogtoerige japanner....he erlijk. Kan je nagaan hoe lekker dat is wanneer er ook nog een turbo begint te duwen :)
Ach ieder z'n meug , maar leuk dat je interesse toont.
-
pas maar op, voordat je het weet bij je geinfecteerd door eht nissan virus ;)
maare is er nog bijzonders gedaan met de astra, graag zien we natuurlijk wat meer info
zowel motorisch als uiterlijk (op de foto is het een en ander zichtbaar)
uhm ik heb hem nie teveel aangepakt...vi nd astra gsi van zichzelf al best mooi en hou sowieso orginele lijn erin(dus geen gekke bumpers en dinge) wat er wel aan veranderd is:
- 17 inch wielen (nu dus 15 inch orgineel voor de winter)
- Remus dubbele einddemper
- Tussendemper vervanger
- Heldere koplampen
- Rieger grill
- KW 30/30 verlaging
- achterplaat en adapterplate spiegels in de kleur
- 16v embleempjes
Motorisch is die orgineel. als ik geld ga uitgeve aan de motor ga ik er een 2.0 16v inlegge relatief makkelijk tedoen. en dan heb je direct 150 pk ipv 125. ook is dat betere basis om verder te tune.
heb net beetje onderhoud eraan gedaan:) grote beurt en kleppedeksel pakkingje vervange. blok zwete een beetje en is nu weer mooi droog.
-
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg
zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen
-
Nette Astra (dacht nooit dat ik dat ooit zou zeggen).
Vind persoonlijk Opel het meest overschatte merk dat er is, maar deze ziet er iig strak uit.
Lekker doorhengsten met een hoogtoerige japanner....he erlijk. Kan je nagaan hoe lekker dat is wanneer er ook nog een turbo begint te duwen :)
Ach ieder z'n meug , maar leuk dat je interesse toont.
haha thnx :)
hoe bedoel je overschatte?? ik snap goed dat mensen de nieuwe stijl van opel niet mooi vinden. maar de techniek is altijd goed geweest. (op het roest probleem na).
ik rij nu +- 2.5 jaar opel en heb nog nooit iets ermee gehad.......iv m japanse auto;s zijn opels vast wat onderhoudsgevo eliger....maar daarom zijn ze nie slecht :)
me astratje kan ook wel lekker toeren draaie hoor. hij gaat bij 6000 in het rode maar gaat lekker los vanaf de 3500. en een turbo is altijd heerlijk :D maar dan moet ik een c20let uit calibra erin stoppe....word me weer iets tegek :P
en vind opzich alle auto's wel wat hebben dus toon in alle auto's interesse :) (behalve renault :P)
-
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg
zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen
kijk daar rij ik bijna elke dag wel x langs:) in de erven. die mitsu lancer staat er ook altijd. heb eerlijk gezegt je auto nog niet zien staan. kzal er es op lette:P ziet er goed uit. alleen ik zou de oranje knippers en achterlichte weghale :)
-
Hheheheh, mijn oude P10 luste deze GSitjes RAUW... Meerdere finaal zoek gereden.
Maaruh welkom bij het forum van s'werelds beste automerk ;)
uiteraard ging ik deze opmerking even verder uitzoeke :D had je motorisch het een en ander veranderd aan je primera??
de snelste primera (bron autoweek) gaat in 8.4 seconde naar de 100. 150 pk.
snelste astra (2.0 16v) gaat in 8.0 naar de 100, ook 150 pk.
Of je heb dus een 1.8 16v of 2.0 8v naast je gehad bij het stoplicht :P want 2 liter 16v zou het nog wel winnen (of die kerel naast je kon nie rijde :P)
maar evengoed 8.4 naar de 100 is ook lekker snel :D
-
srry maar een GSi is alleen snel op papier is mijn ervaring, dingen hebben een hele trage 2 ofzo.
weet nog wel dat kennissen van mij bij die GStjes in de groep zaten tijdens een trackday, die dingen werden eruit gereden door een simpele honda civic 1.5
kadet GSi is andere koek :D
-
srry maar een GSi is alleen snel op papier is mijn ervaring, dingen hebben een hele trage 2 ofzo.
weet nog wel dat kennissen van mij bij die GStjes in de groep zaten tijdens een trackday, die dingen werden eruit gereden door een simpele honda civic 1.5
kadet GSi is andere koek :D
hm dat vind ik dan heel apart. in astra gsi (tot 94) en kadett gsi ligge namelijk exact dezelfde blokken. een astra is wel 100 kilo zwaarder maar zoveel verschil zal dit niet make.
en eruit getrokke door een civic 1.5 zal niet gaan lukken. een maat van me heeft een civic 1.5 lsi uit 93 (kan ook 92 of 94 zijn). en die houd me echt niet bij.
-
Ik had 170 pk onder de kap met mijn oude P10. No way dat je mij bijhield ;)
-
Ik had 170 pk onder de kap met mijn oude P10. No way dat je mij bijhield ;)
dan is de vergelijking ook nie helemaal eerlijk ;)
-
Ik had 170 pk onder de kap met mijn oude P10. No way dat je mij bijhield ;)
dan is de vergelijking ook nie helemaal eerlijk ;)
jawel hoor.
gaat niet om de pk's maar hoe je ze benut!
-
hey super man ! Zeer nette astra, zo kom je ze nog maar weinig tegen !! Welkom hier !
-
jawel hoor.
gaat niet om de pk's maar hoe je ze benut!
Idd, mee-eens...
Maare, welkom.. nette Astra, maar voor je het weet verkoop je je slopel en rij je een echte auto :D
Grtz
-
jaja das waar maar je moet wel vergelijkbare auto's vergelijke;) zet er dan een astra 2.0 16v getuned tot 170 pk naast:P
en wie weet word ik ook wel zo gek dat ik de Opel verkoop en een Nixan koop :P alleen zie het nog nie zo snel gebeure...ben nog errug blij met me Slapstra :)
-
haha thnx :)
hoe bedoel je overschatte?? ik snap goed dat mensen de nieuwe stijl van opel niet mooi vinden. maar de techniek is altijd goed geweest. (op het roest probleem na).
ik rij nu +- 2.5 jaar opel en heb nog nooit iets ermee gehad.......iv m japanse auto;s zijn opels vast wat onderhoudsgevo eliger....maar daarom zijn ze nie slecht :)
me astratje kan ook wel lekker toeren draaie hoor. hij gaat bij 6000 in het rode maar gaat lekker los vanaf de 3500. en een turbo is altijd heerlijk :D maar dan moet ik een c20let uit calibra erin stoppe....word me weer iets tegek :P
en vind opzich alle auto's wel wat hebben dus toon in alle auto's interesse :) (behalve renault :P)
Wat ik bedoelde met overschat is dat opel hier altijd als beste bleef verkopen, terwijl met name de japanners ze op alle fronten voorbijstreefd en. (mss muv de laatste 2 jaar).
Zegt meer over het nederlands volk dan over de kwaliteit van de merken vind ik.
-
Daar heb je gelijk in. maarja in nederland blijft VW en opel (bijvoorbeeld) het altijd wel goed doen denk ik.
de techniek van japanse auto's is gewoon errug goed. maar ik vind (vooral het interieur) van japanse auto;s altijd beetje goedkoop ogen (niet dat de nieuwe opel interieuren nou zo mooi zijn hoor :-\)
we hebben hier op me werk nu bijvoorbeeld een mazda 6 staan. super mooie auto. maar stap je in is het opeens allemaal hard plastic. dat vind ik gewoon niks. stap je in een a4 of passat dan voelt het gewoon allemaal beter en ziet het er vooral beter uit.
maar de prijs/kwaliteit verhouding bij japanners is sowieso errug O0 O0
-
Dat en inruilwaarde hoor ik idd wel vaker. Al vind ik m'n sunny interieur (1990 uitgekomen) wel toppie.
-
nette astra man.
me zus heeft een E Kadett Gsi 2.0 16v
vroeger ging ik vaak mee met haar naar meetings.
dat ding van me zus is echt fel (gechipt-spagettie spruitstuk-andere inlaat en nog wat dingetjes)
dat ding heeft op de bank gemeten 191pk maar is helaas maar tot 6700 toeren door te trekken.
waardoor ik met me toen nog standaard sunny gti een stoplicht sprint tot aan de 140km/h won.
dat ding is nu geschorst en ligt voledig uit elkaar.
zodra de tijd er weer ff voor is word hij gestraalt en mag ik hem weer hellemaal lassen.
voor de rest zijn het leuke auto's maar totaal mijn smaak niet.
groet kevin en hopen dat je gauw een nissan gaat kopen.
-
kadett gsi vind ik ook errug vet 8)
maar spagetti heeft 2.0 16v standaard...
en hoe kan dat dan dat je met standaard sunny gti hem eruit trok. standaard gsi zal het erom hange. maar als die een chip had en lexmaul inlaatspruitst uk of iets zoudie wel sneller moete zijn.
en hoe ben je zo bij nissan gekome dan>??
-
Om de kwaliteit :)
-
me neef had toen die sunny gti
en die wilde ik als kind al hebbe en later ook gekocht van hem
idd heeft zo'n 2.0 een soort van spaggettie spruitstuk.
maar zij heeft een andere vraag me geen merk want dat durf ik je niet te zeggen
merk van die inlaat weet ik ook niet maar het is iig niet die plastig sfi kap maar dat bolle ronde dingetje.
het voordeel van me sunny was dat hij door te trekken was tot 7700 toeren.
dus elke keer als ze me bijna voorbij ging moest ze schakelen en kon ik hem nog een stukkie doortrekken.
vanaf de 4e versenlling was ik nergens meer, maar wat ik net zeg tot de 140km/h kon ze me niet voor blijven. was niet zo dat ze me achterkant zag hoor;)
maar wat wil je 191 pk in een officieel 980 kg wegende auto.
de voorbalken van het chassis zijn een keer gescheurd geweest gewoon door het vermogen.
en het top zit dat ding constant in de toeren begrenzer (iets van een f16 versnellingsba k ofzow)
maar de top lag volgens de teller wel op 264 km/h en dan kan het blok nog wel meer alleen de bak is niet lang genoeg helaas.
groet kevin
-
idd super handig natuurlijk als je verder door kan trekke :) maar is het dan niet zo dat je onderin minder trekkracht heb?? of heeft dat alleen met de lengte van de versnellingen te maken.
en van de verschellingsb akke weet ik eerlijk gezegt nie alles. onder mijn astra zit de f20. f16 is een bak uit een 1.6 meen ik. heb je nog weer wr en cr (wide ratio en close ratio) maar hoe dat allemaal zit week nie:P
en de sunny gti vond ik (voor zover ik het heb kunne beoordele in dat ene ritje)lekker rijden . reageerde lekker direct. maar was wel wat schommeliger als ware in het rijden. astra is wat minder gevoelig op het gas. rijd dus wat rustiger vond ik.
-
Mijn sunny was idd ook best wel op het gas maar daar moet je ff aanwennen daarna rijd het super.
ik vond nog 4 foto's van dat ding van me zus
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=YFUOZPPK)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=FVQIBBLL)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZMOCDO7L)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=OJIFV6TM)
groet kevin
-
hoezo ben je na zo lang opel op nissan overgestapt dan?? was je de roest zat??:lol:
dit is mijn 2e opel...hiervoo r had ik een astra 1.8 gt (90 pk). deze had ik helemaal GSI omgebouwd maar dan mis je weer het vermoge. toen kwam er dus maar een echte gsi:)
en blijf je nu bij nissan?? of kan er maar zo weer een opel kome??
tja, ik was opzoek naar een snelle sedan, een vectra V6 was ook een optie, maar die zag je toen al zoveel rijden, niet zo speciaal, naast de i500 natuurlijk, das gewoon een strakke kar.
En ja, ik moet zeggen dat ik met mn opels meer panne heb gehad dan met mn GT in de afgelopen 4 jaar.
tja ik zeg nooit nooit, wie weet komt er eens een ander merk, maar voorlopig ben ik zeer tevreden over mn GT
http://www.nissanclub.nl/index.php?topic=57.0
Grtz Lucas
-
Mijn sunny was idd ook best wel op het gas maar daar moet je ff aanwennen daarna rijd het super.
ik vond nog 4 foto's van dat ding van me zus
groet kevin
heel vet ding vind ik!! ze heeft de voorbumper van astra gsi erop gezet :D mooi gedaan hoor. ook lekker strak gehoude verder. alleen de m3 spiegels en kleur is nie mijn smaak:)
tja, ik was opzoek naar een snelle sedan, een vectra V6 was ook een optie, maar die zag je toen al zoveel rijden, niet zo speciaal, naast de i500 natuurlijk, das gewoon een strakke kar.
En ja, ik moet zeggen dat ik met mn opels meer panne heb gehad dan met mn GT in de afgelopen 4 jaar.
tja ik zeg nooit nooit, wie weet komt er eens een ander merk, maar voorlopig ben ik zeer tevreden over mn GT
http://www.nissanclub.nl/index.php?topic=57.0
Grtz Lucas
mooi ding!! ook leuk dat je al die filmpjes heb gemaakt:P
-
pff errug netjes hoe je dat open luchtfilter heb weg gebouwd!! denk dat dat de enige manier is om zo een filter goed te late werke. alleen is het alleen maar meer geluid en pk verlies (bij astra motoren tenminste)
-
Mijn sunny was idd ook best wel op het gas maar daar moet je ff aanwennen daarna rijd het super.
ik vond nog 4 foto's van dat ding van me zus
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=YFUOZPPK)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=FVQIBBLL)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZMOCDO7L)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=OJIFV6TM)
groet kevin
nu nog foto's van je zus ;)idd super handig natuurlijk als je verder door kan trekke :) maar is het dan niet zo dat je onderin minder trekkracht heb?? .............. .......
.............. .
onder de 3500 wil je ook niet komen als je aan het poken bent (of een sr20 hebt)
-
nu nog foto's van je zus ;)
)
haha lol :P
gaan jullie ook welles met de club naar een circuit ofzo?? ben tijd geleden met astra gsi club (astragsi.nl) naar de Nurburgring geweest....wat is dat vet zeg!! :)
-
het is de originele opel kleur
en die m3 spiegels....tj a wat zal ik er van zeggen.
het is idd een astra bumper.
die voorlip die erop zit van mantzel is kapot.
ze gaat nu een andere bestellen.
en ik mag de oude hebben.
groet kevin,
o, foto's van me zus wil je niet hoor.
-
Hey magnix.
Ik ben geen opelfan , maar vind dit wel een strakke gsi.
Gr Ralph
-
o, foto's van me zus wil je niet hoor.
:D
-
Daar heb je gelijk in. maarja in nederland blijft VW en opel (bijvoorbeeld) het altijd wel goed doen denk ik.
de techniek van japanse auto's is gewoon errug goed. maar ik vind (vooral het interieur) van japanse auto;s altijd beetje goedkoop ogen (niet dat de nieuwe opel interieuren nou zo mooi zijn hoor :-\)
we hebben hier op me werk nu bijvoorbeeld een mazda 6 staan. super mooie auto. maar stap je in is het opeens allemaal hard plastic. dat vind ik gewoon niks. stap je in een a4 of passat dan voelt het gewoon allemaal beter en ziet het er vooral beter uit.
maar de prijs/kwaliteit verhouding bij japanners is sowieso errug O0 O0
Nou echt vrolijk van Opel interieurs word ik ook niet, zeker de "oudjes" niet kraken rammelen piepen, nee doe mij dan maar een Nissan.
Techniek is goed mwaa, laat ik het zo zeggen we zijn verwend bij Nissan.
De gemiddelde P11 rijder van 97 98 rijd nog steeds met originele uitlaat en ik denk dat er maar weinig Opel rijders dat kunnen zeggen :P
Maar ik moet wel zeggen dat de Kadett en Astra GSI best leuke en rappe auto's zijn, vooral de Kadett.
Me broer heeft beide gehad zowel 8v als 16v maar ik vond ze toch rapper als een Sunny GTI maar dat zal wel door het gewicht komen.
Gr Ruud
-
me zus heeft hiervoor ook een 8v gehad gaan nooit stuk die blokkie's
en het 16v blok in ontworpen in samenwerking met lotus.
en het blok is voor de tijd dat die al bestaat (iets van 18 jaar) dat ze nog steeds heel goed meekomen.
het 16 v blok van me zus heb ik binnenkort uit mekaar liggen.
ik zal dan wel ff wat foto's plaatsen
-
het is de originele opel kleur
en die m3 spiegels....tj a wat zal ik er van zeggen.
het is idd een astra bumper.
die voorlip die erop zit van mantzel is kapot.
ze gaat nu een andere bestellen.
en ik mag de oude hebben.
groet kevin,
o, foto's van me zus wil je niet hoor.
hm dan vind ik dat ze bij de astra betere kleuren hebben geleverd:P blauw/wit/rood en zwart
Hey magnix.
Ik ben geen opelfan , maar vind dit wel een strakke gsi.
Gr Ralph
thnx :)
Nou echt vrolijk van Opel interieurs word ik ook niet, zeker de "oudjes" niet kraken rammelen piepen, nee doe mij dan maar een Nissan.
Techniek is goed mwaa, laat ik het zo zeggen we zijn verwend bij Nissan.
De gemiddelde P11 rijder van 97 98 rijd nog steeds met originele uitlaat en ik denk dat er maar weinig Opel rijders dat kunnen zeggen :P
Maar ik moet wel zeggen dat de Kadett en Astra GSI best leuke en rappe auto's zijn, vooral de Kadett.
Me broer heeft beide gehad zowel 8v als 16v maar ik vond ze toch rapper als een Sunny GTI maar dat zal wel door het gewicht komen.
Gr Ruud
ik heb niet 1 rammeltje in me astra. de deurpanelen willen welles los gaan zitten en trillen maar gewoon ff nieuwe drukkers kope.
en de uitlaten zijn niet echt een probleem iets bij de astra hoor. de achterschermen en dorpels jammer genoeg wel.
me zus heeft hiervoor ook een 8v gehad gaan nooit stuk die blokkie's
en het 16v blok in ontworpen in samenwerking met lotus.
en het blok is voor de tijd dat die al bestaat (iets van 18 jaar) dat ze nog steeds heel goed meekomen.
het 16 v blok van me zus heb ik binnenkort uit mekaar liggen.
ik zal dan wel ff wat foto's plaatsen
hm voor zover ik weet heeft opel samen met lotus alleen de lotus omega gemaakt. maar zou kunnen hoor.
de 2.0 16v is in samenwerking met Corworth gemaakt (je heb 2.0 met KS kop en Cosworth kop, de KS wil nog welles scheuren)
-
het 2.0 16v blok is in samenwerking met lotus gedaan dat van die omega lotus wist ik al
-
Met de kop is niks mis dus :P :P :P
Gr Ruud
-
met hele hele 2.0 16v blok is niks mis.
voor de rest blijft het opel natuurlijk
hahaha
-
lotus omega
Make Opel
Model 1992 Lotus Omega
Powertrain Layout Front Engine / RWD
Base Price Not Available
Dimensions
WheelBase 2730 mm / 107.5 in
Length 4768 mm / 187.7 in
Height 1435 mm / 56.5 in
Width 1933 mm / 76.1 in
Weight 1656 kg / 3651 lbs
Front / Rear Track Not Available
Engine
Configuration Twin Turbo Inline-6
Valvetrain DOHC, 4 valves / cylinder
Displacement 3615 cc / 220.6 cu in
Power 281.1 kw / 377.0 bhp @ ???? rpm
Torque 568.1 nm / 419.0 ft lbs @ 4200 rpm
Bore Not Available
Stroke Not Available
Compression Ratio Not Available
BHP / Liter 104.29 bhp
Redline Not Available
Transmission
Type 6-Speed Manual
Chassis & Body
Steering Not Available
Tire Sizes F 235/45ZR-17
R 265/40ZR-17
Brake Types Vented Discs
Brake Size Not Available
Available ABS Yes
Body Material Not Available
Performance
Top Speed 175.0 mph / 281.6 kph
0 - 30 mph Not Available
0 - 60 mph 4.9 seconds
0 - 100 mph 11.0 seconds
0 - ¼ mile 13.5 seconds
Lateral Acceleration Not Available
EPA City / Hwy Not Available
(http://www.auto-13.ru/300.jpg)
(http://www.fantasycars.com/derek/cars/images/opel/lotusomega_1.jpg)
ZOooo WREEEeeed
-
Ken 'm nog ja. ook met hele goede remmen. Ging in 8.8s naar 100 en weer terug.
Maar meer Lotus dan opel hoor.
-
en in 40 minuten volgas was de tank leeg.
echt een uber wagen uit de jaren '90
Grtz Lucas
-
zit ook in gran turismo 4
(http://granturismo4fr.free.fr/images/voitures/voiture139.jpg)
-
zit ook in gran turismo 4
(http://granturismo4fr.free.fr/images/voitures/voiture139.jpg)
onder welk merk staat hij te koop?
lotus of opel?
en kunje die alleen winnen of ook kopen?
groet kevin
-
2e hands en hij heet Lotus Carlton 1990
-
oke man dan ga ik die vanaaf is ff kope
-
en Kevin?
Grtz Lucas
-
hij rijd best goed moet ik zeggen.
hahahha
maare het blijft wel een vette bak hoor.
groet kevin
-
ckers O0
Grtz Lucas
-
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg
zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen
hey rev zag hem laatst voor je deur staan....reed weer door die straat en dacht heeey hier moettie ergens staan:) ziet er goed uit. maar is dat de snelste versie van de primera?? ze zien er niet echt spectaculair uit ofzo. (wolf in schaapsklere:))
zijn er hier nog mensen naar die meeting in zwolle bij de lichtmis geweest?? zag wel een aantal nissans.
-
volgens mij is dat geen GT
er zitten alleen GT zijskirts op maar geen voor en achterbumper
zie het verschil
(http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg)
zo ziet een GT eruit
(http://www.mijnalbum.nl/Foto=IIKFLU3G)
alleen is dit een Sedan versie en een GTse maar het model blijft hetzelfde plus dat je nu goed de vergelijking kunt zien in bumpers
groet kevin
-
joh ik heb zelfs een eigen topic waarin staat dat het een SRi is. ;)
En verder bestaat er niet echt een snelle Primera, altans niet standaard in NL
mijn SRi heeft 130pk, een GT 150
hij lijkt nu ook wel erg zielig btw op die winterbanden :P
-
joh ik heb zelfs een eigen topic waarin staat dat het een SRi is. ;)
En verder bestaat er niet echt een snelle Primera, altans niet standaard in NL
mijn SRi heeft 130pk, een GT 150
hij lijkt nu ook wel erg zielig btw op die winterbanden :P
130 is toch ook niet weinig!!
-
me 205GTi had 130pk@ 830kg, deze 130@1279 kilo
voelt nou niet echt snel aan ::)
gaat zeker lekker vooruit, maar een mega sprinter is het niet
-
wist niet dat het jou auto was, sorry
en over de snelheid...tja ....gewoon traag als je het mij vraagt.
groet kevin
-
en emmeloorder met een slopel ruil hem in bij gaos voor een nissan los ik ken jou auto wel maare ziet der wel goed uit
maar koop een nissan en je vergeet die roest monsters
geen p10 koopen dan
-
Nissan roest ook als de ziekte
-
ik vind nissan wel mee vallen hoor.
-
ja ik ook aleen achterklep bij de spoiler p11 heeft die van mij
maare p10 ook klepie en bij de achterdorpels
slopels roesten al alz ze uit de fabriek koomen ik ken iemand met een vectra uit 2003 d8 ik die is al rot ;D
-
nee die oranje is weer iemand anders ;)
http://album.zoom.nl/user/1703/images/2016/2440069/AIPkex.jpg.jpg
zo staat ie er momenteel bij op de wintersloffen
ik zag dat je de Zomerwielen er weer onder heb :) ziet er goed uit!!!
-
zie jou ook regelmatig rijden, best leuk voor een opel ;)
-
haha thnx :P hij is alleen even kapot:S woensdag word hij weer ghemaakt.....
was een stukje bougie in de cilinder geschote. nu dus een klep krom. (nu ga ik reacties krijge :Phaha)
-
die reacties komen ook meer door het sjonnie volk (als je ziet wat er voor Opels rondrijden hier :X)